|
| dud dud dud - Embry x'D | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 10 Aug 2010, 06:44 | |
| Embry grinede lidt af det, og rystede let på hovedet. "Det kunne jeg godt forestille mig.. jeg går heller ikek så højt op i hvordan marmelade bliver lavet" grinede han, og lagde hovedet på skrå. Han så lidt på Dannis hår, og begyndte at forstå at englen behøvede noget mellem hænderne hele tiden. Han begyndte at overveje om Danni kedede sig, eller måske led af noget som ADHD, også kaldet damp. Han skød dog tanken fra sig og smilede til ham "aj det tror jeg ikke på..." sagde han så og rynkede på næsen. Han så ud og lagde hovedet på skrå "det må udnyttes!" sagde han, og smilede skævt. Han rejste sig og fik Danni på benene, og hev ham med hen til døren inden han standsede "måååske skulle du tage sko på først.. ellers bliver hello kitty våd" sagde han, og lød nærmest helt bekymret på sokkernes vejne. Han trak ham med tilbage til bordet og satte sig ned, og begyndte at knappe knapperne i sin jakke, og ventede på at Danni skulle blive færdig med at tage sko og jakke og alt sådan noget på. Han trængte til en smøg, og han trængte til frisk luft. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 10 Aug 2010, 06:51 | |
| Danni nikkede til det han sagde og kunne heller ikke forstå det sjove i at vide hvordan sådan nået var lavet, det kunne jo godt blive lavet på en klam måde også var det jo ikke lige at man ville spise eller drikke sådan nået igen. han havde det bare sådan at han havde brug for at havde et eller andet i bevægelse, dog var det ikke nået han tænkte over og tænkte jo slet ikke over når han begynde at pille ved et eller andet. han fik dog et chok da han blev hevet med og hoppede let over alt det vand som lå på gulvet "iiih Embry" kom der ud af hans mund mens han blev trukket med tilbage igen, han hævede sit ene øjebryn af ham "nu er de jo blevet lidt våde" sagde han og satte sig ned på den anden stol og trak sine støvler på, og rejste sig derefter op og rakte sin hånd hen til ham mens den anden tog hans mobil ned i lommen på sine jeans "så er jeg klar" sagde han og kunne godt mærke at hans strømper var blevet lidt våde i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 10 Aug 2010, 07:24 | |
| Embry så på ham "hvad nu?" spurgte han, og så lidt ned på gulvet "nååååh.." sagde han stille, og kom så til at grine lidt. "Det var ikke med vilje, jeg tænkte ikke" sagde han så, og tog hans hånd og hev ham op og stå, og lagde armene om ham "forgive me.." mumlede han ned mod Dannis hår, og slap ham så igen. Han tog hans hånd og trak ham med udenfor, og fik et sageligt ansigtsudtryk i ansigtet "årh frisk luft.. himmelsk" hviskede han før han så på Danni "kan du fortælle mig hvad meningen med livet er, eller har jeg spurgt?" spurgte han smilende, før han fandt sine smøger frem, og placerede en mellem læberne og tændte den med sin lighter. Han trak røgen dybt ned i lungerne, og pustede det ud gennem næsen, og lukkede sine øjne i nogle sekunder. "mm.." den lille lyd indikerede ikke rigtigt noget andet end at han kunne lide duften af våd asfalt og cigaret røg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 10 Aug 2010, 07:34 | |
| Danni så stille på ham og krammede ham tilbage og rystede på hovedet "nej jeg tilgiver dig aldrig" sagde han selv om han viste at det ikke passede, han gik bare stille med ham og stoppede op ved siden af ham. han lukkede sine øjne kort i da han mærkede vinden mod sit ansigt og rettede lidt på hans hår, han åbnede sine øjne igen og så op på ham og smilte "du burde ikke ryge så meget" sagde han i en drillende tone da han jo virkelig havde sagt det mange gange til ham, og kunne et eller andet sted også blive ved med at sige det. da han virkelig ikke kunne forstå hvorfor Embry røg, og ville vel også et eller andet sted også helst havde at han ikke gjorde. han så lidt undrende på ham og træk på skulderne "det er at.. hmm.. hvor skulle jeg vide det fra?" spurgte han om og grinte kort af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 10 Aug 2010, 07:57 | |
| Embry skar en grimasse "aj det bliver du altså nød til.." sagde han, og grinede lidt. Han rakte tunge af Danni, og fulgte røgen med øjnene "det eneste jeg giver for det er min kondition.. men den skal jeg heller ikke bruge til noget..." sagde han og smilede. "Jeg ryger fem pakker hvis jeg har lyst for jeg er rebelsk!" sagde han og lød tydeligvis sarkastisk, og smilede skævt til ham. Han så lidt rundt i de næsten mennesketomme gade "Det kunne godt være du havde et forslag?" sagde han og trak på skuldrene "det har de fleste som regel" sagde han og smilede til ham. Han havde søgt meningen på livet, men var efterhånden holdt op med at spørge da det gik folk på nerverne, og fordi at han havde på fornemmelsen at man skulle finde en man kunne tilbringe livet med, en som man elskede. Han askede ned på det våde fortov. "Du har garanteret røget før" sagde han, og kunne forestille sig at Danni var blevet udsat for gruppepres før eller at han havde røget da han var fuld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 10 Aug 2010, 08:08 | |
| Danni så bare på ham og hævede det ene øjebryn "nej jeg gør ikke" sagde han og rakte tunge tilbage til ham, han gik bare tæt hen til ham og lag sine arme rundt livet på ham. han så op på ham eller han så mere på hans smøg med et hævet øjebryn, og hadet virkelig smøger og kunne ikke se hvad der kunne være så sjovt ved at ryge "du stinker af røg" sagde han drillende og tog først efter en dyb indånden af hans jakke, han kunne godt lugte røgen dog var den ikke så kraftig som han havde troet. han træk lidt på skulderne igen da han ikke kunne se hvorfor folk skulle havde en idé til hvad mening med livet var, selv tænkte han ikke over det og levede jo bare sit liv så godt han kunne som han ville. han blev helt overrasket over det han sagde og rystede på hovedet "nej aldrig.. ville jeg aldrig kunne få mig selv til" sagde han og trykkede let sit ansigt ind mod hans overkrop, for ham var Embry jo en kæmpe da Danni jo var ret så lille i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 00:01 | |
| Embry sukkede dystert, og smilede skævt "øv.. så har du tænkt dig at bære nag til mig resten af livet?" spurgte han, og lagde hovedet på skrå. Han lagde en arm om hans skuldre og gav hans skuldre et blidt klem. Han inhalerede røgen, og lod sin hånd med smøgen falde ned langs sin side mens han pustede langsomt ud. Han tænkte altid bedre når han fik lov til at ryge. "Jo tak.." grinede han, og kyssede ham på panden. Han stank sikkert af meget, men nok mest af røg og af Embry.. måske lidt af David også? Han vippede sit hoved lidt på skrå og så ned på den blonde 'pige' ved siden af sig. "Aldrig? Nå ja okay, hvis man ikke vil skal man også holde fast i det" sagde han med et enkelt træk på skuldrene. Han rodede ham drillende, dog kærligt i håret da Danni gemte sit ansigt mod hans brystkasse. Han askede kort cigaretten og så ud af øjenkrogen asken falde til jorden. "Du dufter af Danni" mumlede han så, og stak næsen ned i hans hår med et lille grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 01:28 | |
| Danni blev bare ved med at trukke sit ansigt ind mod ham, og sine arme lag han bare tætter omkring livet på ham. og han havde ikke tænkt sig at give slip, selv om Embry sikkert kunne komme ud af hans greb på ingentid. nu var det heller ikke fordi at Danni var den som havde kræfter og det viste han også at Embry viste, han træk sit hoved lidt tilbage dog så den stadig lå mod ham og vende sit blik stille op mod ham. han smilte lidt over nussen i sit hår "det håber jeg da også at jeg gør.. har ikke været sammen med nogen idag" sagde han og gav et lille grin fra sig, da han jo ikke havde nået imod at indrømme at han var sammen med alle mulige. han træk sit hoved lidt mere tilbage og tog en tot af sit hår og duftede til sit hår "mmh jordbær" sagde han og brugte altid et shampoo som duftede af jordbær |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 01:45 | |
| Embry havde ingen planer om at slippe løs fra Dannis greb, han syntedes det var hyggeligt, at have det lille hængetræ hængende på sig. Han tog endnu et sug af sin smøg, og lukkede sine øjne mens røgen cirkulerede først i hans mund, så ned gennem hans hals og så ned i hans lunger. Han pustede det langsomt ud igen, og så ned på englen "jamen det gør du.." sagde han, og smilede lidt. Han grinede lidt da Danni nævnte at han ikke havde været sammen med nogen den dag. Han lagde bare sin arm om hans skuldre igen, og lyttede til hans snusen "jordbær hm? Så var det det dit hår duftede af" sagde han muntert. Han vidste godt hvad jordbær var, han havde jo smagt jordbær marmelade før. Han trak Danni med sig ned af en anden vej, så de ikke gik ind i et hus da vejen endte der. Han så sig lidt om "er der et sted du vil hen?" spurgte han. Det var ikke så tit han var i Deepshell, men det kunne være Danni kendte stedet lidt bedre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 02:00 | |
| Danni så hurtigt op da han mærkede Embry bevægede sig og gik bare med ham, han nikkede til det han sagde og duftede så godt han kunne til sit eget hår "ja jordbær shampoo" sagde han med en stolt stemme, han var jo ret så stolt i det da han jo elskede jordbær. han så sig lidt omkring mest de gik, og vende sit blik op mod ham og træk lidt på sine skulder "det ved jeg endelig ikke.. hvor har du lyst til at gå hen?" spurgte han om og var ikke så tit i deepshell, udover når han var i club'en og drak. han lod sin hånd finde hans og flettede bare sine fingere ind mellem hans fingere, han så op på ham imens og smilte imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 02:55 | |
| Embry så på ham, og smilede af hans dufteri til sit hår. Det så lidt sjovt ud fra Embrys synsvinkel. "Gad vide om der er noget der hedder et snusedyr.." sagde han for sig selv, og så på Danni med et skævt smil "sådan et kunne du godt være.. et snusedyr" drillede han. Han smilede af det stolte tonefald, hans shampoo var vist bare.. shampoo. Han skodede sin smøg mod en husmur mens de gik og kørte kort sin hånd gennem sit hår, han måtte tjekke flasken når han kom hjem. Han trak på skuldrene "det ved jeg ikke, jeg kender ikke deepshell så godt" sagde han og tyggede tænksomt på sin underlæbe. "Men vi kan bare gå til vi finder noget spændene?" tilbød han, og flettede med da han mærkede at Dannis fingre flettede sig ind mellem hans. Han så lidt på ham, og smilede varmt og kyssede ham i tindingen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 03:11 | |
| Danni blev bare ved med at se op på ham da han duftede videre til sit hår, han stoppede hurtigt med det og hævede sit ene øjebryn af ham "hej.. eller jo hvis det var et sødt dyr lige så nutted som mig" sagde han og prøvede at lyde så snobbet som muligt, selv om det var svært når Embry var der og han begynde også at fnise af det. han så sig lidt omkring lidt efter og nikkede til det han sagde "okay det kan vi altså godt" sagde han og havde ikke nået imod at bare gå, så længe han kunne være sammen med Embry så synes han det var ret så hyggeligt. han så ned på deres hænder og smilte og begynde at nusse hans hånd, han lukkede sine øjne kort i inden han så op på ham igen "hvordan har du det ellers?" spurgte han stille om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 03:29 | |
| Embry himlede af det snobbede tonefald men hørte ham godt fnise så han vidste at det var i sjov, men smilede alligevel stort og slap hans hånd, for at lægge armene om ham armene om ham "Iiih mit lille snusedyr!" sagde han, og kyssede ham i hele hovedet. Han elskede at Danni var lidt meget piget på nogle punkter, det var kært. Han slap ham igen og greb hans hånd, og trak ham med sig da han begyndte at gå. "Ja.." sagde han stille, og gned sig kort over sine øjne. Dårlig søvn, gav trætte dagtimer. Han nød hans nussen af sin hånd, og så på ham med eet varmt smil og gav hans hånd et lille klem. "Fint.." sagde han, det var ingen løgn, men Embry løj næsten aldrig. "Jeg er bare lidt træt.. hvad med dig hvordan har du det?" spurgte han, og så kort fra side til side før han hev Danni med over et lyskryds. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 11 Aug 2010, 03:39 | |
| Danni så på ham og fik et chok i det, han lukkede sine øjne i og begynde at grine af det han sagde og gjorde "ikke kysse ikke kysse" sagde han og grinte lidt mere af det, dog havde han jo ikke nået imod det og kunne godt lide fornemmelsen af kyssene på sig. han åbnede sine øjne igen og gav en lille lyd fra sig da han mærkede at han blev trukket med, han skynde sig bare op ved siden af ham og så op på ham imens "når okay det er jo ikke så godt.. jeg har det fint nok" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, og så kort frem inden han så op på hans ansigt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Fre 13 Aug 2010, 03:39 | |
| Embry grinede "jo! jeg kysser dig i hele ansigtet igen, hvis du ikke tilgiver mig" sagde han, og smilede lidt af Danni der hele tiden blev hevet med uden at være forberedt på det. Han trak lidt på skuldrene "tja.." sagde han bare og nussede hans hånd lidt, med sin tommelfinger "det var godt" sagde han og så på ham med et lille smil. Han fik øje på en bænk lidt længere nede af gaden og trak Danni i den retning. Han standsede da de kom hen til bænken og krængede sin jakke af og lagde den på den våde bænk "sit" sagde han drillende og grinede lidt, før han selv satte sig. Han så sig kort lidt om før han så på Danni og fangede hans øjne med sit blik "Danni må jeg... snakke med dig om noget?" spurgte han stille, og bed sig lidt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Fre 13 Aug 2010, 03:48 | |
| Danni grinte lidt af det han sagde og rystede hurtigt på hovedet af ham, han tørrede sig drillende med sin frie hånd i ansigtet "ad Embry har kysset på mig" mumlede han som et lille barn, og så op på ham imens for at se hvordan han tog det. han gik bare så godt han kunne med i nogle hurtige skridt for at være sikker på at han ikke blev trukket for meget med, dog havde han ikke nået imod det og følte sig bare som et lille barn "ja da" sagde han og gav et lille fnis fra sig, han stoppede bare op ved siden af ham og gjorde som han sagde og satte sig ned "okay herre" sagde han og holde et grin inde, han træk sin ene ben over sit andet lår og så over på ham. han nikkede langsomt og viste ikke hvad han ellers skulle gøre, der kom dog et lille "ja?" ud mellem hans læber mens han lag sine hænder i sit skød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Lør 14 Aug 2010, 23:55 | |
| Embry grinede lidt af Dannis barnlighed, det mindede ham lidt om David. "Ja jeg har smittet dig med alle mine bakterier" grinede han, og så sig lidt om. Stille kvarter Deepshell.. Der kunne blive ganske kedeligt hvis man ikke passede på. Han skar en grimasse og vrængede "aj nogens herre er jeg altså ikke" sagde han med et skævt smil. Han satte sig lidt bedre til rette. Han havde manglet en at snakke om problemet med. Han havde nævnt det en gang for en veninde han havde, men han havde aldrig rigtig fået svar. Han tænkte sig om, mens han fraværende pillede ved sin jakke. "Jeg øhm.. min psyke er ikke særlig god" hvilken start! Som om folk ikke havde regnet det ud for længst! Han bed sig i læben ved tanken. "Jeg har skizofreni.. det spiller dog ikke en særlig stor rolle for mig, det gør mig kun lidt forvirret en gang imellem" mumlede han. "Sandheden er at jeg engang har.. gjort min familie fortræd og jeg frygter at jeg kommer til at gøre det samme ved David" brast det ud af ham. Det var en meget forvirrende tale, men han håbede Danni forstod det han mente med det. Han anede heller ikke om Danni duede til at snakke om sådan noget, men han behøvede en der lyttede, og som kunne danne deres mening ud fra det han sagde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Man 16 Aug 2010, 04:21 | |
| Danni sad helt stille og så over på ham, han lyttede efter på hvad han sagde og nikkede et par gange. han tog stille hans ene hånd og tog den over i sit skød, han så ned på den og vende sit blik op mod hans ansigt "søde Embry.. jeg er sikker på at du aldrig vil gøre ham nået ondt, du elsker ham jo" sagde han og viste endelig ikke helt hvad han skulle sige, han havde aldrig været typen som snakkede om problemer og holde sig mest væk fra det. men dog holde han for meget af Embry til at bare skubbe ham væk, og sige at han skulle finde en anden at snakke om det med. han tænkte længe over hvad han skulle sige og så flere gange ned på hans hånd "du er virkelig ikke den du var en gang, det er jeg virkelig sikker på.. du er den sødeste dæmon jeg nogensinde har mødt" sagde han og håbede at det ville hjælpe lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Man 16 Aug 2010, 06:18 | |
| Embry holdt op med at pille ved jakken da Danni tog hans hånd, og gav kort hans hånd et lille klem. Han så lidt på ham og sukkede "det gjorde jeg jo også med min familie.. undtagen min far åbenbart" sagde han tænksomt, og kløede sig kort i nakken. Han havde jo heller ikke lyst til at gøre skade på nogen, men det var en risiko han tog hver gang han valgte at holde af folk også Danni. Han så på ham da han sagde noget, og lagde hovedet let på skrå. "Tak Danni.." hviskede han nærmest uhørligt og trak ham hen til sig på bænken så han kunne kramme ham. Han klemte kort sine øjne hårdt sammen da han omfavnede den lille engel, og tog en dyb indånding før han slap ham. Nogen gange syntes han det var ret besværligt med alle de tanker, og han kunne jo ikke snakke med David om det, for han ville ikke kunne se det fra en andens synsvinkel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 17 Aug 2010, 08:13 | |
| Danni var glad for at han kunne hjælpe og gav et lille grin fra sig da han blev trukket ind til ham, han krammede ham bare tilbage og så op på ham imens "kan du godt lide at trække og hive i mig som du vil ?" spurgte han om selv om han ikke havde nået imod det, og kunne jo endda godt lide det ret så meget. han satte sig op på knæ og tjekkede så han ikke træk sine sko op på Embry's jakke, da han jo ikke ville gøre den beskidt. han vende sit blik mod ham igen og kyssede ham blidt på kinden "sød lille Embry" sagde han og klappede ham på hovedet, for at få ham til at blive gladere i det og ikke være så trist i det. han kunne jo ikke lide at se nogen ked af det eller nedtrykt, da han jo aldrig viste hvad han skulle gøre. og prøvede derfor bare at gøre ham glad igen, men dog var han glad for at Embry ville fortælle sådan nået til ham. selv om han selv ikke synes at han var så meget til hjælp |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Tirs 17 Aug 2010, 12:15 | |
| "Jep.." sagde han, og smilede skævt. "Men du kan bare sige til hvis jeg skal advare dig... jeg kunne nappe dig i næsen" drillede han stille, og overvejede om han måske skulle tænke lidt mere over ikke at hive rundt med folk. Fysisk kosten rundt med folk. Han grinede lidt af tanken "jeg er bare... fysisk dominerende" mumlede han tænkende, og smilede muntert. Han nød kysset på kinden "Lille?" sagde han skeptisk og rynkede på næsen "jeg er 1.80 høj!" sagde han og kyssede ham på næsen. Det var ikke helt sandt, han var et par centimeter mindre. Hans hale gled op, og den røde hårtot for enden af den kørte kort hen over Dannis kind. Han lagde mærke til det røde hår, og forstod det først ikke. Men greb den hurtigt og hev den ned. "Undskyld.. den har sit eget liv.." mumlede han og så lidt på Danni med et undskyldene smil. Han så lidt ned på hakkens stof, og sukkede lettet over at have fået sine tanker ud. Det var åbenbart noget der gavnede sjælen i det lange løb. "Hvordan går det med din familie?" udbrød han så. Ikke fordi de havde snakket om Dannis familie før, Embry havde bare hang til at blive spontan en gang imellem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Fre 03 Sep 2010, 03:13 | |
| Danni så op på ham med et par kærlige øjne og gav et lille grin fra sig over det han sagde "det ville jeg jo bare kunne lide" sagde han og havde bestemt ikke nået imod at blive nappet i næsen, han lag dog hurtigt en hånd foran sin næse "så længe du ikke bider den af" mumlede han og kunne ikke tænke sig at gå rundt uden en næse, han lag sin hånd ned på hans lår og træk lidt på skulderne og smilte så hans hvide tænder blev blottet "det gør heller ikke mig nået, jeg kan jo lide når fyre er dominerende,.. så længe de ikke slår" sagde han og så lidt tænkende ud i luften, og ville aldrig kunne klare hvis han blev slået det var han fysik og psykisk ikke beregnet til. da han fik let blåmærker også ville han gå i chok hvis nogen slog ham, det var nok en af de ting han ikke havde tilfælles med drenge eller piger. der når var nogen der var oppe og slås så var han den første der var smuttet, da han ikke ville være med i at slås eller se på. han nikkede til det han sagde "ja du er lille i mine øjne" sagde han selv om Embry var højere end ham, så kunne han godt lide at kalde folk der var høje for lille. han lukkede kort sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin næse, han åbnede dem dog stille igen og fik et chok da han mærkede nået mod sin kind. han så bare på hans hale og gav et kort grin fra sig "det gør ikke nået, den kan godt lide mig" sagde han og så op på Embry med et stort smil på læben, han trykkede sig let ind til ham og lukkede sine øjne i og træk lidt på skulderne "fint nok" sagde han og viste endelig ikke hvordan hans forældre havde det, de havde fortravlt med at deres søn havde det godt til at Danni kunne tænke over hvordan de havde det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 08 Sep 2010, 01:56 | |
| Embry sukkede af det kærlige blik, og prøvede at se lidene ud. "Altså... man kan da heller ikke true dig" mumlede han lattermildt, og så lidt på hånden der blev lagt foran Dannis næse. Hans hoved gled gradvist på skrå, og han grinede lidt "det må jeg heller ikke? Jeg syntes der er alt for mange regler" sagde han og strøg noget af det røde hår ud af sine øjne. Han sad stille, og mærkede Dannis hånd på sit lår, dog tog han ikke sådan nogle ting så tungt de havde trodsalt haft sex sammen. Han betragtede det hvide smil, og rodede ham kærligt i håret som han plejede "jeg slår ingen.. og slet ikke dig" sagde han beroligende, og kyssede hånden der var foran næsen. Embry vidste ikke helt hvordan vold og sex skulle være ophidsene, så han ville nok også bede sig fri for den slags. Han fandt sine smøger og nappede en ud af pakken før han tændte den. Han pustede den hvide røg op i luften, væk fra Dannis ansigt. "Men jeg er ikke lille" mumlede Embry barnligt, og skimtede efter sin halespids der stak frem under jakken "mm... den er underlig" tilføjede han, og så på ham. Han lagde sin frie arm om ham og trak ham blidt ind til sig "det var da godt.." sagde han glad. Det var altid noget at det gik Danni godt, Embry var ikke fan af at folk havde det dårligt derhjemme. Han askede ned på jorden, og nød den kolde luft, der duftede af regn og den varme engel mod sin front. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Fre 17 Sep 2010, 10:16 | |
| Danni rystede let på hovedet og prikkede ham på næsten "du kan ikke.. der er nok andre der kan, men Embry du er for sød til at jeg kan føle mig truet" sagde han og var sikker på at han aldrig ville blive bange for ham, han holde jo også så meget af ham til at han ikke kunne se nået ondt ved ham og derfor troet han heller ikke Embry kunne gøre nogen nået ondt. der kom et tøsset grin ud mellem hans læber "nej det må du ikke.. du må leve med mine regler" sagde han i en barnlig tone og følte sig så godt tilpas i at kunne opføre sig som han ville foran Embry, det var jo også som om han blev godkendt af ham ligemeget hvad der var galt med Danni. han nussede let hans lår med sine fingerespidse, og lukkede sine øjne kort i da han mærkede hans hånd i sit hår "det tror jeg heller ikke du kunne finde på... det er du for dejlig til" sagde han og nød kysset, han hævede dog øjebrynet da han så at han tog en smøg og rystede på hovedet af ham "du ryger for meget" sagde han i en drillende tone selv om han bare var ligeglad, så længe det ikke kunne slå Embry ihjel. han prikkede ham på kinden "du er sød og lille" sagde han og rakte drillende tunge af ham, han vende sit blik mod hans hale og rystede på hovedet "den er sød" sagde han inden han bare lod sig blive trukket tætter på ham, han lag sit hoved ind mod ham og lukkede sine øjne kort i "ja det tror jeg nok" sagde han og så stille op på hams |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Lør 18 Sep 2010, 07:27 | |
| Embry så på Danni, og grublede lidt over hvordan han kunne komme til at se rigtig farlig ud. Dog var der intet der lige faldt ham ind, så han gjorde et opgivende træk på sine skuldre og grinte og blottede kort sine hjørnetænder "rawr!" knurrede han, men kunne ikke lade være med at smile. "Du har nok ret.. jeg er ikke den bedste til at være uhyggelig" sagde han, og sukkede let "det troede jeg ellers.." mumlede han tilføjende. Han lyttede til det tøsede grin, og smilede muntert til ham "du er ond... det er meningen at jeg skulle være ond... onde englebasse" drillede han, og kyssede Danni på kinden. Embry tog alting med et gran salt, som man sagde det. Om folk så fortalte ham at de så var alt muligt underligt, det rørte ham egentlig ikke. Det eneste han bare ikke tolererede var hvis det gik ud over børn, det ville han aldrig være med til. Folk der skadede børn var noget af det værste han vidste. Han nød den lette nussen, og tog en dyb indånding "kunne jeg ikke.." sagde han kort, og rystede på hovedet, aldrig i livet om han ville slå nogen under sex. Han himlede med øjnene, og tog et langt demonstrativt sug af smøgen og pustede det langsomt ud af næsen "mmmmm... skønt" mumlede han drillende, og grinede lidt. Det eneste der påvirkede ham ved rygningen var at det forværrede hans kondi markant, Embry kunne, og ville ikke løbe, om det så gjaldt hans liv selvom han havde gjort det et par gange før.. dog virkede han altid som om han skulle dø bagefter. "Nej jeg er.. mig" sagde han så da han ikke lige umiddelbart kunne finde på noget han var. Han rynkede på næsen "den er sjofel.." sagde han og nikkede mod sin hale "er du klar over hvor mange piger den har lagt an på?" grinede han, et eller andet sted var det jo meget sjovt at hans hale havde sit eget liv, men det var knap så sjovt når det blev opdaget. Han rakte kort tunge tilbage af ham, og nikkede "mm...kay" sagde han stille, og lagde nakken lidt tilbage. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D | |
| |
| | | | dud dud dud - Embry x'D | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|