Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tur i byen // Nickie//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tur i byen // Nickie// Empty
IndlægEmne: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 07:23

S_werclare-byen
T_13.00
O_lidt mennesker
P_orange bukser og sort trøje og sko
V_lidt sol
D_3/8

Jaster gik rundt gennem byens gader og kiggede på butikker der havde åben men gik ikke ind i nogen af dem for han gad ikke gå ind i dem for han ville heller bare kigge og håbe på at møde nogen han måske kunne blive venner med eller noget *det her er begyndt at blive lidt små kedeligt*tænkte han og kiggede lidt rundt for at se om der var nogen spænde personer han måske kunne komme i snak med eller noget og alt det 'hmm syns ikke der er nogen lige nu*tænkte han og kiggede stadig rundt mens han gik vider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 07:29

Nickie stirrede med enorm interesse på bygningerne og butikkerne i Werclare. Et lille smil var hele tiden at se på hendes læber, og cameraet hang om hendes hals. De brune øjne søgte rundt i gadebilledet, håbede at finde noget de kunne fange, og beholde altid ligesom med billederne i kameraet. Hun standsede ved et springvand. Alt i byen virkede så sørgeligt, og gråt, synd. Hun smilede dog stadig, og knipsede et billede af springvandet. Hun satte sig på kanten af det, og begyndte at bladre igennem billederne, og nynnede lavt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 07:53

Han kom gående ikke så langt væk fra springvandet og fik øje på en pige og kiggede på hende og gik så stille over til hende "hej"sagde han og stod lidt væk fra hende med et sødt smil på sine læber og stod med hænderne bag sin ryg og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 08:08

Nickie nynnede stadig svagt, og redigerede lidt på kameraet. Et 'hej' rev hende ud af sine tanker og hun kiggede op. "Hej" sagde hun smilende, og betragtede hans ansigt. Hun lod kameraet falde ned om sin hals igen i den rem det hang i, og rakte en hånd frem mod ham "jeg hedder Nickie.. og du?" spurgte hun åbent, og hoppede ned fra sin siddeplads på springvandets kant.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 08:13

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "mit navn er jaster"sagde han med et smil på sine læber og gik hen til hende "hyggeligt at møde dig"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber "er du ny her på stedet"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 08:25

Nickie smilede lidt til ham "hejsa" sagde hun stille, og kiggede op på ham da han var en hel del højere end hende selv. "I lige måde" sagde hun og slap hans hånd. Hun så stadig på ham med et nysgerrigt udtryk i sine øjne "ja, eller jeg har boet her det meste af mit liv, men jeg har aldrig været i Werclare sådan rigtigt" sagde hun, og tog sit kamera af, og lagde deet ned i sin taske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 08:29

"okay"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "skal vi gå en tur sammen"spurgte han og kiggede på hende "vise dig lidt rundt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne vise hende rundt i byen det kunne være hyggeligt at vise hende rundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 08:59

Nickie smilede skævt og nikkede til det han sagde "det kunne være hyggeligt" sagde hun med en vis eintusiasme, det var altid fedt at møde nye mennesker. Hun nikkede, og kunne egentlig godt bruge en rundvisning da hun ikke var stedkendt. "Jo en rundtur ville ikke gøre nogen skade" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:01

Han nikkede og begyndte at gå igen og håbede på at hun gik med for ellers kunne han jo ikke vise hende tingene som nu var værd at vise hende "kommer du*spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på hende med et smil på sine læber "eller skal jeg vente"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:05

Nickie fulgte med da han begyndte at gå igen "ja jeg kommer nu" skyndte hun sig at sige, og skyndte sig med da han jo tog en smule længere skridt så hun småløb ved hans side og så sig lidt omkring imens. "Hvorfor er det så beton-agtigt det hele?" spurgte hun og hev lidt op i sin taske da den gled ned fra hendes skulder, og så lidt på Jaster med et muntert smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:07

"hmmm ja det spørgsmål har jeg også stilt mig selv men det nok fordi så holder det bedre"sagde han med et stille grin og kiggede på hende og gik vider og var i gang med at vise hende nogen af de ting der var de pæneste ting i byen mens de gik vider og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:31

Nickie lyttede mens hun gik ved siden af ham "det er kedeligt at se på.. men måske giver det byen et slags look når det så bliver mørkt" sagde hun eftertænksomt, og så på bygningerne og områderne. Hun hankede op i sin taske igen, og bestræbede sig på at følge med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:33

"ja det gør det vel nok på en måde"sagde han og kiggede på hende med et smil "vil du ha noget og drikke"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne give hvis hun ville ha noget "jeg gir"sagde han med et smil på sine læber som både var venligt og på en måde forførende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:43

Nickie så på ham og smilede, han var venlig, der var ellers ikke mange mænd i Nickis liv kun hendes far, men ham elskede hun jo også højt. Hun nikkede let "jo tak, men det skal nok bare være noget vand" sagde hun, og tog remmen til tasken over på den anden skulder "det behøver du altså ikke" sagde hun, for hun havde da penge med sig, så Jaster behøvede ikke lægge ud for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:47

Han kiggede på hende med et smil "jo jeg gir så ser vi senere om det okay"sagde han og gik ind i en butik og fik noget vand i en kop og vand til ham selv og kom ud med det til hende "du er sød men jeg gir denne gang så kan du gi en anden gang okay"sagde han venligt til hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:58

Nickie kløede sig på armen og smilede til ham "okay.." sagde hun så og gav sig endelig. Hun standsede og blev stående udenfor og ventede på ham. Hun tog imod koppen og smilede venligt til ham "tak" sagde hun og drak noget af vandet, inden hun nikkede "okay det kan jeg leve med" sagde hun og smilede til ham, og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:01

Han kiggede på hende "okay godt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende lidt an med et smil på sine læber "du sød"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber som var forførende og alt det og kiggede hende ind i øjne "hvad vil du så nu"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:12

Nickie grinede lidt "tak det er du også" sagde hun muntert, det forførende smil lagde hun ikke rigtigt mærke til, for hun var som regel dårlig til at skelne mellem venlighed og smiger. Hun så sig lidt omkring "hvad med.. at du viser mig nogle steder der er knap så beton agtige?" sagde hun så, og smilede venligt til ham, og drak lidt vand.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:15

"vil du med i skoven så"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne vise hende skoven hvis det var at hun vil væk fra denne by her og se skoven i stedet for
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:22

"Skoven?.. yeah okay det kunne da være meget sjovt" sagde hun glad, og smilede til ham. Hun skulle bare kunne finde tilbage til metroen, men ellers ville hun gerne for Jaster virkede venlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:24

"okay så kom med mig"sagde han og tog hendes ene hånd og begyndte at gå mod skoven "hvor bor du henne af"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider med hende i hånden og smilte til hende og kiggede så mod skoven der lå et stykke der fra men det tog ikke lang tid at gå der hen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:30

Hun klemte blidt hans hånd og fulgte med, og smilte lidt. Hun drak det sidste af vandet og smed kruset i skraldespanden "La Sunisha der har jeg altid boet" sagde hun, og tænkte ikke meget over at hun bare gav oplysninger til en næsten fremmed mand. Hun fulgte med og så sig lidt om, at der kunne ligge en skov sådan et sted fattede hun ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:33

Han kiggede på hende og gik vider "okay der er også godt at bo er det ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "men hvad har du som du kan fortælle om dig selv"sagde han og kiggede på hende med et smil der var sødt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:38

Nickie fulgte med og så på på ham "jo der er meget.. stille" sagde hun så, og smilede. La Sunisha var ikke en by med gang i, ikke i forhold til Werclare efter hvad hun havde hørt. Hun trak på skuldrene "det ved jeg ikke.. jeg bor i La Sunisha alene med min far, jeg er af fransk afstamning, der er ingen der kan udtale mit efternavn.. hvad vil du vide?" spurgte hun med et lille grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:40

"hmm vi kan starte med hvor gammel du er og alt det der små detaljer om dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende da de var nået frem til skoven og gik ind i den der var smukt og det hele lidt blæst mellem træerne og alt det man kunne tro man drømte når man var der
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// Icon_minitime

Tur i byen // Nickie//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» ryst din røv baby - Nickie
» I byen