Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alkohol... - Nicholas

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alkohol... - Nicholas - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 06:27

Han nikkede og smilede en anelse til hende, mens han forsat nussede hendes ryg med et lille smil. "Hvad med dig? Hvad er du for et væsen?" Spurgte han og grinte lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 06:33

Hun nød at blive nusset på ryggen, og smilede tilbage. Hun grinede stille og trykkede ham på næsen "har du ikke helt vænnet dig til de forskellige dufte endnu?" drillede hun, og gav hans hage et lille kys. "Jeg er en engel.. skytsengel om man vil" sagde hun roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:04

Nicholas smilede lidt til hende, og lod sin hånd glide over hendes side.
"Jeg kender ikke til væsnerne endnu," mumlede han og trak på skulderen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:13

Hun nød det, og gav sig til at tegne på hans brystkasse med sin pegefinger. "Så er det også svært at skelne dem fra hinanden.." mumlede hun og lod sin ene pegefinger glide hen over de to små ar på sin hals, et bidemærke. Hun så på hans ansigt, op på de grønne øjne. "Du er min bedste ven!" grinede hun så, for hun havde stadig alkohol i blodet, men et eller andet sted var han sikkert mere ven for hende end så mange andre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:31

Han grinte og tog om hende i en omfagnelse med et lille grin.
"Hvad er en skytsengel`?" Hviskede han så i hendes øre og grinte over hendes ord. "I lige måde." Smilede han så og trykkede hende ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 08:36

Hun grinede med ham, og trykkede sig ind imod ham.
Sjovt nok var hun ikke genert selvom de begge to stadig manglede deres tøj, og lige havde haft sex.
"Det er.. en engel der passer på en. Du ved, hvis jeg nu var din skytsengel ville jeg beskytte dig imod fysiske farer, men du ville sagtens kunne se mig, det er som regel kun mennesker der ikke kan se deres skytsengle" sagde hun og smilede af hans ånde mod sit øre.
Hun smilede stort, og lænede sin kind mod hans bløde bryst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:34

//Bløde bryst? Kalder du Nicholas tyk Oo?//

Nicholas smilede lidt oog strøg hende over håret.
"Nårh.. Hvem er du skytsengel for?" Spurgte han så og smilede muntert til hende inden han, bare fordi han ikke kunne dy sig, bed hende i øret.
Han grinte og lagde sig tilbage i madrassen og så op i loftet med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:42

//chubby!! x3 nej jeg gør ikke, han har blød hud oo'?//

Hun nød det, og lyttede efter hjertebanken men det var der selvfølgelig ikke noget af.
"Ikke nogen.." hviskede hun næsten lydløst, hun havde aldrig beskyttet nogen, hun havde godt villet, men et eller andet sted havde hun også været bange for ikke at gøre det godt nok.
Hun lo, og slog ham let på maven "hold nu op med det der.." mumlede hun "ellers så bider jeg dig!" drillede hun, og tegnede lidt videre på hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:44

Han grinte muntert af hende, nærmere en klukken og satte sig op.
"Nå så det vil du!" Sagde han og lød som et lille barn. "Så bider jeg bare igen!" Sagde han og rakte tunge af hende. Han vidste intet om Engle blod eller noget i den stil overhovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 09:49

Hun var tvunget til at følge med op og sidde, og endte med at sidde på hans skød.
"Neeeij!" sagde hun hurtigt "du må ikke bide mig for du har skarpere tænder, end jeg har!" sagde hun anklagende og prikkede ham i brystet og grinede lidt.
Alligevel lagde hun hånden på siden af halsen, og sank en klump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:04

Han grinte og løftede et øjenbryn. "Har jeg?" Spurgte han og grinte lidt af sit dumme spørgsmål, selvfølgelig havde han det, hvordan skulle han ellers bide igennem et menneske. Han så på hende, mærkede hendes krop med hans og rynkede brynet da han så hendes ansigtsudtryk.
"Hvad er der?" Mumlede han og strøg hende over kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:13

Jara grinede og rakte tunge af ham "man kan se det når du smiler" sagde hun, og støg noget hår væk fra hans øjne. Hun så op i hans øjne, og tænkte lidt "der er ikke noget" sagde hun og smilede lidt til ham, og nød at han gad bekymre sig for en fremmed, for det var hun jo egentlig stadig, på et vist punkt, de kendte jo ikke hinanden ud og ind.
Hun trykkede sig blidt ind mod ham "hvordan går det med at være vampyr? Er det meget svære omvæltninger?" spurgte hun, og slap sin hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:17

Han smilede lidt bare for at vise sine tænder frem. "Grr." Hviskede han og bed hende i øret igen inden han kluklo, og trak hende ind til sig igen. "Meget." Mumlede han så og smilede. "Men, jeg er begyndt at score." Sagde han muntert og grinte, mens hans kolde hånd gled ned over hendes bare krop. Hun var den eneste kvinde der nogensinde havde tændt ham, han klynkede lidt ved tanken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:30

Hun grinede lidt af hans humor, og vred sig da han bed hende i øret igen "sagde jeg ikke jeg ville bide dig?" grinede hun og nappede ham i siden af halsen, mens hun lyttede til det han sagde.
"Hvad er du begyndt at score?" drillede hun, og nappede ham i øret for en gangs skyld.
Hun nød den kolde hånd mod sin hud, og så på ham da han klynkede "hvad klynker du for?" spurgte hun med et smil, og lagde en hånd i hans hår, og nussede ham blidt i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:43

Han lo og trak hende tættere ind til sig. "3 ting." Grinte han og smilede inden han kyssede hende på halsen igen. "1. Du bed mig, 2. Det gik lige op for mig at du er den eneste kvinde jeg nogensinde har tændt på. 3. Jeg hørte jeg aldrig skrige mit navn." Han begyndte at grine, og kyssede hende ned på skulderen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 10:59

Hun lyttede nysgerrigt, og nussede ham i håret "jeg lytter.." sagde hun, og lyttede til hans tre ting, og begyndte at grine, og nød kyssene på sin hals som sendte behagelige gys ned af hendes ryg. "Jeg bed dig fordi du bed mig i øret selvom du ikke måtte.. bad vampire baaad.." grinede hun, og kyssede ham i håret, og nussede ham videre. "Jeg føler mig meget beæret over nr. 2" indrømmede hun, og nød fornemmelsen af hans bløde hår under sine fingre "og jeg vil ikke genere dine naboer, med hensyn til nr. 3" grinede hun, det kunne da godt være hvis hun havde nået klimaks at hun havde skreget hans navn. Det var nok ikke umuligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 11:16

Han grinte lidt af hende og kyssede hende fortsat. "Hvis jeg nu siger at jeg ingen naboer har hjemme, da de alle er narkomaner ude efter fix? hvis ikke de er prostituerede?" spurgte han mod hendes hals, da det faktisk var lidt af en drøm for ham at få hende til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 11:26

Hun strakte halsen med et lille 'mm' og lukkede sine øjne. Hun lyttede til hans forklaring "synd, men selvfølgelig.. det gør det jo så meget friere" sagde hun med et skævt smil. Hun nussede ham i håret, mens hun tænkte lidt over det, så lagde hun nakken tilbage, lukkede øjnene og stønnede højt før hun skreg:" Åh Nicholas!" efterfulgt af en svag jamren, og så grinede hun. Hun så på ham igen "noget i den stil?" drillede hun og nussede ham i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 12:02

Han lo af hende. "Yes lige præcist.." Lo han og klappede hende på ballen, ganske let. "Your wild animal.." Lo han ind i øret på hende, og smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 22:39

Jara smilede skævt, og kyssede ham på kinden. "I know" hviskede hun tilbage med et let grin. Det var hun sikkert ikke, men det var hyggeligt alligevel. Hun nussede ham blidt i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 22:42

Han grinte og så p¨hende mens han strøg noget af hendes hår væk fra øjnene af hende så han kunne se hendes øjne. Han smilede ganske let. "Mærkeligt venskab." Grinede han så og lod sin hånd glide ned over hendes ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 22:58

Hun prikkede ham blidt på overlæben "særpræget måske.." mumlede hun, og så på hans mund der smilede ganske let mod hende. Hun nød den kolde hånd på sin ryg, og lagde sin pande mod hans skulder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:01

Han grinte og så på hendes finger der berørte hans underlæbe.
"Tja, var jeg god?" Spurgte han så og grinte, selvom han faktisk gerne ville vide det :3..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:05

Jara smilede og lod sin finger, følge hans læbers form "tja.. jeg fik jo ikke en afslutning på det, men ellers ville jeg da mene du var ret god" sagde hun muntert, og trykkede kort sin næse mod hans. "Hvordan var det at gøre det med en pige?" spurgte hun så, med et lille grin for han havde jo sagt at hun havde været den eneste pige der kunne tænde ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 23:13

Han grinte. "Well, du er udmattende, men hvis du så gerne vil have en afslutning!" Lo han og kyssede hende på kinden. "Hmh.. Hvordan dte var med dig." Rettede han medvilje og så tænkende ud. "Hvis jeg havde fået en ordenlig ende havde det været bedre end godt "Lo han hjerteligt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alkohol... - Nicholas   Alkohol... - Nicholas - Page 4 Icon_minitime

Alkohol... - Nicholas
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Alkohol mhh -Procella-
» Sved, bræk og alkohol - Ray
» Alkohol påvirket - Oliver
» Alkohol, sex og stoffer tak //Larentia//
» Fest, alkohol musik Laroy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum