Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

djonn gennem skoven

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

djonn gennem skoven - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:10

"Egentlig ikke..", hun smilte svagt, "så længe man har gjort noget godt, kan man tro på intet eller alt.. det gør ingen forskel.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 02:37

"det er da ellers det biblen siger" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 05:33

"Biblen er én stor løgn..", sagde hun svagt.. Hun ville ikke ødelægge hans tro, men hun måtte da sige sandheden om Himmelen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 06:36

"det har du nok ret i, men jeg tror heller ikke, jeg ved bare, det ikke det samme" sagde han sagte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 06:57

"Det må du jo selv om.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:04

"hva med dig?, tror du eller ved du?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:12

"Jeg tror og ved ingenting..", sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:16

"hva mener du med at du ved ingen ting?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:18

"Ikke noget...", sagde hun og kiggede op mod Himmelen igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 07:35

"hvad ved du ikke?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 05:45

"Jamen det er jo det jeg siger.. jeg ved det ikke!", sagde hun en smule irriteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 06:17

"du ved ikke at 'han' eksistere??" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 06:34

"Han?", spurgte hun undrende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 06:48

"jah gud altså" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeTors 12 Nov 2009, 09:16

"nårh..", hun tænkte sig om, "det ved jeg ærligt talt ikke.. alt det jeg ved, har vi fået at vide af nogle.. eh.. her, ville man nok kalde dem politikere.. men jeg har aldrig fået at vide hvem det fik det af vide fra.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 20:30

"jeg er ogs en af de få vampyre der HAR set ham" sagde han og trak på skuldrene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 02:48

"Hvad mender du?", spurgte hun, og blev meget seriøs, og gik helt hen til Djonn, og kiggede ham i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 05:08

"lige præcis hvad jeg sagde" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 05:59

Evelyn kiggede væk, og tænkte sig om, "Jamen.. Hvad snakker du om? Du kan jo ikke have set ham..", hun blev meget forvirret, og havde det som om han snakkede kinesisk til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 06:27

"men det har jeg altså" sagde han kort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 09:15

"Forklar!", sagde hun indtrægende, og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 01:55

"jeg var død i lang tid, og kom underligt nok i himlen, men såh var det som om jeg blev trukket tilbage til jorden" sagde han "det virker lidt underligt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 20:18

Hun stirrede måbende på ham, og tog et par skridt tilbage..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeLør 21 Nov 2009, 03:35

"hvad er der galt?" spurgte djonn helt forviret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 02:10

"Hvordan kan en morder komme i Himmelen?!", sagde hun forfærdet, mere til sig selv end til ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: djonn gennem skoven   djonn gennem skoven - Page 4 Icon_minitime

djonn gennem skoven
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Gå tur i skoven.
» Her i skoven...
» tur i skoven //Linda//
» en tur i skoven ?
» I skoven..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum