| Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:30 | |
| Pierce stivnede og bed sig i læben. Han vendte rundt og forsatte ned af gaden. Han vidste han nu ikke havde nogen chance for at slippe fra ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:36 | |
| Borris løb hurtigt efter ham "kom her"råbt han drillsk og spænde efter ham på lydløse ben, hans blege hud skinne svagt om i månens skær og gav ham et lidt skræmmne skær. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:37 | |
| Pierce løb hurtigt videre og fik hurtigt kuldegysninger over hele kroppen "Aldrig!" Han bed sig i læben og forsatte lige frem. Han drejede om endnu et hjørne men holdte denne gang balancen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:45 | |
| Borris satte farten op og løb efter ham, han dreje rundt om hjørnet og så sultent efter drengen "kom nu"sag han og løb lidt hurtiger efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:48 | |
| Pierce så frem og løb videre. Han havde ikke tænkt sig at stoppe. Han smilede stille da han kunne så politi stationen i det fjerne. Han hørte vampyrens ord og rystede på hovedet "Nej!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:50 | |
| Borris stoppe bradte op da han så politisationen et stykke fra der hvor de var, han snerre lidt og blotte tænderne "møg unge"sag han koldt og trune, men blev blot ståne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 05:52 | |
| Pierces ben kolapsede omkring 2 meter væk fra der hvor Borris var stoppet. Han hev efter vejret og var ikke vent til at han skulle løbe så meget. Han vidste ikke om vampyren ville tage ham nu eller om han ville lade ham være. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:00 | |
| Borris lo svagt da han så drengen fald, han gik hurtigt hen til ham og løftde ham op og smed ham over skuldren før han gik hen mod en lille mørk gyde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:04 | |
| Pierce orkede ikke mere og det var nok derfor han bare hang da han blev smidt over skuldren. Han bed sig i læben og lagde så sin blodige hånd mod hans ansigt og skubbede i håb om det ville gøre ond og han ville slippe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:12 | |
| Borris slap ham ikke men snuse bare duften af blod ind, han drejed ned af gyden og smed drengen ned på brostene hvorefter han lag sig oven på ham og bed sig hurtigt fast i halsen på drengen, han suge og suge masser af blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:14 | |
| Pierce bed sig i læben og vidste nu at vampyren ville få hvad han ville have uden han kunne gøre noget ved det. En lyd af smerte skød ud af hans mund da han bare blev smidt på brostenene i gyden. Han vred sig under vampyren og bed smerten i sig da han bed ham. Dog mistede han langsomt bevidstheden da han sugede blodet ud af han spinkle lille krop. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:18 | |
| Borris suge i et stykke tid men stoppe så og trak sig væk fra drengen, han rejste sig op og slikke blodet væk fra munden hvorefter han begyndte at gå ud af gyden, han havde ikke suget al blodet ud af drengen men kun så drengs hjerte nu skulle pumpe noget mere blod for at overleve. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:19 | |
| Pierce havde mistet bevidstheden og lå derfor bare stille. Hans øjne var lukket i. Han lagde derfor heller ikke mærke til at Borris var gået. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:20 | |
| Borris satte roligt kursen hjemaf, han gik i et roligt tempo imens han smilde lidt og elske føelsen efter at ha fået blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:22 | |
| Pierce vågnede stille og smilede skævt da han så på vampyrens nøgler knuget i sin hånd. Tænk at han ikke havde lagt mærke til det? Han rejste sig op og løb så ud af gyden og videre. Han så rundt og løb så over gaden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:27 | |
| Borris stoppe op foran sin opgang og rode i lommen efter sine nøgler "hvor fanden"sag han surt og så lidt rundt "jeg fik dem da"mumlede han så og så lidt koldt rundt "møg knægt det er ham der har dem"sag han så vredt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:29 | |
| Pierce forsatte ned af den vej han løb ned af som førte ud mod skoven. Han nynnede stille mens han forsatte med at løbe. Han gabte stille og kunne mærke trætheden skylle ind over sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:30 | |
| //hmm skal vi ikke stoppe emnet her og så lave et nyt??//
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:32 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:42 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:52 | |
| //Vil du ikke please, jeg skal lige ned med mit vasketøj og opvask nemlig T_T// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:55 | |
| //øhmm jeg har ret menge ting kørne.. kan du ikke lave det når du kommer tilbage?// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Ons 28 Jul 2010, 06:58 | |
| |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. | |
| |
|
| |
| Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. | |
|