Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

fest og sjov//Alane//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

fest og sjov//Alane// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 12:51

Han trak sig ud af hende og satte hende ned og gik hen og satte sig på sengen og kiggede på hende "bare glem det"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 12:55

Hun så forvirret på ham og rejste sig op og gik over og satte sig ved siden af ham. Hun var virkelig forvirret "Hvad er der galt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:00

"hvad er du bange for der vil ske når du gør det med en der måske ikke vil være blid ved dig som jeg vil hvad vil du så gøre"sagde han og kiggede på hende med stille og rolige øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:02

Hun så ned og bed sig på læben, hun anede ikke hvad hun skulle gøre "Jeg ville aldrig have sex med en som ikke ville være blid ved mig på min første gang" Hun så op på ham og kunne mærke han virkelig gerne ville men hun kunne bare ikke få sig selv til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:05

"okay"sagde han og gik hen til det vindue der var der og kiggede ud på vejen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:10

Hun sukkede stille og så ned. Hun følte sig enormt udnyttet. Hurtigt fik hun sit tøj på uden at sige eller gøre noget. Hun ville bare hjem nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:15

"Alane jeg ville bare sige at"sagde han og kiggede ud af vinduet "nej du vil nok ikke vide det for jeg er nok ikke værd at samle på"sagde han og stod bare stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:19

Hun stoppede op og vendtede på at han forsatte med at forklare. Hun gik hen til ham og lagde sine arme om han bagfra, "Please forsæt" Hun lagde hovedet mod hans bare ryg og lukkede så sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:21

"det bare noget men tror bare ikke det gengældt fra dig af så jeg kan bare glemme det og er nok ikke noget for dig"sagde han og kiggede bare ud af vinduet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:23

Alane ville enormt gerne vide hvad han snakkede om men ville ikke presse ham til at fortælle det "Jeg vil gerne vide hvad det er men jeg vil ikke tvinge dig til at fortælle det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:24

"følser alane følser"sagde han og kiggede ud af vinduet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:25

Hun så forvirret op på ham "Hvilke følser Jaster?" Hun bed sig stille i læben og holdte stadig om ham bagfra.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:27

"jeg har fået følser for dig men er bare ikke sikker de gengældt"sagde han og vendte sig om og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:28

Alane bed sig stille i læben og lagde hovedet på skrå "Hvilke følser er det for mig du har fået"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:29

"kærlighed"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:30

Hun rødmede vildt og så på ham, hun anede ikke om hun var forelsket i Jaster men hun ville gerne lære ham bedre at kende "Jeg ken rigtig godt lide dig men jeg vil gerne lære dig bedre at kende før jeg kan sige sådan noget" Hun håbede virkelig han ville kunne respektere det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:33

"okay"sagde han og gik hen til sit tøj og tog det stille og roligt på og kiggede på hende *jeg viste det jeg kommer til at være single resten af mit liv og dø uden familie*tænkte han og viste bare han var dum
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:34

Alane så efter ham og sukkede så, hun gik hen til ham og ventede på han havde fået sit tøj på. Hun greb hans hånd og lænede sig op og gav ham et kærligt kys direkte på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:37

Han gengav det og kiggede på hende "jeg vil ikke gøre mere nu jeg tror bare ikke der nogen der vil ha mig jeg er et nul et hul i jorden"sagde han og kiggede på hende og gik stille hen til døren og ventede på hende "jeg tror jeg drikker mig en skid på du velkommen til at være med hvis du vil"sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:40

Hun knyttede stille sin hånd og så væk fra ham, "Bare drik dig fuld men det vil ikke hjælpe dig overhovedet, jeg afviste dig ikke, jeg sagde enda jeg kunne lide dig men det er ikke godt nok at starte med åbenbart" Hun gik ud af døren og forbi ham. Hun var trist over at det ikke var godt nok for ham at hun kunne lide ham, hun kunne jo ikke gøre for at hun ikke havde kærligheds følser for ham endnu men hun ville gerne prøve at udvikle dem men det var åbenbart ikke godt nok.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:43

"alane det var ikke sådan ment det betyder da noget for mig men tror bare ikke jeg er noget for dig jeg elsker dig"sagde han og løb efter hende og fik fat i hende "prøv og lyt til mig"sagde han og kiggede på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:45

Hun rødmede vildt da han sagde han elskede hende og bed sig i læben. Hun stoppede op og så op på ham da han stoppede hende "Jeg falder bare ikke særlig nemt for nogen og det er allerede et stort skridt for mig at kunne lide dig på den måde" Hun så op på ham og nikkede så, hun ville lytte til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:51

"se på mig alane du er den første jeg har haft denne følse for mig men når jeg er sammen med en pige ender det altid i sengen jer knalder til højer og venstre jeg er glad for du kan lide mig men tror du jeg er noget for dig når jeg gør sådan noget men jeg har hygget mig meget sammen med dig og det skal du vide søde det har betydet meget for mig denne tid"sagde han og kiggede på hende med blide øjne "jeg elsker dig og ved du ikke lige har de samme følser for mig lige nu"sagde han stille og kiggede på hende og han talte fra sit hjerte af

//logger men svare nok engang senere i dag ses//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 13:55

Hun så på ham og lyttede til det han sagde, hun kunne mærke hendes hjerte falde ned og det virkede bare som om det stoppede. Hun var bare endnu et knadl, selvom han havde følser for hende ville han ikke være sammen med hende? Hun lod sit blik falde og kunne mærke sine tåre presse på men sagde ikke noget. Hun nikkede bare stille og bed sig i læben "Det var hyggeligt men bliver åbenbart ikke til mere?" Hun ville ikke have en som rendte ud og var hende utro. Hun vendte langsomt rundt og gik ned af gangen.

//Okay, ses senere//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 04:38

"alane vent lige"sagde han og rendte efter hende og blev ved med at følge efter hende for at stoppe hende "alane"sagde han og var bag hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 7 Icon_minitime

fest og sjov//Alane//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og sjov//Isabella//
» fest sjov og alkohol( Kiara-privat )
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Til Alane ;)
» Alane

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum