Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Fre 05 Nov 2010, 03:45
Loren gik helt hen til hende, lagde sin hånd under hendes hage. Kiggede hende i øjnene med et smil "Ja, Hellere end gerne" hviskede han så og gav hende et kys. "Der er massere plads i skabene og ved badeværelset" sagde han så "Og du må gerne om møblere hvis du for lyst, det er ikke så vigtigt for mig" sagde han og smilede skævt. Han gik hen i et glasskab som var fyldt med sprut, han overvejede kort hvad han skulle tage. Men tog en af de dyre flasker champagne, det skulle da fejres at hun var flyttet ind.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Fre 05 Nov 2010, 05:47
" Jeg kan lide det som det er, der er også Loren over det, og det kan jeg lide" Hun sendte ham et frækt smil, og løftede det ene øjenbryn i forførelse, og vendte sig så om for at begyndte ligge sin make-up på plads på hans badeværelse, som også var hendes nu. Hun begyndte at tage forskellige ting op, men pakkede dem ikke helt ud, for ikke at fylde for meget. Hun satte sin make-up pung på bordet og kiggede sig i spejlet for at sætte håret ordenligt, og tjekke at man så godt nok ud. Hun nynnede en melodi hendes gamle overbo altid hørte, da hun var så gammel, så ikke kunne skifte grammofonplade.
Loren A-rang
Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Fre 05 Nov 2010, 06:33
Loren smilede af hende og tog to glas. Han gik ud på badeværelset til hende og lagde armene om hende med Champagen og glasende i begge hænder. Han kyssede hende og nappede hende lidt i halsen, før han stilte det ved vasken. "Du må godt åbne den" sagde han så og kørte hænderne ned af hendes sider og så på champagen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Fre 05 Nov 2010, 07:14
Madelaine vendte sig og bed proppen af med tænderne, og en stråle af champagne strømmede ud af flasken. Hun gav et lille hvin fra sig, men drak af den lodrette stråle, og drak mens små stråler løb ned af hendes mund, hans og bryst. Hun tog glassene og hældte op da hun havde taget flasken ud af hans hænder. Hun gav ham det ene glas, stile flasken på bordet og tog det andet glas til sig. Hun skålede, tog en sensuel tår af glasset og tog hånden om bag hans nakke og kyssede ham i et kys, dog uden tunge, hvor deres læber blev presset mod hinanden, imens de vred sig en smule.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Fre 05 Nov 2010, 09:16
Loren så på hende imens hun åbnede den. Han lo kort og smilede da det rendte ud over det hele. Han skålede med hende og tog en tår hvor madelaine derefter kyssede ham. Han holdte glasset i den ene hånd og lagde den anden om livet på hende. Han spildte lidt champagne da han stilte glasset fra sig på bordet. Han lagde den anden hånd om hende, men slap kysset og kyssede hende ned af hendes hage og ned af hendes hals, han slikkede champagen af hende, han blev i hendes bryst højde og så op på hende med et frækt smil "Velkommen hjem" sagde han så og kom op i sin normale højde igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Fre 05 Nov 2010, 09:22
" Tak " svarede hun og lagde armene bedre om hans hals. Hun kyssede ham let på munden, og smilede imens. Hun lod den ene hånd glide ned af hans hals, og ned på hans bryst, hvor hun nussede ham blidt med neglespidserne. Derefter vendte hun sig om, og begyndte at rette til på de forskellige ting, og tjekke hun havde alt.
Hun tog glasset og drak en tår, og imens fik hun øjenkontakt, med Loren bag hende i spejlet. Hun tog hans arme tæt om hende, og kiggede roligt ind i spejlet, og nød synet af dem begge to. " Vi ser sku godt ud" udstødte hun og tog endnu en tår, imens hun grinede svagt.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Lør 06 Nov 2010, 02:43
Loren lo lidt og lagde armene om hende. "Det har du ret i .." sagde han i et smil og knugede hende svagt indtil sig. Han slap hende og tog sit glas champagne, han tog en tår og lænte sig op af bordet. "hvis det er behøver du ikke arbejde nede i den boghandler længere, du kan sagtens nøjes med at koncentrerer dig om at blive piercer og tatovør" sagde han så og smilede svagt. Han synes ikke rigtigt om at hun arbejdede dernede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Lør 06 Nov 2010, 02:46
Madelaine tragte svagt på skuldrene og lavede et skævt smil, da han egentlig havde ret, nu boede hun her, og behøvede ikke alle pengene, til at kunne bo i den anden skod lejelighed. Dog, skulle Loren ikke betale for dem begge, og hvordan skulle han også havde råd til det. Hvis han havde råd til lejeligheden, havde han da ikke også råd til hende. og hun elskede jo bøger, men chefen var dum, og havde slået hånden på hende før. " Du har ret, men, man møder en masse mennesker dernede, og, bøgerne er jeg blevet ret gode venner med" udstødte hun mens hun grinte en smule, og lagde benene over kors samt armene, og tog en tår af glasset.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Lør 06 Nov 2010, 04:13
Loren nikkede svagt "Det var bare et forslag" sagde han så og smilede svagt. Han så væk fra hende da hans mobil ringede, han tog den frem og så på displayet. Han forsvandt ud af badeværelset og ind i stuen. Han tog mobilen "Ja" sagde han kort i en alvorlig tone. Han lyttede "Nej .. Jeg har hende snart .. Rolig" sagde han køligt og lyttede igen. Han lukkede kort øjnene og tog sig til hovedet med den frie hånd "Ja, Farvel" sagde han og lagde derefter på, han pressede kort finger spidserne mod sine tændinger og lukkede øjnene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Lør 06 Nov 2010, 04:27
Madelaine kiggede efter Loren da han gik ud og hørte ham skrue ned for stemmen, og koncentrere sig om hans svar. Hun gik en smule bag ham, og stod i soveværelse, hvor lige kunne ane hvad han sagde. Hans svar fik hendes pande til at rynke sig, og starte en masse tanker. ..." Har hende snart,, kørte rundt i hendes hovede, og gjorde hende en smule usikker. Dog skyndte hun sig ind igen på badeværeset, da hun så lidt af Loren der gik rundt inde i stuen. Da hun havde stile lidt på plads, gik hun tilbage i soveværelset, og begyndte at se på sig tøj.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Lør 06 Nov 2010, 04:52
Loren kom ind til hende, hans ansigts udtryk var igen det samme som var han gået. Han gik hen til hende og lagde armene om hende. "Du fylder bare så meget du vil i skabene" sagde han så og gik ind på badeværelset og tog champagen og sit glas. Han stilte flasken på det lille sengebord og tog en tår af sin champagne. Han betragtede hende imens hun lagde sit tøj på plads.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Lør 06 Nov 2010, 09:44
Madelaine tog sine støvler af så der ikke kom mærker i hans fine og glinsende træ gulv, og stilte dem fint ved siden af skabet, op af væggen. Hun rettede sig op, sendte et kærligt smil til ham, og begyndte at at ligge sit tøj ind i skabet. Først, lagde hun bukser, gamacher, net strømper og den slags ind, så overdele og til sidst hendes undertøj. Hun tog undertøjet og lagde det i par, forskellige mørke farver. Sort, lilla, hvid med sorte blonder. Madelaine havde en god smag for undertøj, og hun elskede, selvom hun ikke skulle vise det, at gå i sexet undertøj, da det fik hende til at føle sig pæn OG sexet.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 09:31
Loren lagde sig tilbage i sengen, rastløst. Han så på hende "Hmm, Fortæl om dig selv" sagde han så og tog en tår af sin champagne. "Fortæl om de ting du godt kan lide og sådan" sagde han og betragtede hendes smukke krop. Han vidste egentlig ikke så meget om hende, men så alligevel vidste han en del om hende. Men han ville vide alt om hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 09:36
Madelaine sukkede let, mens hun havde et tænkende ansigt placeret. Hun lagde tøjet på plads på en lille tom hylde inde i skabet, og begyndte at fortælle. " Jeg elsker viden.. bøger, og har læst utroligt mange bøger i min barndom. Jeg elsker når folk udskiller sig for mængden, og charmerende fyre." Hun vendte blikket mod Loren, som en hentydning til at han var en charmerende mand. Hun grinte lidt, og gik en smule i stå, da meget af de forfærdelige minder fra hendes barndom strømmede igennem hendes hovede. " Jeg har aldrig rigtigt været ude og rejse, skulle rigtigt, dengang jeg blev...". Madelaine stoppede og gik en smule i stå med tomme øjne. Hun var jo engang været gift med en ung fyr, og de skulle ha taget på bryllups rejse, men han døde på mystisks, og politiet, havde aldrig fundet ud af hvad der præcis var sket.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 09:52
Loren smilede og lyttede til hvad hun sagde. Men smilet forsvandt da hun pludseligt gik i stå. han så bekymret på hende og satte sig op "Madelaine er du okay?" spurgte han og så bekymret på hende, hun måtte have mange forfærdelige minder tænkte han og rejste sig op, han prøvede at få øjenkontakt med hende "du behøver ikke fortælle noget du ikke vil hvis det er " sagde han så og tænkte.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:01
Madelaine rystede lidt på hovedet og blinkede et par gange med øjnene, for at vågne lid top. " Ja, ja, jeg har det fint." svarede hun mens hun sendte et lidt falskt smil til Loren. Hun vendte sig mod skabet igen og rykkede lidt rundt på tøjet. " Jeg har engang været gift.." fortalte hun og vendte sig mod Loren, hvor hun skiftevis kiggede ned i jorden og op på ham med skuldrene hejst. " Og, vi skulle ha været på bryllups rejse, men han forsvandt et par dage før.." Hun sukkede og rystede igen på hovedet da, hun ikke gad trække sig mere ned, og fordi det sikkert ikke var rart for Loren at høre på hendes eks'er. Egentlig ville hun fortælle mere om sig, selv, og forstod egentlig ikke hvorfor hun skulle bringe det frem, men hendes krop, åbenbart, følte sig tryg hos Loren, til at hun kunne fortælle hendes sørgelige og trykkende minder.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:14
Loren så på hende, det var ikke så behageligt nej, men han havde jo også været kærester med mange tøsser før hende. Han kom pludseligt til at tænke på noget og fik et tænksomt ansigt. men slog tanken væk, det ville være et alt for stort tilfælde. Han lagde armene om hende og trak hende indtil sig, han lagde ansigtet i hendes hår og duftede. Hårspray og shampoo, som altid "Så må vi jo tage ud og rejse" sagde han så og havde intet imod at tage på en lille ferie.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:18
Madelaine åbnede øjnene helt op, og vendte hovedet over skulderen mod ham. " Det mener du vil ikke?" spurgte hun med glad og overrasket stemme. Ville han havde hende med ud og rejse? Og ville det fungere, med alt hendes happengut, hun skulle gøre sig klar med. Hun grinte lidt ved tanken og kyssede ham blidt på skulderen. " skat, fortæl lidt om dig, jeg tror du ved mere om mig, end jeg gør om dig!" Hun lagde dem begge ned på sengen så hun lå øverst. Hun legede lidt med en lille hårlok af hans, som snoede sig om hendes tynde lande fingre. Hun kiggede på lyttende i øjnene, og var interesseret i, at høre om Loren inderst inde.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:27
Loren smilede og så på hende, men blev lidt tavs da han skulle fortælle. Der var jo ikke så meget at sige, eller jo, bare ikke noget hun måtte vide. Faktisk havde hans liv kun været druk, Kvinder og Mord de sidste par år. Han sukkede svagt ved tanken, han havde faktisk aldrig tænkt så meget på sit liv. Det gik faktisk op for ham, at han havde haft et temligt nedern liv. "Altså, ja .. Jeg arbejder i et firma og .. eh .. det bruger jeg det meste af min tid på" sagde han så "Jeg kan ikke huske så meget af min barndom, kan kun huske den tid jeg var i pleje familie, men jeg var for umulig for dem så blev sat på børnehjem, derefter kom jeg i en ny plejefamilie men blev igen givet bort fordi de ikke kunne styre mig.. også stak jeg af fra børnehjemmet som 15 årig" han trak kort på skuldern "Også har jeg ellers levet alene"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:33
Madelaine blev overrasket af hans historie, og fjernede nærheden ved deres ansigter en smule. Hun havde troet han havde levet i en vel fungerende familie, socialt og miljø mæssigt. Men ikke noget i nærheden af. Chokeret blev hun, men styrede hendes reaktion. " Wow". Madelaine var mundlam men tvang sig selv til at udstøde noget i stedet for tavsheden. " Sikke en fortid... Men du er ikke alene nu" Svarede hun selvom hun rullede med øjnene over hendes svar, da hun følte det var en smule for romantisk for hende. Hun kyssede ham blidt på panden, og legede stadig med totten af hans krøllede hår. Hun kiggede krøllen som snoede sig om hendes finger, og smilte med et bedårende smil, da hun syntes det var nogle yndige krøller han havde. Så fræk, og mandig, også alligevel havde han de fineste små krøller på hovedet. Et kært grin kom fra hende. " Er der mere, eller er det min tur igen?" Madelaine vidste ikke hvad hun skulle fortælle, men det lød som om at Loren havde fortalt hvad han havde at fortælle.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:40
Loren trak kort på skuldern og virkede ret ligeglad. Selvom han aldrig havde haft fået nogen form for familie kærlighed. Hans første gang var i øvrigt også med en luder som stjal alle hans penge. Han sukkede svagt over den ret så nedern barndom og hvor dum han havde været. "Hvis du har mere, så fortæl" sagde han så og smilede svagt. Han havde ikke lyst til at få det dårligt over alt det lort, det var fortid for ham. og det var noget der aldrig havde generet ham før nu.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:44
Madelaine rynkede brynene, men løsnede op da en oplysning kom frem. " Jo! Så har jeg en utrolig fræk kæreste." tilstod hun og kiggede på Loren med et løftet øjenbryn samt et stærkt glimt i øjnene. Hun lod en finger køre ned af siden af hans hovede og ventede interesseret på hvad hans svar skulle være til det. Madelaine var utrolig glad for Loren, og egentlig når hun tænkte over det have de jo ikke kendt hinanden særligt længe før følelserne udviklede sig, og de kendte heller ikke noget om hinanden. Det var pudsigt, efter Madelaines mening, da hun i sin fortid, omkring drenge, ville vide meget om dem, og kende dem igennem længere tid, før de kunne finde ud af noget, omkring et forhold.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 10:52
Loren lo lidt "Men min er endnu frækkere" sagde han så og smilede frækt til hende. Han vendte dem om så han sad oven på hende, han kyssede hende kort men frækt på munden. "Den der rejse, Hvor ville du så helst rejse hen?" spurgte han så og så på hende. Han smilede og havde faktisk drømt om at ligge på et fedt hotel værelse og dyrke sex indtil morgenen stod op. Eller have sex i poolen, han havde prøvet det før, men det havde været med en eller anden tilfældig tøs, som ikke havde været særligt godt til det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 11:00
Madelaine tænkte sig godt om, men kunne ikke komme på noget som fangede hende helt. Der var mange lande som hun gerne ville til, men hun kunne ikke bestemme sig. " hm... altså... der hvor der er så varmt at man bliver nød til at rive tøjet af hinanden?" udstødte hun og vendte dem om igen, mens hun hev bidt i kraven på hans trøje. Hun kyssede ham tirrende på halsen, og rettede sig så op og kiggede på Loren. Egentlig troede hun at Loren ville ha noget erfaring omkring rejser, da det godt kunne ligne ham.
Loren A-rang
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine) Man 08 Nov 2010, 11:08
Loren smilede tilfreds over hendes svar, han kendte til rejser, da han jo havde rejst ret meget rundt som lejemorder. Han havde arbejde i to andre lande, men havde mest Arbejde her i omegenen. Han lagde sine hænder på hendes lår og kunne mærke lysten snige sig. Den have allerede været dig lidt inden, men kom først rigtigt til værk nu. Han kørte sine hænder op af hendes lår og op af hendes sider.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Det jo om natten alt det sjove sker? (madelaine)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …