Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gåtur langs stranden (Jaster)

Go down 
ForfatterBesked
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:43

Sted: Stranden.
Tid: 22:00 ca.
Dag:Fredag
Dato: 31 juli
Vejr: Lunt og Stille.

Valencia gik ned langs stranden, hun havde været på arbejde og havde ikke så meget at lave. Så hun havde besluttet sig for at gå en tur ned langs stranden. Hun Havde en grå jakke på og et par mørke bukser. Hun havde sit lange røde hår løst og lyttede til havets brusen. Hun holdte af aften ture, men ville nu ikke have noget imod selskab. Men eftersom hun ikke var den bedste til at finde venner hun selv betragtede som venner. Havde hun ikke rigtig nogen at kunne følges med.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:47

jaster kom gående ned til stranden og kiggede ud på vandet og smed de bukser han havde på og trøje han kunne ikke se nogen så han havde lyst til at nøgen bade det var altid sjov mange gange alene. Han løb ud i vandet og svømmede rundt og dykkede nogen gange og stod så stille lidt med vandet op til sin navle så man kunne ikke se hans dime *arrh det dejligt*tænkte han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:51

Valencia kom gående, men stoppede stille op da han så en skikkelse ude i vandet. Hun smilede lidt og kunne selvfølgelig ikke se at han var nøgen og tænkte ikke over det "Er det ikke koldt?" råbte hun så og så på ham med et smil. Hun gik lid tættere på så hun stod overfor ham oppe på breden. Hun synes selv at det så ret koldt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:54

Han kiggede på hende der snakkede til ham og kiggede bare på hende "lidt"råbte han tilbage og stod bare og kiggede på hende "hvad laver du her"spurgte han *jeg er ikke den generte type men jeg har ikke ligefrem løst til at vise hende mit lem lige nu*tænkte han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:58

Valencia smilede lidt "Ville du have noget imod selskab?" spurgte hun så og tænkte en bade tur vel intet gjore. For hun havde jo intet at foretage sig. Hun kunne jo bare bade i undertøj, det var jo det samme som en bikini i hendes øjne. Hun lagde armene over kors og betragtede vandet og drengen imens hun ventede svar.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 11:01

"det vil ikke gøre noget men hvis du kan se så har jeg ikke noget på jeg er nøgen men hvis det ikke gør noget så må du godt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og viste ikke hvordan hun havde det med at se en der var nøgen og alt det men han havde ikke noget imod at hun kom i
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 11:09

Valencia så lidt overasket på ham "Det havde jeg slet ikke lagt mærke til "sagde hun så og lo lidt "Men, vil gerne holde dig med selskab, men jeg bliver devsærre ikke nøgen" sagde hun så og smilede "Nøgen badning er ikke lige mig, ikke med fremmede" sagde hun så i et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 11:13

"jeg kan tage min underbukser på hvis det er men så vil jeg gerne bede dig om at vende dig om hvis du ikke vil se mit lem når jeg er fremmede"sagde han og begyndte stille at gå mod bredden "men navnet er jaster"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kom op til bredden og tog sine underbukser på og kiggede på hende med et stille smil "og hvad er dit navn så"spurgte han venligt og kiggede på hende


Sidst rettet af jaster Lør 31 Jul 2010, 13:22, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 21:39

//....//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gåtur langs stranden (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur langs stranden (Jaster)   Gåtur langs stranden (Jaster) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gåtur langs stranden (Jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Langs stranden - Katrine
» Cabrina :D
» Langs bjergsiden
» Langs market - James
» Gåtur? - Vic'en x3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: