|
| Jeg låner jo bare.. ! //Karina// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Jeg låner jo bare.. ! //Karina// Lør 21 Aug 2010, 00:50 | |
| Dato:irl Tid :: 00.00 vejr: halvmørkt, fuldmåne, vindstille. sted :: Markedspladsen omgivelser :: Mange travle folk, dyr, væsner, boder, musik, ild. Beklædning: et par slidte dr. martens støvler, en lædderjakke i sort som går til hans knæ, lysegrå stofbusker, rød skjorte.
Minaka begik sig igennem menneskemylderet, han måtte zig-zagge sig fordi og masse sig igennem nogle steder. han havde hænderne dybt begravet i lommerne og stumpen af en joint i munden, han gik med bøjet nakke og kastede hurtige blikke på de folk der stubbede til han, efterfulgt af et lille brummen. en bod med smykker kom ind for hans synsvinket og han gik derhen og undgik alle menneskerne. Han betragtede de smukke smykker og tog et sug i jointen hvorefter han smed den på jorden og slukkede den med foden.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg låner jo bare.. ! //Karina// Lør 21 Aug 2010, 03:57 | |
| Karina maste sig ud imellem to mennesker, og fik møvet sig op til det hun kom efter. Smykkeboden. Der var ikke andre end hende, ud over en dreng med sort hår, og læderjakke. Den søde duft af joint hang i luften. Hun smilede svagt, og bukkede sig straks over nogle smykker. Hun var iklædt en lyserød tanktop, som var meget nedringet, hvilket gjorde at når hun lænede sig forover, kunne man se den plyssede solgule bh, der gemte sig inde bagved. Hun havde fået et par sorte shorts til at sidde, så man ikke kunne se de matchende trusser. Hun havde et par lyserøde leggings, og sorte støvler på. Hendes elskede kamera hang om halsen på hende, og hun havde brugt det meste af dagen på at gå og tage billeder. Nu havde hun bare brug for en pause til at kigge lidt på smykker. Hun løftede en meget interessant sort en op, hvori der hang et sølvkors. Hun vendte korset i hånden og kiggede på indskrebtionen: "Jesus redder os." Hun lagde den fra sig igen, og tog én, næsten magen til, op. Indskrebtionen var noget anderledes. Hun smilede lidt. 'Enden er nær'. Hun lagde den fra sig, og kiggede fortsat undersøgende på de spændende smykker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg låner jo bare.. ! //Karina// Man 23 Aug 2010, 05:47 | |
| Minaka kastede et roligt blik til siden da en ung pige troppende op ved siden af ham, han betragtede hendes bevægelser. han trak vejret roligt og kørte sine tynde blege fingre hen over smykkerne, alle han fingre besad ringe formet som forskellige symboler. et lydløst suk kørte hen over hans læber da han havde udset sig bytte. han vendte sig om og gik fordi pige og kom ved et 'uheld' til at snuble over bordbenet så boden faldt sammen. han lod sit hovede slå imod den hårde jord og bed tænderne sammen, hurtigt snuppede han de nærmeste smykker omkring sig og rejse sig op for at hjælpe den vrede ejer med at sætte bordpladen på igen. "det må de meget undskylde.." sagde han venligt og gik væk fra boden igen med et lille smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg låner jo bare.. ! //Karina// Ons 08 Sep 2010, 01:30 | |
| Hun greb fat i den fremmedes jakke. Hev ham lidt tilbage, og rømmede sig. Selvom hun kun vejede 7 kg, var hun stærk. Altså stærk som i spar fem. Hun trådte lidt frem, greb fat i hans overarm, og vendte hans ansigt mod hende selv. "Jeg synes du skal aflevere de smykker tilbage." Hun smilede imødekommende til ham, og klappede ham på skulderen. "Bare rolig, jeg siger sgu ikke noget." Hun vendte sig væk fra ham, og begyndte så at gå over mod en anden bod. En bod fuld af chokolade. Sikkert ikke noget for en tyv som ham. Hun stoppede op ved boden, og spurgte om ikke hun kunne prøvesmage noget af det. Først sagde ejeren, en gammel grisk man, med rødt hår og fuldskæg, der ikke så særligt godt ud, med ølvom og lidt bræk i skægget, at det ville han helst ikke have. Men da hun rystede lidt med barmen, ændrede han straks mening. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Jeg låner jo bare.. ! //Karina// Lør 11 Sep 2010, 07:13 | |
| Minaka så overrasket på pigen, han svare ikke da hun sagde det. stanken af englen ramte hans sanser, og han blev nysgerig. da hun slap ham og vendte sig om kastede han et kort blik på sin arm før han fik nogle få skridt efter hende. Han overvejede hvad han skulle gøre. følelsen af en smule skam ramte han da han normalt ikke lod piger tale sådan til ham, han blev nød til at få det sidste ord i denne sag, før han kunne tænke på noget andet, hans stolthed forbød han andet. han stoppede et kort øjeblik før han forsatte efter hende. På under et sekund stod han lige bag hende og hviskede hende stille i øret med en selvsikker stemme. "tak..jeg skylder dig noget." hviskede han stille og kiggede kort hen over hendes skulder. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Jeg låner jo bare.. ! //Karina// | |
| |
| | | | Jeg låner jo bare.. ! //Karina// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|