Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Den skønne duft af blod

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 04:52

Vicente rettede let på sin sorte jakke og havde endnu ikke fjernet blikket fra ham. "Jeg er igang med at stable en hær på benene. Vi kæmper for at tage kontrol over alt natteliv. Vores fjender er hovedsageligt varulve og dusørjægere." Svarede han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 04:54

Borris nikkede så med et køligt smil "den er jeg med på"svarede han så og så over på ham "erder noget særligt jeg skal gøre før du stoler helt på mig?"spurgte han så og gik langsomt over mod ham og stoppe så op foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 04:58

"Bare følg de ordrer jeg giver dig, uden at stille unødvendige spørgsmål." Sagde han og nikkede let, hvorefter han så i retningen af, hvor hans hytte lå, men man kunne dog ikke se den herfra. Han rettede blikket imod ham igen. "Og hold alt information om hæren for dig selv. Skal der rekrutteres, så ordner jeg det. Snak ikke om hæren med nogen, som ikke er med i hæren. Jeg vil opsøge dig, når jeg har mere at fortælle dig." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 05:02

Borris så på ham men nikke så og bukke kort "javel"svarede han og så lidt rundt imens han begyndte at tænke over om han mon kændte nogle fra hæren eller om det bare var frammede, han stak den ene hånd i sinlommen og trak en smøg op og fik hurtigt sat ild til den før han stak den tilfres i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 05:08

Vicente så atter i retning af sin hytte, som lå et par kilometer herfra. Det var samme retning, som han var kommet fra. "Hvis vores samtale ellers er slut, så vil jeg begive mig hjemad." Svarede han så og begyndte så småt at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 05:11

Borris så over på ham "det er den vel"svarede han "vis ses snart igen"tilføj han og forsvandt selv op i det nærmste træ og begyndte at hoppe fra træ til træ tilbage mod skovens udkandt.

//hmm så stopper vi vel dette emne bare skriv til mig vis der er noget ;)//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den skønne duft af blod - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den skønne duft af blod   Den skønne duft af blod - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den skønne duft af blod
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Blod, blod og mere blod (Seth)
» den skønne aften-Rosa
» dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D
» det rene blod
» Bid, Blod og hemmeligheden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: