|
| Grå-eftermiddag. Amadus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 00:38 | |
| Han lo let"det gir jo sig selv"sag han kort"men du er så ung og byen er fyldt med fare"sag han og stoppe hende ved at legge hånden på hendes skulder med en blid bevægelse da han ikke ville skade pigen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 00:58 | |
| April så op på ham, og lod sig stoppe. "Men jeg kan ikke lide at være derhjemme..." sagde hun stille, og fik et ejendommeligt udtryk i ansigtet. Farer... Det var et ord, som April havde hørt før, men som hun på ingen måde kendte betydningen af endnu. Men selvfølgelig, hvis hun fortsatte som hun havde gjordt ind til videre, så skulle hun skam nok komme til at lære det, før eller siden... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:01 | |
| Han lag en hånd på ver hendes skulder imens han så ned på hende"så må du finde nogle der vil passe på dig"sag han blidt"for byen e ikke sikker for en lille pige som dig"slutte han så imens han så ned på hende med et roligt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:20 | |
| April så lidt ned mod, de røde gummistøvler. "Jeg er ikke lille..." mumlede hun stille, før hun trodsigt løftede blikket, og gik et skridt tilbage for at komme ud af hans greb. "Jeg kan godt passe på mig selv, nå!" bekendtgjorde hun, og begyndte så med bestemte skridt, at gå uden om ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:22 | |
| han slap ende dog igen hvorefter han rystede på hovdet af hende"nå nå men held og lykke med det"svarede han hjt efter hende men lev blot sev ståne og lod sin hånd køre gennem sit hår han begyndte faktisk at blive sulten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:29 | |
| April så lidt tilbage efter ham, da han nærmest råbte efter hende. Held og lykke.. Jo tak, da... Hun behøvede en del held for at klare sig, men indtil videre, så var det da også gået nogenlunde okay... Hun var jo ikke kommet til skade endnu... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:35 | |
| Han sukke let hvorefter han tog blikket fra hende og så over på en ung kvinde*mad*tænkte han kort hvorefter han begyndte at gå over mod den unge kvinde med et charmerne smil på læben, dettt vil blive let for hm da han altid var lidt charmerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:47 | |
| //Skal vi sige over'n'out? x3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus Man 23 Aug 2010, 01:48 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Grå-eftermiddag. Amadus | |
| |
| | | | Grå-eftermiddag. Amadus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|