| Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 02:25 | |
| Borris smilede koldt og tædte fjernsynet imens han betragte knægten "du slipper ikke væk før du lære at opføre dig pænt "sag han koldt og loa alle hans lidt da alle hans vinduer var muret til. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:00 | |
| Pierces blik søgte over hvert eneste vindue men blev skuffet hver gang da det var muret til. Han knurrede og så hen mod Borris "Hvad mener du med det?!" Han blev stående hvor han var og ville ikke være i vampyrens lejlighed og han følte sig som et indfanget dyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:03 | |
| Borris lo koldt "jeg mener at imorgen for du så mange tæv så du må halte hjem knægt"sag han iskold og gik ind på sit værlse hvor han tog en dyne og gik så ind i stuen igen hvor han lage dynen på sofaen "HER så få sovet lidt"sag han koldt og gik ud i køkknet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:06 | |
| Pierce så på ham og kunne mærke det løbe koldt ned af ryggen på ham og han ville bare ud med det samme nu. Han ville ikke tæskes af Borris men han ville hellere tæskes end at lide samme skæbne som kvinden ude i skoven. Ha blev stående hvor han var og stirrede bare på dynen. Han havde ikke tænkt sig at sove fordi hvis han ikke sov ville han være for træt til at koncentrer sig om smerten og ville forhåbenligt besvime under det hele. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:14 | |
| Borris to så og to dåser cola ud af sit køleskab og gik s¨å ind i stuen hvor han satte sig på sofaen og satte den ene dåse på bordet "du er vel tørstig"sag han og åbnede selv sin ejen dåse hvorefter han tog en tår imens han så over på ham "du ser nu ret bange ud"sag han hånligt og tog en tår mer. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:18 | |
| Pierce ville overhovedet ikke have noget at gøre med denne vampyr eller de ting han ville give ham. Han hvæste af ham og gik så ind i stuen og stod direkte bag Borris han trak en lille kniv op af sin baglomme og pressede den mod hans nakke. "Jeg er ikke bange for dig og nu lader du mig gå!" Hans stemme var kold. Han vidste ikke hvordan det ville gå med det her men han gjorde det alligevel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:22 | |
| Borris stivnede da han mærkede det hårde kolde metal mod sin narke "er det virkligt så nødvendigt dette?`"spurgte han og fiske langsomt nølen op af sin bukselomme "du får den her vis du smider kniven på gulvet"sag han og holdt nøglen op foran knægten i et fast greb, han spillede skuespil han var ikke bange for en sølle kniv næhh med lod bare knægten tro det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:26 | |
| Pierce blev stående med kniven presset mod hans nakke. Han nikkede og så på ham, det var nødvendigt fordi ellers ville han aldrig komme ud i live. Han så på nøglen og rystede på hovedet "Du giver mig nøglen også forsvinder jeg herfra" Han greb fat om nøglen og prøvede at få den fra den stramme greb vampyren havde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:29 | |
| Borris ryste lidt på hovdet af ham men slap grebet så nøglerne faldt ned i drengens hånd "her jeg skal nok finde dig en dag"sag han køligt og vendte nu blot på drengen ville slippe kniven og forlade ham, han ville altid kunne opspore drengens lugt vis det blev nødvendigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 03:34 | |
| Pierce tog hurtigt armen til sig og havde nøglen i hånden. Han bed sig i læben og vindste ikke hvorfor han gjorde dette men han borede kniven ind lige under vampyrens skulderblad med alt sin styrke. Han slap kniven og gik så ud og begyndte at låse døren op, han vidste ikke hvorfor han tog det så roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:08 | |
| Borris lavde en væsne lyd da kniven borde sig ind i hans hud, han snerre og tog fat i skaftet og prøvde at hive kniven ud "du ´!"snerre han og rejste sig op fra sofaen og gik hurtigt hen mod ham imens han holdt om knivens skaft med den ene hånd, der kom intet blod ud fra såret da han intet havde i kroppen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:15 | |
| Pierce havde fået døren låst op og var på vej ned af trapperne da han hørte snerren og han fik en smule mere fart på. Han bed sig i læben og forsatte ned af trapperne i et hurtigt tempo. Han kom hurtigt ned og åbnede så døren ind til opgangen som han hurtigt løb ud af. Han bed sig i læben og så tilbage ind i byggningen for at se om Borris fulgte efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:19 | |
| Borris stoppe dog op i døråbningen og så efter drengen med et surt blik "møg unge"snerre han men lukke så døren og gik hen til sofaen igen, han sukke lidt og hev så kniven ud med en hurtig bevægelse, såret ville hurtigt vokse sammen men han ville få et ar efter den møg kniv, han sank langsomt sammen på sofaen og lukke øjene for at få tankerne klare igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:21 | |
| Pierce ånede lettet op og så stadig et kort øjeblik mod døren. Han klemte hånden om nøglerne så hårdt så de borrede sig ind i hans fingre og nogle bloddråber dryppede ned på fortovet. Han åbnede så hånden og så på den smule blod som samlede sig i hans håndflade omkring nøglerne. Han smilede skævt og vidste på en eller anden måde Borris ville opsøge ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:25 | |
| Borris satte sig dog hurtigt op i sofaen og så hen på døren*nøglen*tænkte han og gik hurtigt hen til døren, han åbnede døren og styrte ned af trapperne så hurtigt som hans ben ku bære, hans øjene lynde nærmest af surhed og han knytte hænderne hårdt før han tog fat i døren og sprang ud på gaden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:29 | |
| Pierce fik et chok da vampyren sprang ud af døren. Han stirrede bare på ham og ventede egentlig bare på hans øjne skulle skifte fave pga blodet. Han så ned på sin hånd hvor blodet var begyndte at dryppe ud over siderne. Han rakte så nøglerne mod Borris, nøglerne var blodige og lå i hans håndflade sammen med det andet blod. Han smilede skævt og vidste at det var at tirrer men han var ligeglad og ville bare drille vampyren så meget som han kunne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:46 | |
| Borris stoppe op foran døren og så op mod himlen imens han sunse ud i luften, en skarp duft af blod ramte hans næsebor og han fik så hurtigt øje på Drengen¨fra før, han gik langsomt over mod ham imens hans øjne langsomt skifte til en skinne sølvfarve sóm lyste op i nattens mørke, Borris smilde og og rakte hånden ud efter nøglerne men fik så øje på den blodig hånd og slikke sig om munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 04:56 | |
| Pierce så bare på Borris og smilede skævt af hans fovirring når han i virkeligheden stod lige foran ham. Han lod de blodige nøgler dumpe ned i hans hånd før han trak sin egen hånd til sig. Han smilede skævt og så ham i øjnene "Sulten?" Han vendte så ryggen til ham og begyndte stille at gå. Af og til dryppede der blod ned på fortovet efter ham.
Sidst rettet af Pierce Ons 28 Jul 2010, 05:05, rettet 1 gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:01 | |
| Borrisd så lidt på sin hånd hvor der nu var lidt blod på, han slikke det hurtigt af og så igen op på drengen "jaa"svarede han koldt og fulgte hurtigtt efter ham med et sulten ´blik rette mod drengen "gi mig de nøgler "SAG HAN KØLIGT IMENS HAN GIK VIDRE EFTER HAM "og dit blod"tilføj han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:04 | |
| Pierce gik videre og så frem. Han ville ikke frivilligt give sit blod til nogen og sådan ville han altid have det eller det mente han selv. "Surt for dig" Han stemme var ligeglad og kølig. Han så sig over skulderen "Jeg har allerede givet dig dine nøgler! Du har dem i hånden!" Han stoppede brat op "I dine drømme" Han gik så hurtigt videre og så frem. Han havde ikke tænkt sig at borris skulle have hans blod overhovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:07 | |
| Borris stoppe op og så lidt på sin hånd *når ja *tænkte han da han først nu så nøglerne i sin hånd, han lag dem i lommen men fulgte så hurtigt efter drengen"jeg skal ha dit blod"sag han så trune og knytte hænderne hårdt sammen imens han nu satte si løb efter drengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:11 | |
| Pierce gik hurtigt videre selvom Borris stoppede, den eneste tanke i hans hovede var at han skulle se at komme væk ellers ville han ende som vampyrens eftersmad og det havde han ikke lyst til. Han fik kuldegysninger og rystede på hovedet. Han satte i hurtigt løb og havde kursen mod politistationen, Han vidste Borris ikke ville gøre noget ved ham derhenne. Dog vidste han ikke om han kunne løbe hurtigere end Borris. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:17 | |
| Borris snerre lidt men løb så efter drengen i knægtens tempo, hans øje skinne klart i mørket og alle sanser arbejde på højtryg for at opfange alle lyde og dufte, Borris fortsate efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:19 | |
| Pierce løb videre men var ved at falde da han løb om hjørnet så han blev nød til at stoppe op for at få sin balance. Han så sig over skulderen for at se hvor tæt på vampyren var. Han håbede han var langt væk men han var sikkert lige i hælene på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:26 | |
| Borris kom hurtigt tilsyne da han drejde om hjørnet, han smilde koldt og slikke sig om muden. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. | |
| |
|
| |
| Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. | |
|