Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stranden - Georgina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stranden - Georgina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Georgina   Stranden - Georgina - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 07:48

Georgiana kunne ikke lade være med at småle lidt, egentlig mest på grund af hans reaktion.
"Du er meget god." komplimenterede hun smilende og rakte hånden ud for at børste lidt sand af hans arm. "Du burde skaffe dig sådan en lille kost og en skovl, for at være sikker på, du ikke overser noget." fortsatte hun tænksomt og samlede en lille smule af 'hans' sand op i hånden, hvorefter hun lod det løbe ud mellem sine fingre. Stranden i La Sunisha havde noget meget fint sand, bemærkede hun, en anelse overrasket. Det var for det meste vandet, der interesserede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stranden - Georgina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stranden - Georgina   Stranden - Georgina - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Aug 2010, 18:51

"Så kan jeg også komme ud og rejse en del eller hvad? Så kan jeg jo lige så godt sælge mit hus, arkæologer ender jo alligevellet med at bruge størstedelen af deres liv i et telt og en pyramide." sagde Zack med et smil, det var hans billede af arkæologer. "Men tager det ikke lige så lang tid at blive arkæolog, som det tager en arkæolog at finde tutakammons grav?" Zack smålo over sin egen joke.
Tilbage til toppen Go down
 
Stranden - Georgina
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Stranden....
» På stranden
» Stranden
» en tur på stranden (neo)
» På stranden..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: