Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 dud dud dud - Embry x'D

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 01:27

Tid: 13:00
Vejr: overskyet, regn og stadig lunt
Sted: Deepshell gå gade
Omgivelser: Nogle få mennesker
Påklædninger: http://img2.blogcu.com/images/c/a/t/catlaqemo18/23682448.jpg
_____________
Det regnede let over Deepshell og de fleste mennesker var indenfor, dem der var på gå gaden stod inde i butikkerne og ventede på at regnen ville holde op. inde i en lille café i hjørnet på gå gaden, ved det sidste ord sad Danni. han havde trukket sine fødder op til sig og havde husket at tage sine sko af, i hænderne holde han en kop med kakao. hans hår var lidt vådt i det og var begyndt at krølle i det og havde fået en bølget form som så ret så sødt ud til ham, selv om han bedst kunne lide at havde glattet hår. hans lyserøde mobil lå på bordet sammen med en tallerken med en kage på, han havde lige skrevet til Embry og håbede at han havde lyst til at komme forbi. selv savnede han ham ret så meget og savnede bare at snakke med ham igen, han træk lidt af sin kakao og så hen mod døren. der var ikke særlig mange mennesker i café'en og de fleste sad i grupper og snakkede med hinanden, og det fik Danni til at føle sig ret så alene og fik hans tanker til at køre lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 01:42

Embry mærkede den bløde brummen, i sin lomme og stak hånden i lommen for at finde den mellem lighter, cigaretter, småpenge osv. Endelig fik han den da op, og tjekkede sms'en. Han smilede lidt af navnet der lyste op på skærmen, og tastede hurtigt et svar, som mere eller mindre lød på at det ville han gerne og at han var der om lidt. Han rejste sig fra lejligheden som han havde siddet i. Han havde skullet fodre en vens kat mens hun var bortrejst og så var det begyndt at regne. Heldigvis lå gågaden ikke så frygteligt langt væk. Han rejste sig, og greb sin jakke ude i gangen. Så låste han sig ud af lejligheden og forsvandt ned af trapperne, det sidste de beboere så var en lang grålig snor med en rød tot for enden. Embry så at hans hale - Taylor - igen var løs mens han gik ned af gaden "ind med dig!" hvæsede han lavt af den, og den forsvandt hurtigt ind under hans jakke, men trak sig ikke ind i hans ryg som han egentlig helst ville have haft. Han rettede sig op, og tøffede videre til han nåede caféen Danni havde skrevet om. Han gik indenfor, og gøs det var rart at komme ind i varmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 02:17

Danni satte sin kop fra sig da han så at sin mobil bevægede sig lidt på bordet, og fik også nogle folk til at se tilbage på ham. han tog hurtigt sin mobil og smilte stort når han fik beskeden op, han låste bare for sin mobil og fjernede nået hår fra sine øjne. inden han lag den tilbage på bordet og ventede bare på han ville komme, han så bare hen mod døren og tog koppen i sine hænder igen. han drak lidt mere af sin kop og satte den hurtigt fra sig da han fik øje på Embry, han rejste sig op og hoppede let over til ham på tæer for ikke at hans strømper skulle blive for våde. han lag sine arme om halsen på ham og smilte stort "heej" sagde han imens som fik folk til at se underligt på dem, dog havde Danni ikke nået imod det da han jo godt viste at han var skør. han trykkede sine læber mod hans kind i et blik kys, og smilte sødt i det og havde endelig savnet ham utroligt meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 02:29

Embry fik øje på den lille lyshårede 'pige' der rejste sig og hoppede hen til ham. Han grinede og hev ham op i sin favn før han gik hen til bordet. Han var ligeglad med om folk gloede, det betød bare at de ikke havde noget bedre at tage sig til. "Hejsa min lille engel" sagde han smilende og nød kysset, før han selv trykkede et lille kys mod Dannis næse. Han satte sig på den stol Danni havde siddet på før og lod Danni sidde på hans skød før han åbnede sin jakke og så på ham "Så? Hvad har du gået og lavet?" spurgte han nysgerrigt, for det var et stykke tid siden de havde set hinanden sidst. Han så kort om bag sig selv for at tjekke at Taylor ikke var med i samtalen, for halen var overraskende nok meget sin egen personlighed. Den var der heldigvis ikke så han vendte roligt blikket mod Danni igen. "Har du haft det godt?" spurgte han smilende, og slængede sine ben op på en stol overfor så Danni sad bedre, selvom han ikke sad på hans ben men på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 02:43

Danni svingede bare sine ben omkring livet på ham når han blev løftet op, han rykkede lidt på sin næse da han mærkede hans læber mod den. han smilte bare videre sødt til ham, og så kort ned på gulvet da han mærkede at Embry satte sig ned. han vende dog hurtigt sit blik mod ham og smilte stort igen, han tænkte lidt over hvad han havde lavet og synes bare at han skulle holde det for sig selv "ikke så meget, der er nu er at lave" sagde han og var glad for at han var så lille som han var, så han ikke behøvede at gøre nået for at beskytte sine strømper fra gulvet. han så lidt undrende efter hans blik, dog slog han det hurtigt ud af hovedet og prikkede ham på næsen "sådan op og ned, som giver sig selv at man nogen gange har nedtur dage" sagde han og håbede at det var til at forstå at det jo var naturligt at havde dårlige dage nogle gange, han vippede lidt med sine tæer i sine hallo kitty strømper "hvad med dig?" spurgte han om og havde ikke den store lyst til at snakke om sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 04:27

"Det lyder ganske kedeligt.." sagde han med en let rynken på næsen og smilede skævt, og betragtede ham. Han nikkede, alle havde op og ned dage, det måtte selv den glade Danni have, selvom det var svært at forestille sig Danni sidde indhyldet i en stor sweater og være sådan helt ' jeg hader det hele..' agtig. Det passede bare ikke til ham. "Sådan lidt det samme, ow og så har jeg mødt the love of my life" sagde han med tydelig overdrivelse, selvom han virkelig holdt meget af David, men overdrivelse fremmede forståelsen. Han lænede sig tilbage og så på ham "har du slet ikke oplevet noget helt vildt for nylig?" mumlede han igen, og sendte ham et par hundeøjne. Han var mere interesseret i hvad Danni havde lavet end at fortælle alt det der var sket i den tid de ikke havde set hinanden. Han gabte og så ind i Dannis øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 04:42

Danni så bare stille på ham med et kærligt blik i sine øjne, han rullede kort med dem og nussede blidt i hans nakkehår "ja det er nok mest kedeligt for alle andre end mig" sagde han og synes jo selv at han havde det virkelig sjovt, dog var det ikke ligefrem nået han gad snakke om da det ville bare få ham til at lyde billig. han kyssede ham let på næsen og nikkede så "det behøver du da ikke ligefrem kalde mig" sagde han i en drillende tone og gav et grin fra sig og viftede kort med nået af sit hår, når han slog til det med sin hånd og gav et snobbet lyd fra sig. han stoppede dog hurtigt og så på ham med et smil på læben "hvem er det?" spurgte han så hurtigt om og vippede videre med sine tæer, og tænkte på om han havde oplevet nået sjovt som ikke handlede om sex "ikke rigtigt" sagde han og kyssede ham hurtigt i panden "hvad tror du da der er af spændende i mit liv?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 05:12

Embry så på ham og grinede lidt, og nød den blide nussen der fik ham til at lukke øjnene halvt af sagelighed. "Ja.." sagde han drillende og grinede lidt, selvom det egentlig måtte have været allermest kedeligt for Danni hvis der slet ikke var sket noget interessant i hans liv. Han rynkede svagt på næsen da han kyssede den, og grinede da Danni drillede ham. "Såså diva vi sidder et offentligt sted" sagde han smilende da han slog med håret og gav en snobbet lyd fra sig. "En der hedder David.." sagde han. Der var nok ret mange der kendte en der hed David, men den David som Embry havde kastet sin kærlighed på var der ikke nogen andre af. Han så lidt ned på Hello kitty strømperne der vippede frem og tilbage. Han nød kysset, og smilede lidt til ham "Det ved jeg ikke, vilde eventyr eller sådan noget?" spurgte han med et lille grin. Han kunne dog heller ikke forestille sig Danni på eventyr, men når han tænkte eventyr tænkte han også på drager og sådan noget. Han rakte ned i sin lomme og fik fat i sine smøger, og placerede en mellem læberne og tændte den. Han sugede røgen ned i lungerne og så ind i Dannis øjne "men hvis du ikke har lavet noget spændene har du så lavet noget bemærkelsesværdigt? Besteget mount everest f.eks?" spurgte han drillende, og pustede røgen ud af næsen så den ikke fløj op i ansigtet på Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 05:24

Danni var ligeglad med hvor de var henne, han elskede jo at være sig selv også var han ligeglad med hvad folk tænkte på om ham. han nussede blidt hans nakkehår med sin negle og smilte "når okay det er jo altid nået at min skønni Embry har fået en kæreste" sagde han og var jo bare glad for at han var lykkelig, så var alt andet lo ligemeget. han flugte hans blik med ned på sine fødder og grinte lidt af det. han var jo lidt af et barn nogle gange og kunne ikke gøre for det, dog elskede han også at være barnlig til tider. han hævede det ene øjebryn af det han sagde og gav et grin fra sig "Danni på eventyr? det tror jeg ikke lige går, det eneste eventyr jeg har været på var at tage til Werclare uden at blive ædt af nogle vampyrer eller dæmoner" sagde han og hviskede det sidste, og var ret så stolt på sig selv over at han havde klaret det. hans øjne blev hurtigt store i det og han så virkelig underligt på ham "jamen så bliver jeg den første som bestiger det i højhælede sko" sagde han og synes at det var en meget sjov idé
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 03:41

Embry smilede , og nød at blive nusset i nakken og grinede lidt af Dannis ordvalg "ja det er ret hyggeligt det må jeg indrømme" sagde han, og kyssede englen på næsen. Han så lidt ned på fødderne igen "hello, kitty.." grinede han, og trak Danni tættere ind til sig. "Danni på eventyr lyder som et tv program for børn.." sagde han eftertænksomt, og smilede skævt. "Men det eventyr lyder da meget godt, jeg ville da også være ked af hvis du blev ædt af en eller anden.." sagde han og rynkede let på næsen. Det ville være en meget sørgelig dag, hvis Danni nogensinde døde. Embry ville slet ikke tænke tanken og skød den hurtigt fra sig. Han smilede skævt af englens åbenlyse stolthed over at have klaret sig. Han grinede lidt og nikkede "det ville da være imponerende! Jeg tror jeg ville være din største fan" grinede han. Han ville ikke kunne forestille sig selv bestige mount everest, men han havde jo også virkelig dårlig kondi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 03:56

Danni blev bare siddende på ham og vippede videre med sine tæer "så længe han er sød, så skal jeg nok være en sød engelbasse" sagde han og gav et tøsset grin fra sig, han rykkede lidt på sin næse og vende sit blik ned mod sine strømper "de er altså søøøde.. og du kan også godt lide dem" sagde han og så hurtigt op på ham og gav et lille grin fra sig, han træk så godt han kunne sine fødder under stolen så man ikke kunne se hans strømper. han begynde at rødme af det og synes at det var ret så pinligt, og var jo endelig ikke engang sikker på om Embry synes om dem som han selv gjorde. han lag sit hoved mod hans skulderne og bed sig let i læben, han slap den dog stille igen "ja det var ret så hyggeligt, jeg mødte en varulv" sagde han som om det var meget bedre, han begynde at fniste og lag sin ene hånd foran sin mund for at blive stille selv om han ikke kunne "ja ved jeg at du er" hviskede han mens han kæmpede for at ikke fnise selv om det var svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 05:36

Embry himlede med øjnene og smilede skævt "det er jo godt så.." sagde han, og lyttede til det tøsede grin. Det var svært for ham at vænne sig til at Danni rent faktisk var en dreng når han lignede en pige så meget. Han så lidt ned på sokkerne, og smilede "ja hello kitty er ret kært.. men jeg troede kun det var til børn" det sidste tilføjede han lidt stille, da han altid havde troet at hello kitty var tilegnet børn på de 1-5 år. Embry tænkte lidt over det, og vågnede først lidt op fra tankernes dyb da Danni lagde hovedet mod hans skulder, og lyttede. "En varulv? Sådan en tror jeg ikke jeg har mødt før.. åh jo en gang" sagde han så, og smilede. Han hørte hans fnis, og smilede lidt, før han lænede sin kind mod hans hår, og lyttede. "Mmm.. stalker dig, og har plakater af dig derhjemme" mumlede han, og smilede skævt. Han trak vejret dybt, og pustede ud før han så lidt rundt i caféen. "Hvad fik dig til at gå på café idag?" spurgte han, og mærkede Dannis hår kilde mod sin kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 06:01

Danni blev helt overrasket over det han sagde og rødmede mere af det, han elskede jo selv hello kitty "men jeg er jo også et barn" sagde han og var jo som et barn inde i, og det ville han vel et eller andet sted altid være. han havde jo aldrig på nogen måde fået kastet ud i nået som man skulle være voksen i, hans forældre gjorde jo ligefrem alt for ham så at blive voksen var en ting han nok aldrig helt ville blive. Danni lukkede sine øjne kort i da han mærkede hans kind mod sit hår, og gjorde ikke nået for at fjerne hans hoved fra sig da han jo godt kunne lide det. og et eller andet sted skulle han virkelig også kæmpe for at ikke gå over nogle grænser og prøve at få Embry til at blive utro, dog var han glad for at han holde af Embry som han gjorde og havde det som om Embry var en slags storbror for ham. så han virkelig også kunne holde sig tilbage og ikke gøre nået dumt, og hvis han nok ikke havde haft det så var han næsten sikker på at han ville havde gjort alt. han trykkede let sit hoved mod hans kind og smilte imens "det tænkte jeg nok du havde.. og er også sikker på at jeg ser godt ud på væggene" sagde han og fniste lidt igen, selv om han prøvede at holde det tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 07:45

Embry rakte tunge, selvom han ikke kunne se det og grinede lidt "njaa... det kan diskuteres.." grinede han, og lukkede sine øjne lidt. Han kunne dog godt forestille sig at Danni stadig var ret barnlig, men han vidste jo heller ikke hvordan Dannis fortid var, eller hvordan hans liv var. Han syntedes dog at Danni virkede som en glad engel uden de voldsomme problemer, og det var dejligt, sådan håbede han også at han virkede som. Uden problemer. Han sukkede stille, og pustede en tot af Dannis hår væk fra hans hals. Han lukkede sine øjne helt, og nød varmen der kom fra Dannis lille krop. "Meget.." hviskede han drilsk, og gabte. Ikke fordi han var træt, han var bare sløv. Han nussede igen Danni lidt på ryggen, og lyttede til den regelmæssige vejrtrækning. Han kløede sig kort i nakken og strakte sig lidt, og lagde kinden mod hans hår igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 07:59

Danni tog sine hænder frem på hans brystkasse og begynde at pille ved hans jakke "nej det kan det så ikke.. ellers æder jeg dig" sagde han og nappede ham let i skulderen med sine tænder, dog gjorde han det ikke hårdt da han jo ikke ville havde det skulle gøre ondt på Embry. dog var han heller ikke sikker på at Embry overhovedet ville kunne mærke det, han stoppede dog op lidt efter og smilte bare sødt ud i luften. et lille fnis undslap hans læbe da han mærkede at Embry pustede til hans hår "men ser jeg ikke bedre ud levende ?" spurgte han om og kunne endelig ikke tænke sig at hænge på en væg ude nat kunne gøre nået, og det slemmeste af det hele var hvis han skulle på toilettet synes han selv. han trykkede sig let ind til ham og var helt lykkelig over at han havde mødt Embry
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 08:25

Embry mærkede at han pillede ved hans jakke, og lod ham gøre det. "Æder du mig?.. det kan også diskuteres" drillede han, og mærkede at han nappede ham, og grinede lidt af det. Dog nød han det, selvom det kildede lidt. Han smilede lidt og lænede sig tilbage og slap grebet om Danni så han kunne se ordentligt på ham. "Hmm.." sagde han skeptisk, med et drillende glimt i øjet. "Jo det kan nok godt være rigtigt.." medgav han så, og kyssede ham på næsen. Han så sig om i caféen og mærkede noget sno sig op af sin ryg. Han gjorde en spøjs bevægelse, og koncentrerede sig og trak sin hale ind, med en småirriteret lyd. Han så sig lidt om, og vendte så blikket mod Danni "så... fik jeg nogensinde spurgt om du gik i skole, eller havde job eller bare boede hjemme?" sagde han stille og lagde sine hænder på Dannis lår. Han bar glad for at kende Danni, et ubesværet bekendtskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 08:46

Danni lod bare Embry trække sig væk fra ham, selv om han bare havde lyst til at trykke sig ind til ham. dog ville han ikke trange sig på og blive for meget for Embry, han blev dog bare siddende og pillede ved hans jakke og havde ikke tænkt sig at flytte sig fra ham. han nikkede til det han sagde og smilte "ja jeg æder dig" sagde han og prøvede at ligne en vampyr der skulle til at bide ham, han nappede ham hurtigt i halsen og træk sit hoved væk igen. han lukkede sine øjne i da han mærkede kysset på sin næse, han rykkede lidt på sin næse og rødmede af det. inden han åbnede sine øjne og så på ham igen "jeg går i skole" sagde han og var sikker på at Embry havde spurgt om det før, han vende sit blik ned mod sine hænder for at se hvad han selv lavede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 02:27

Embry smilede og så på ham, og så lidt ned af sin jakke på de spinkle hænder der pillede ved hans jakke "jeg syntes også min jakke er fin.." sagde han stille, og så lidt op på Danni igen med et lille grin. Han nussede ham blidt på lårene og smilede muntert "værsegod..." sagde han og betragtede Dannis vampyrface, og smilede lidt mere. "Av" sagde han og prøvede at lyde lidene, selvom det mere lød som om han var ved at dø af grin. Han nappede hurtigt Danni i øreflippen før han trak sit hoved til sig. "Skole, hm?.. hvad klasse?" spurgte han så, og sad stille. Han lagde en arm omkring ham, og betragtede den svage røde farve i hans kinder. Han så sig kort om i caféen "er der forresten noget du vil have?" spurgte han så og så på ham igen. Selv drak han jo ikke rigtig noget, han røg og spiste marmelade det var hans laster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 02:40

Danni elskede jo altid at havde nået at lave og derfor kunne sidde ned uden at være en af dem som gyngede frem og tilbage, derfor kunne han også bedst lide at havde nået i sine hænder "ja den er flot" sagde han og så bare ned på hans jakke og smilte sødt imens, han så stille op på ham og kunne ikke se hvor sjovt det var at snakke om sig selv "skal snart begynde i 2.g" sagde han stille og vende sit blik ned mod sine hænder igen, han vippede let videre med sine fødder under stolen. han vende sit blik hen mod sin kop for at se hvor meget der var tilbage, han satte sig med lidt besvær på stolen ved siden af uden at røre gulvet med sine fødder og rakte koppen hen til ham "en kop kakao" sagde han stille da han endelig hadet at være til besvær
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:13

Embry fulgte hans fingre der legede med enten knapperne på jakken, eller med jakkens krave. Han så lidt på det søde smil og nikkede. Han lyttede interesseret. Han havde aldrig gået i gymnasiet så det var ret interessant "hvad laver man i 2.g?" spurgte han så. Han kunne forestille sig at man kunne lære mere end man allerede havde lært i folkeskolen. Han kunne mærke svage bevægelser, og kiggede kort ned, og gik et glimt af Hello Kittys ører. Han smilede skævt og så på Danni igen. Han sad helt stille så han ikke kom til at vippe Danni ned fra stolen. Han tog imod koppen og så ned i den brune væske og rynkede på næsen "kakao.." gentog han stille, og så på Danni og rakte ham koppen igen "smager det godt?" spurgte han. Det var ikke meget man fik smagt på som bloddæmon, men det var oftest fordi alle de smagsindtryk overrumplede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:32

Danni så stille over ham og træk sine fødder op under sig for at blive lidt højere i det "har du aldrig gået på det?" spurgte han lidt undrende om og havde selv hoppet over det, hvis ikke det var fordi hans forældre ville havde at han skulle gøre det. han rettede lidt på sit hår og prikkede ham på kinden og blev helt overrasket over det han sagde "ja det smager rigtigt godt, prøv og smag" sagde han og tog ikke imod koppen, han lag bare sine hænder på sine lår og så nysgerrig over om Embry havde tænkt sig at smage. han kunne endelig ikke forstå at Embry aldrig havde smagt det, selv kunne han ikke leve uden det og drak det så tit han kunne. dog var han også en af dem som havde det svært med at tage på, og det var han også glad for så han kunne spise det han elskede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 04:30

Embry smilede lidt og så på hans fødder, og fik igen den der trang til at hilse på katten på hans sokker. Han modstod dog trangen og så på Dannis ansigt og rystede på hovedet "nej jeg var indlagt de fleste af mine teenage år.." mumlede han, og kørte en hånd om til sin nakke og kløede sig lidt i det bløde nakkehår. Han pustede sin ene kind op med lift da Danni prikkede til den og smilede skævt. Han skulede mistænksomt til koppen. Sidst han havde skullet smage noget havde det været kold kaffe, eller det havde været en udfordring og det havde da været meget sjovt. Han fik den lysebrune væske til at cirkulere lidt i kruset inden han mødte Dannis blik "mm... okay så" mumlede han skeptisk. Han tog et lille sip af det, og sad i nogle sekunder. "Det er meget sødt.." sagde han så "smager lidt af chokolade" sagde han så og rakte ham koppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 05:13

Danni så over på ham og sad som et lille barn og så på ham med et betragtende blik, selv om Embry havde en kæreste så kunne Danni bare ikke lade være med at se på ham med det blik. han havde jo heller aldrig prøvet før at han havde været sammen med en anden også blevet venner med personen, og det gav jo sig selv så når han nu var venner med Embry og havde tændt på ham siden første gang at han så på ham at Embry stadig fik hans opmærksomhed. og derfor at Danni fik en masse billeder frem i sit hoved, det fik også den lyserøde farve frem på hans kinder. og han var ligefrem nød til at ryste sit hoved for at komme til sig selv igen "ja det er jo også chokolade" sagde han og gav et lille grin fra sig og tog imod kopppen og drak selv lidt af den "mmh den smager af Embry" sagde han og fniste lidt og satte den tilbage på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 06:07

Embry så lidt ned i kakaoen, og overvejede lidt hvor de havde gjort af chokoladen. Havde de smeltet den? Hans syntes at menneskernes måde at lave mad på var meget kreativ. Han så lidt på Danni igen "er det chokolade? Men hvordan?" spurgte han og stirrede på koppen som om den var magisk. Embry lænede sig frem og prikkede Danni på næsen og smilede "spændene, menneskemad er ret interessant" sagde han med et lille grin. Han grinede lidt da Danni selv drak noget af kakaoen "mmm.. lækkert" mumlede han sarkastisk, og lænede sig tilbage igen. Han kunne nu ikke forestille sig at han smagte godt, han smagte sikkert salt da han kunne svede ligesom de fleste andre væsner og mennesker.. undtagen vampyrerne. Han fulgte koppen med blikket, og så på Danni da han trak sin hånd tilbage til sig "Tror du det er holdt op med at regne?" spurgte han, og så længselsfuldt mod vinduerne, han kunne godt trænge til lidt luft. Om han så skulle slæbe Danni med udenfor.

//sorry det tog så lang tid, skulle pludselig spise o_o xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 06:20

Danni så på ham og synes det var ret så sjovt at Embry kunne blive sådan over nået som kakao, selv var det jo bare en naturlig ting for ham som var der igennem hele hans liv. han så kort mod koppen og træk på skulderne "ja det er det.. ved endelig ikke jeg laver jo ikke kakao, jeg drikker det bare" sagde han og vende sit blik mod ham igen og begynde pille ved en tot af sit hår, et eller andet sted havde han lyst til at dække sit hår til da han ikke var så meget for det bøglede hår og ville heller havde det glattet. han nikkede til det og fniste kort "ja du smager godt" sagde han helt ærligt og rødmede lidt af det og vende sit blik væk fra ham, han så dog over på ham igen og tænkte lidt over hans svar og så kort ud af vinduet "jov det ser sådan ud" sagde han og vende sit blik mod ham igen og lag sit hoved lidt på skrå uden at tænke videre over det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dud dud dud - Embry x'D Empty
IndlægEmne: Sv: dud dud dud - Embry x'D   dud dud dud - Embry x'D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
dud dud dud - Embry x'D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» 1,2,3... // Embry //
» Just a smile. ¤Embry¤
» Kold nat - Embry
» så mødes vi igen..god i miss you (Embry)
» Rødhåret rygemakker - til Embry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: