Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ventende på legepladsen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:57

"mmh ja!" stønnede hun. Hun var ved at komme for anden gang. "årh! jeg kommer!" stønnede hun. Dér. Der kom hun. Hendes støn blev mindre, hun havde det fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:02

Han trak sig hurtigt ud og rejste sig op og løftede hende op og stak hurtigt sit lem op i hende og stod op og gav hende den hårdt mens han holdte hende oppe og havde lagt hendes arme om sin nakke og havde sine arme under hendes ben så hun ikke falde ned på jorden mens han knaldede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:05

"Wow, Ja!" Stønnede hun og lod ham tage hende hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:09

Han blev ved og kyssede hende på munden og tog hende hård "kan du lide det"sagde han og blev ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:11

"Ja!" Stønnede hun, "årh bliv ved!" .. Hun nød det. Men igen, hun var ved at blive træt. Hun ville ikke vise det ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:13

Han blev ved og nød det selv "du fræk søde"sagde han og blev hårdt og hurtigt ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:20

"årh, ja!" stønnede hun. Hun var træt. Men hun forsøgte ikke at vise det. i stedet sagde hun "hårdere!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:23

Han gjorde som hun sagde og blev ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:26

Hun kunne snart ikke klare det længere, hun var jo nybegynder og anede intet om at tilfresstille det modsatte køn. Hun fandt sig bare i det nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:33

Han stoppede op og kiggede på hende "du skal ikke tage dig af at du ikke tilfredsstille mig det er jo din første gang"sagde han og trak sig ud af hende og fik hende til at stå på sine ben og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:35

"jeg vil ikke skuffe dig" sagde hun, hun kiggede ret flovt. Det her var pineligt. Hun satte sig på bænken og kiggede flovt ned i jorden ....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:38

Han kiggede på hende "du kan jo gøre det sidst med munden altså sutte den af på mig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:40

Hun kiggede overraskende på Jaster, hvordan kunne han tilbyde det. Hun svarede ikke, men hun følte sig en smule brugt. Hun fandt sin G-streng og Bh, hun tog det på og satte sig på bænken igen. Hun følte sig til ingen hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:42

"okay det helt i orden"sagde han og fandt sin underbukser og tog dem på "vil du med mig hjem i min hule denne gang eller skal vi tage hjem til dig"sagde han stille og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:50

Hun gik over mod gyngerne og fandt sin kjole, hun børstede den lidt af. Hun kiggede på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare. Hun var stadig rigtig flov. Hun gik hen til ham og stod lige over får ham. Kyssede ham let på munden og sagde "godnat". Hun vendte sig om og gik langsomt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:51

"øhm godnat"sagde han og viste ikke lige hvad han skulle og gik så med hende bare lidt af vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:55

Hun stoppede. "hvad ser du egentlig i mig?" spurgte hun, hun regnede med at få et svar som indeholdte en ven eller noget lignede. Hun var stadig meget flov. Hun grad inden i. Hun fortrød intet, jo måske en smule. Hun var forvirret. Hun ville egentlig bare sove.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:56

"jeg ser en køn pige der fortjener det bedste"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:59

Skulle hun tro på ham, eller har hun bare ingen følelser.
"jeg sover alene i nat" svarede hun helt koldt, hun vendte sig væk fra ham og gik ind i mørket og forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 11:04

"okay så vil jeg sove et andet sted"sagde han og kiggede rundt på legepladsen og gik hen i et legehus og kiggede rundt *her skal jeg vel nok kunne sove gider ikke til at gå den vej til skoven*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 04:56

//..........///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 04:57

// hvad vil du ha jeg skal skrive? XD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 04:59

//ved ikke et eller andet keder mig nemlig nu og jaster vil gerne vide mere om Larentia//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 05:06

//Jeg kan skrive mere iaften :) har ingen gode ideer lige nu xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ventende på legepladsen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ventende på legepladsen   Ventende på legepladsen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ventende på legepladsen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En dag på legepladsen//Noa.
» Legepladsen...
» ... Legepladsen ...
» Legepladsen xD
» LEGEPLADSEN! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: