|
| Alkohol... - Nicholas | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas Tirs 27 Jul 2010, 00:34 | |
| Nicholas så på hende med et løftet øjenbryn og gned sine øjne. "Hmh..." Mumlede han og sprang ned. "Har du kigget overalt?" Mumlede han og så undersøgende på hende. Så smilede han og nikkede. "ja, i love juice." Sagde han og lod ganske let. "Det er dog ikke lige så godt som før, men det er godt alligevel." Han grinte og trak på skuldrende. "Vil du have et glas vand?"Spurgte han og så først nu at hun holdte hans pude foran sig. Han begyndte at grine og hoppede ned fra bordet. Og gik hen til hende. "Hvad er det du laver med min pude?" Lo han og prikkede til den.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas Tirs 27 Jul 2010, 00:45 | |
| Hun rystede på hovedet, og skulle til at gå tilbage mod værelset da han sagde mere. Hun stoppede og så på ham med et lille smil "det forstår jeg godt, alt ændrer sig vel med forvandlingen" sagde hun, og knugede blidt puden ind mod sig. Både Zoran og Taron havde virket 'prof' som vampyrer, men Nicholas var stadig meget menneskelig, og det kunne hun godt lide. Hun rystede på hovedet "ellers tak.. det ryger sikkert bare op igen" sagde hun med en grimasse, og et lille grin. Hun var evig lykkelig for at hun ikke havde spist noget så hendes mave ikke allerede havde vendt vrangen ud. Hun gik et skridt baglæns "ikke noget.." mumlede hun hurtigt og smilede lidt, og vendte sig om for at gå tilbage til værelset, men vendte hurtigt puden om på ryggen da hun gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas Tirs 27 Jul 2010, 01:09 | |
| Han grinte bare af hende og satte sig i sofaen, og betragtede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas Tirs 27 Jul 2010, 05:27 | |
| Jara fandt den lidt efter, og lagde puden fra sig og fik den på. Den var selvfølgelig meget fin til normal dags kjole og stiletterne gjorde det ikke bedre. Hun så hen på Nicholas, og rettede på kjolen. Hun satte sig overfor ham på sofabordets kant, og lagde hovedet på skrå "tak fordi jeg måtte overnatte her" sagde hun, og smilede forsigtigt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas Tirs 27 Jul 2010, 06:00 | |
| Nicholas lo og så på hende da hun satte sig på sofabordet. "Det kan ikke holde til dte der." Lo han så og blinkede til hende. "Det er ret så gammelt, noget værre lort." Han smilede muntert og nikkede. "Det var så lidt." Smilede han og strakte sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas Tirs 27 Jul 2010, 10:33 | |
| Hun så ned på sofabordet mellem sine ben "tror du ikke..? Jeg vejer ellers kun 12 kg.." mumlede hun, og smilede skævt og rejste sig. "så må jeg sætte mig på noget der kan holde til det!" grinede hun og satte sig ovenpå hans ben og så på hans ansigt. Hun tænkte lidt over det og trykkede ham på næsen "jeg burde passe på dig.. du kan sikkert kvaje dig rigtigt meget i vampyrverdenen" drillede hun, og strejfede hans kind med fingerspidserne. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alkohol... - Nicholas | |
| |
| | | | Alkohol... - Nicholas | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|