|
| dud dud dud - Embry x'D | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 29 Sep 2010, 03:20 | |
| Embry grinede lidt af det han sagde, og nikkede og prustede let som en hest "så må jeg opføre mig ordentligt.." sagde han og prøvede at lyde underdanigt, men det var han ikke ligefrem så god til. Han mærkede Dannis håndled mod sin pande, og tøffede hen mod hylderne. Han handlede ikke ind så tit så han anede ikke hvad han skulle eller hvor han skulle hen. Han holdt mest af når det var sommer og han kunne få frisk marmelade, der var intet bedre. Han grinede da han begyndte at snakke om at han ikke måtte spise hans fødder "men jeg kan jo så godt lide fødder?" drillede han, og rynkede let på næsen af klappene på hovedet og smilede af Dannis måde at skælde ud på. Han lød virkelig som en pige. Han fulgte Dannis råb og så hen på den ældre mand, og smilede undskyldene til ham, og begyndte at gå hen mod hylden. Han kom helt hen til hylden og så lidt på de forskellige glas, og fandt marmeladen med hindbær. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 29 Sep 2010, 03:31 | |
| Danni nikkede og grinte lidt og elskede virkelig at være sammen med Embry, det var jo altid virkelig sjovt også hyggeligt. han trykkede sine læber ned mod hans hår og mumlede nået utydeligt imens, han lukkede sine øjne i og kunne virkelig godt falde i søvn der. han åbnnede sine øjne igen og så ned efter sine fødder, selv om han ikke rigtigt kunne få øje på dem. selv tænkte Danni ikke over den gamle sure mand, og havde det jo bare hyggeligt sammen med Embry. han så kort mod marmeladen og smilte "hyp hyp hest mod kassen" sagde han og fandt let sin pung frem, og ventede på at de var nået op til kassen inden han fandt nogle penge frem og rakte ned til den gamle mand |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 29 Sep 2010, 05:07 | |
| Embry lukkede kort sine øjne og nød kysset i sit hår, det var skønt. Han holdt virkelig af den lille engel, og han holdt af at tilbringe tid med ham. Han lyttede til den utydelige mumlen, og grinede lidt "bare du hygger dig.." sagde han smilende, og tøffede hen mod kassen "jeg er på veeej.." mumlede han og grinede lidt. Han hørte han fandt sin pung frem og så op på ham "Danni nej, jeg kan altså godt betale selv" sagde han, og ville ikke have at Danni brugte sine penge på ham. Han betalte hurtigt selv så Danni ikke nåede at protestere og gik udenfor med ham og dukkede lidt i sine ben da han gik ud så Danni ikke slog hovedet mod døren. Det ville han helst udngå, og det var han sikker på at Danni sikkert også gerne undgå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D Ons 29 Sep 2010, 05:23 | |
| Danni nød at sidde på hans skulder selv om han var bange for højder, så følte han sig alligevel sikker ved at sidde på hans skulder da han viste at han var sikker og Embry ikke bare ville tabe ham. han blev dog overrasket over at han ikke fik lov til at betale, han mumlede alt muligt mens han så tilbage på manden. han så hurtigt ned på Embry igen og blev lidt sur i det "men du er min hest, og en hest betaler ikke selv" sagde han med en barnlig sur stemme, og begravede sit ansigt ned i hans hoved. og var lidt halv sur over at han ikke fik lovtil at betale, og lag sine arme istedet omkring halsen på ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: dud dud dud - Embry x'D | |
| |
| | | | dud dud dud - Embry x'D | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|