Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alkohol... - Nicholas

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alkohol... - Nicholas - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:34

Nicholas så på hende med et løftet øjenbryn og gned sine øjne. "Hmh..." Mumlede han og sprang ned. "Har du kigget overalt?" Mumlede han og så undersøgende på hende. Så smilede han og nikkede. "ja, i love juice." Sagde han og lod ganske let. "Det er dog ikke lige så godt som før, men det er godt alligevel." Han grinte og trak på skuldrende. "Vil du have et glas vand?"Spurgte han og så først nu at hun holdte hans pude foran sig. Han begyndte at grine og hoppede ned fra bordet. Og gik hen til hende. "Hvad er det du laver med min pude?" Lo han og prikkede til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 00:45

Hun rystede på hovedet, og skulle til at gå tilbage mod værelset da han sagde mere. Hun stoppede og så på ham med et lille smil "det forstår jeg godt, alt ændrer sig vel med forvandlingen" sagde hun, og knugede blidt puden ind mod sig. Både Zoran og Taron havde virket 'prof' som vampyrer, men Nicholas var stadig meget menneskelig, og det kunne hun godt lide. Hun rystede på hovedet "ellers tak.. det ryger sikkert bare op igen" sagde hun med en grimasse, og et lille grin. Hun var evig lykkelig for at hun ikke havde spist noget så hendes mave ikke allerede havde vendt vrangen ud. Hun gik et skridt baglæns "ikke noget.." mumlede hun hurtigt og smilede lidt, og vendte sig om for at gå tilbage til værelset, men vendte hurtigt puden om på ryggen da hun gik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 01:09

Han grinte bare af hende og satte sig i sofaen, og betragtede hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:27

Jara fandt den lidt efter, og lagde puden fra sig og fik den på. Den var selvfølgelig meget fin til normal dags kjole og stiletterne gjorde det ikke bedre. Hun så hen på Nicholas, og rettede på kjolen.
Hun satte sig overfor ham på sofabordets kant, og lagde hovedet på skrå "tak fordi jeg måtte overnatte her" sagde hun, og smilede forsigtigt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:00

Nicholas lo og så på hende da hun satte sig på sofabordet. "Det kan ikke holde til dte der." Lo han så og blinkede til hende. "Det er ret så gammelt, noget værre lort." Han smilede muntert og nikkede. "Det var så lidt." Smilede han og strakte sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:33

Hun så ned på sofabordet mellem sine ben "tror du ikke..? Jeg vejer ellers kun 12 kg.." mumlede hun, og smilede skævt og rejste sig. "så må jeg sætte mig på noget der kan holde til det!" grinede hun og satte sig ovenpå hans ben og så på hans ansigt. Hun tænkte lidt over det og trykkede ham på næsen "jeg burde passe på dig.. du kan sikkert kvaje dig rigtigt meget i vampyrverdenen" drillede hun, og strejfede hans kind med fingerspidserne.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 6 Icon_minitime

Alkohol... - Nicholas
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Alkohol mhh -Procella-
» Sved, bræk og alkohol - Ray
» Alkohol påvirket - Oliver
» Alkohol, sex og stoffer tak //Larentia//
» Fest, alkohol musik Laroy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum