| Aftentur i skoven | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Aftentur i skoven Søn 29 Nov 2009, 13:18 | |
| Tid: 20.30 Sted: Skoven Dato: Irl Dag: Irl Omgivelser: Natur Årstid: Efterår Vejr: Køligt
Nora gik med lette skridt gennem skoven. Hun var, som så mange andre aftener, ude at gå, for at gøre sig selv træt. Hun nynnede stille, og et svagt smil tonede frem på hendes læber. Hendes hår var for engangs skyld sat op, og sad nu som en kold i hendes nakke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Man 30 Nov 2009, 01:39 | |
| Alec lå i skovbunden og lud stilheden *Jeg elsker det her...* hun kom til at Nora og hendes evne, hun lo stille med lukkede øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Man 30 Nov 2009, 02:27 | |
| "Hvilket?" spurgte hun og stoppede op da hun opfangede tanken. Hun stod få meter fra Alec og så smilende på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Man 30 Nov 2009, 03:15 | |
| Alec kom hurtigt på benene og smilede undskyldende på Nora. "Jeg hørte... Lugtede dig ikke, jeg kan li duften af skov". Hun tog et par skridt hen imod Nora. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Man 30 Nov 2009, 03:21 | |
| Hun nikkede lidt. "Den er også rar.." sagde hun og smilede glad til Alec. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tirs 01 Dec 2009, 03:09 | |
| Alec smilede til hende "Hvad laver dhu her?" hun stoppede op et par meter fra Nora, og tænkte lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tirs 01 Dec 2009, 09:23 | |
| "Går tur... og dig?" svarede hun og smilede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 03:51 | |
| "Kom for at nyde stilheden..." hun smilede. *Var skal vi snakke om nu?* hun havde ikke glemt evnen... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 03:53 | |
| Hun himlede lidt med øjnene i det hun tænkte sig om. Hun smilede skævt og lettere drillende til Alec i det hun sagde: "Har du mødt nogen søde fyre?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:00 | |
| "Nææh.." Alec lød trist "Har dhu?" hun smilede drillende til Nora. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:03 | |
| "Jaa.. En.." svarede hun og trak på det med et smil. Hun bed sig svagt i læben ved tanken, og smilede ellers bare. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:12 | |
| Aec, som var meget, nysgerrig, smilede tilfreds "Hvem? Måske kende jeg ham" hun lo lidt. Som sølvklokker der slå mod hinanden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:14 | |
| "Youshiro... Han er engel, og har sorte vinger lige som mig!" sagde hun og lød som om det med vingerne var en meget vigtig detalje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:19 | |
| Alec nikkede igen tilfreds og fortsat forhøret "Er han pæn? Kan han li' dig? Hvordan er han?" hun forventede at hun svarede på spørgsmålene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:22 | |
| "Ja, bestemt, og så er han bare vildt sød." svarede hun og smilede stort ved tanken. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:25 | |
| "Men kan han li' dig?" spurgte Alec ivrig og kom til at lo over sig selv, og faldt sit pokerface og afventede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:32 | |
| "Ja.... Han synes jeg er lækker." sagde hun og rødmede kort da hun sagde det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:36 | |
| Alec smilede tilfreds og rettede sig op "Fedt! I passer nok godt sammen... Sort vinger og alt det der..." Alec nikkede tænkene, som om hun kunne se dem for hende. Hun kiggede på Nora og smilede "Det skal nok gå'!!!". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:39 | |
| "Ja... Jeg har aldrig set andre med sorte vinger før jeg mødte ham.." sagde hun og satte sig smilende ved siden af Alec.
//Skal spise// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 04:47 | |
| "Det har jeg heller ikke, jeg for ikke engang set dine..." Alec lo lidt, og kiggede så nysgerrigt på Nora. "Vil du vuse mig dem?" sagde hun stille og forsigtigt, som sagt hun viste ikke meget om engle.
//Det samme her xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Ons 02 Dec 2009, 09:06 | |
| Hun smilede skævt og trak jakken af. Hun lod de store vinger glide ud af ryggen og baskede lettet med dem for at få lidt følelse i dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tors 03 Dec 2009, 01:59 | |
| Alec stirrede bare i lang tid. "Wauw" var det eneste hun kunne få frem. Nå bare hun også set det med! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Tors 03 Dec 2009, 03:03 | |
| Nora lo glad af Alec's reagtion. "Har du nogen sinde prøvet at flyve?" spurgte hun med et glimt i øjet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Lør 05 Dec 2009, 22:53 | |
| "Nej!" hun kunne stadig ikke tage øjnene fra vingerne. Modvilligt kiggede på nOra og rystede svagt på hovedt. "men det kunne være sjovt at prøve" hun smilede lidt, mens hun kiggede op, der var langt op.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aftentur i skoven Lør 05 Dec 2009, 23:57 | |
| "Så som nu?" spurgte hun prøvende. Hun ville godt prøve at flyve med Alec, hun var jo ikke ligefrem den tungeste, og vingerne var jo stærke... Det skulle nok kunne lade sig gøre... |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Aftentur i skoven | |
| |
|
| |
| Aftentur i skoven | |
|