|
| Ved skoven -Elondira | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 05:39 | |
| Dato : Irl Årstid : Irl Dag :Irl Vejr : En varm sommernat. Sted : Skoven. Tid : Irl Omgivelser : Skov omgivelser, men ingen mennesker. Men en masse af skovens lyde.
De stod nu i skoven nær Larentia's hule. Det var det eneste sted Matt med sikkerhed vidste hvor var, og så kunne han få sit tøj med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 05:51 | |
| Elondira så sig omkring efter den smertefulde tur, og begynder at blive vred, "Hvorfor fik jeg pludselig en masse smerte? Og HVOR er vi?" Hun viser klør men får dæmpet sig efter lidt tid, "... Hvor er vi egentlig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 05:54 | |
| undskyld, jeg skal nok tage dig tilbage til byen. Det er Laretia's hule" Matt pegede ned mod et hul det var gemt under et træ. "Jeg skal bare have mit tøj og så teleportere jeg dig tilbage til byen".
//YAY du vidste hvad jeg mente ^_^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 06:02 | |
| Elondira smilte men så så hen på Matthew lidt alvorligt, "Den smertefulde tur vil jeg ikke prøve igen, jeg bliver her du.." Får fundet en mus og spiser den i en slurk.
//Hvad mener du? <(>w<)>// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 06:08 | |
| Matt så med forundret på hende . så smilte han "Som fruen ønkser" sagde han drillende. "Vil du så med 'indenfor'?" Matt så smilende på Elondira.
//ligemeget ven ^_^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 06:11 | |
| "Er der MEGET lyst?" Elondira så ind, hun havde en stor svaghed for elektrisk lys, hun ved ikke hvorfor |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 06:20 | |
| "ikke mednindre du har lys med " sagde Matt. hulen var faktisk meget mørk og de havde intet lys der nede. Matt tænkte sig om, "vent her" sagde han og gik ned ii hulen. der hørtes et smertefuldt skrig der gik over i et ulve hyl. op fra hulen kom en stor sort ulv, han var vel omkring 3,5 meter lange fra snude til hale, ca 1,75 meter høj. han var en smuk sort ulv. med smukke brune øjne. Matt gik over til Elondira. og lagde sig foran hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 06:51 | |
| Elondira så på ulven, eller Matthew, hun havde sat sig ned og strøg hånden gennem hans pels, den var fyldig og dog så blød, hun fik næsten kuldegysninger af det, så forførende og alligevel genert. "Så smuk... Ørhm jeg mener sover vi bare her?!" Hun holdte sig for munden begrund af sin pinlige bemærkning hun uden vidre fik sagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 06:58 | |
| Matt nød følesen af pigens aeen igennem hans pels, og grinte lidt i sig selv da hun sagde det. "Hvis du vil?". Matt var stadig ikke helt van til sin ulve skikkelse. "ellers ka du sætte dig op så løber jeg tilbage til byen, det er dit valg." ulven lagde hovedet mod hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 07:01 | |
| Elondira smilte let, men rystede på hovedet og gabte, "Neej.. Er for... Træt.." Hun falder i søvn halvt liggende på jorden og halvt liggende på Matthew.
//Skal til Tyskland kl. 5 imorgen, så er nød til at sige godnat nu, og kommer først på igen i overmorgen.. Sorry! <(>w<)>// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira Fre 23 Jul 2010, 07:03 | |
| Matt lagde hovedet ved hendes skød og lagde sig osgå til at sove.
//aaaaawww okay men vi må emne igen det var hyggeligt ^_^.. Du må ha en go tur til tyskland x3/ |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ved skoven -Elondira | |
| |
| | | | Ved skoven -Elondira | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|