|
| En stille nat | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 05:40 | |
| Sted :: Parken Dato :: IRL Dag :: IRL Vejr :: Fuldmåne og stjerner Tid :: Over midnat Omgivelser :: Shadow
Shadow var blevet en smule træt af at blive ved med at gå for sig selv derhjemme. Var træt af at hendes forældre bare ikke ville hjælpe hende med hendes problemer. Af en eller anden grund, var de stoppet med deres historier, så hun kunne ikke få samlet nok information omkring hvad det var hun egentlig var. Hun forstod bare ikke sine forældre. Hun var deres datter, og alligevel.. virkede de så ligeglad med hende? Det gav ingen mening. Hun var vant til at være sammen med sine venner et helt andet sted, hun plejede overhovedet ikke at bo i den her by!? For deromkring et halvt år siden, havde hun et perfekt liv, men så flyttede de så hertil!? Det her lortested hvor der ikke var ét eneste menneske eller en anden race.. der var venlige. Og det var også her hun blev til en dæmon! Der hvor hendes families generations dæmon, kom frem. Men hvorfor var det lige præcis hénde der skulle have den dæmon!? Hun fattede det bare ikke helt. Hun sukkede og gik igennem parken. Der var helt stille, noget hun egentlig nød. Blæsten var dejligt beroligene og der var køligt.
Hun var kun iført nogle stramme cowboyshorts, nogle sorte gamacher, en stor t-shirt der var helt sort og gik en smule over hendes skulder, så man kunne se stroppen af hendes sorte bh. Hendes converse var fuldstændig slidte og beskidte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 05:52 | |
| Blæsten ramte Ethan i ansigtet og rev sig igennem hans hår. Han befandt sig oppe i et træ i parken, men var ikke særligt godt camoufleret. Træet havde tabt de fleste af sine blad, på grund af årstidens krav, og stod nu næsten helt nøget tilbage - men det gjorde ikke noget for Ethan. Han spejdede stille ud over parkens synlige arealer på udkig efter et muligt bytte. Tidspunktet og stedet var perfekt, men på den anden side var der ikke specielt mange, der vågede sig ud i parken midt om natten - og specielt ikke på en hverdag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 05:56 | |
| Shadow havde det på fornemmelsen at der var nogen i nærheden. At der var et eller andet. Hendes instinkt sagde hende også at det nok ikke var bedst at være her på dette tidspunkt. Men alligevel, hun ville ikke blive skræmt bare på grund af hendes hoved hallucinerede, det havde den gjort så mange gange, så hun begyndte efterhånden at miste sin tro til sine såkaldte 'evner', som hendes forældre havde snakket om før hun var blevet dæmon. Dog, lod hun blikket føre sig lidt rundt, men hun kunne overhovedet ikke få øje på nogen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 06:39 | |
| Ethan's øje fik før øje på den yngre pige end hans instinker. Han vidste dog allerede, hvad hun var, og det interesserede ham ikke. Et suk indslap hans læber, mens han gik ned i hug. Natten var alt for fredfyldt, så han kunne ligeså godt indstille sin jagt nu; han ville alligevel ikke fange noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 06:53 | |
| Hun prøvede stadig at finde den person der var et eller andet sted. Det irriterede hende bare at hun ikke kunne finde ham. Hun havde ellers fået at vide at hun ville kunne en masse.. men nej, det kunne hun ikke!? Og hun skulle forstille en arving? Hun var så elendig til det hele at det var helt utroligt. Hun fugtede let sine læber og begyndte at bevæge sig lidt mere. Hun hoppede op på et af træerne, måske var personen et uventet sted? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 07:18 | |
| Ethan kunne se, at hun var hoppet op i et træ, og eftersom han ikke ville virke som om, han holdte øje med hende, sprang han ned fra det træ, han før selv sad i. Han tænkte sig kort over, men gik så hen til det sted, hvor pigen havde stået for et lille øjeblik siden. "Leder du efter nogen?" spurgte han og så efter hende oppe i træet. Det kunne godt ligne, hun også havde fået færten af ham, derfor mente han ikke, at burde give hende besværet med at skulle til at finde ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tirs 03 Nov 2009, 07:38 | |
| "Jeg ville bare se hvem det var der snuste rundt" sagde hun roligt og trak på skuldrende, som om at det skete i hendes hverdag. Hun hoppede ned fra træet igen og så lidt på ham. "Men hvad laver du så herude.. vampyr?" hun så lidt på ham. Hun kunne godt dufte at han var en vampyr, hun var ret god til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Ons 04 Nov 2009, 04:04 | |
| Ethan så kort på den anden, inden han lo kort af hende. "Ja, hvad tror du, jeg laver her ude?" spurgte han med et smil, et smil der blottede hans spidse hjørnetænder. "Måske skulle du spørge dig selv om, hvad du laver herude i stedet for?" påpegede han og så nærmere på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Ons 04 Nov 2009, 05:44 | |
| "Jeg tror godt at jeg kan gætte mig til hvad det er du vil.. men jeg tvivler på at du kan vide hvad det er jeg laver herude" smilte hun skævt og så lidt op og ned af hende. Hmm.. interesant syntes hun. Hun havde aldrig nogen sinde mødt en vampyr sådan her. Hun havde måske dufet dem fra lang afstand, men hun har aldrig ville snakke med dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En stille nat Tors 05 Nov 2009, 03:51 | |
| "Så kender du mig tydeligvis ikke," svarede Ethan i et smil, hvilket egentlig også var ret åbenlyst, eftersom han først lige havde set hende for første gang. "Er du måske ude for at lede efter uskyldige små børn, som du kan lege med?" tilføjede. Ikke fordi det ikke var det, han selv havde haft i sinde. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En stille nat | |
| |
| | | | En stille nat | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|