Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tur i byen // Nickie//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tur i byen // Nickie// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:08

Nickie tænkte lidt over det, og nikkede så "okay hvis du ikke har noget andet at lave er det vel okay" sagde hun og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 08:54

"okay"sagde han og gik vider sammen med hende og smilte til hende "hvordan er din far endeligt"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:35

Nickie trak sit kamera op, og rodede lidt med indstillingerne mens hun lyttede "min far?.. Han er mit største forbillede, han er meget sød, dog også ret streng nogen gange" sagde hun og rynkede lidt på næsen, men smilede så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 10:36

"ja okay"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt at han var det"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:05

Nickie nikkede og smilede. Hun vidste godt at det var godt hendes far var lidt streng, det var jo bare fordi han passede på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:08

Han kiggede på hende med et smil "hvad skal vi snakke om søde"sagde han og kiggede på hende med et smil og tænkte sig om for at se om der var noget han kunne komme i tanke om noget de kunne snakke om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:49

Nickie trak på skuldrene "det ved jeg ikke" sagde hun, og smilede stille og lagde kameraet tilbage i sin taske og lyttede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 11:50

"okay så bliver det jo en kedelig snak"sagde han med et stille grin og smilte stille og kiggede på hende "har du slet ikke noget"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:09

Nickie smilede og trak på skuldrene "du behøver jo ikke gå med, så slipper du også for at finde på noget at snakke om" sagde hun så, og hoppede op over en kantsten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:10

Han kiggede på hende "hmm jeg vil gerne"sagde han og kiggede på hende "hvad kan du lide af musik"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:12

Nickie grinede lidt, han var åbenbart ikke lige sådan at slippe af med. "Alt fra Rock til New age.." sagde hun og smilede lidt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:13

"endeligt kan man finde en der kan lide det samme slags musik"sagde han med et grin og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:22

Nickie hævede eet øjenbryn "der er da mange der kan lige alt fra Rock til New age? Eller der er nok ikke mange der kan lide New Age, men altså" sagde hun og trak på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:23

"du den første jeg har mødt"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:25

"Nå okay" sagde hun undrende, for hun kendte mange der holdt af rock genren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:26

Han smilte til hende med et smil på sine læber og gik vider "hvad for noget mad kan du lide"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:30

Nickie så på ham, og trak på skuldrene "jeg er ret glad for sushi, ellers kan jeg bedst lide let mad så jeg føler at jeg stadig kan gå når jeg er mæt" sagde hun og grinede lidt. "Hvad med dig?" spurgte hun så.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:39

"jeg kan bedst lide hun bøf"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "en dejlig bøf"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:40

Nickie nikkede bare, og smilede. Det var de fleste mænds yndlingsspise. Hun prøvede altid at undgå kød, da hun ikke kunne holde ud at tænke på at det var kommet fra en ko med store brune øjne. Hun kunne få helt dårlig samvittighed ved tanken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:49

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad kan du ellers lide af ting"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne vide hvad hun kunne lide
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 12:51

Nickie til på skuldrene "jeg kan lide kameraer.." sagde hun så og grinede. "Og jeg kan lide.. akvariummer.. og himlen, og så har jeg fået en vane med at tage selvportrætter hele tiden" grinede hun, og hev let op i sin taske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 13:01

"selvportrætter hvad er det nu det er"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kunne ikke rigtig selv huske det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 13:03

Nickie smilede "det er når man tager billeder af sig selv.." svarede hun, og så sig om. De var heldigvis snart ude af Werclare, det betød at hun snart var hjemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 13:05

"når ja det også rigtig så det vil sige du tager mange billeder af dig selv eller hvad"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og var ikke helt selv om hun tog mange eller lidt billeder af sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 13:08

Nickie nikkede "Ja, og jeg bliver ved, og ved, og ved, selvom jeg ved der ikke kommer noget pænt billede" sagdde hun og smilede skævt. Men næsten ingen var tilfredse med hvordan de så ud.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tur i byen // Nickie//   Tur i byen // Nickie// - Page 4 Icon_minitime

Tur i byen // Nickie//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» ryst din røv baby - Nickie
» I byen
» En tur i byen - Kia.
» ny i byen..
» I byen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum