|
| Kørekort? HELL YEAH! - Amandus | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:05 | |
| Dag + Dato: Irl. Tid: 21:17 Omgivelser: skranke, politimænd, anholdte, detention..osv. Påklædning: Afslappet, løse cowboybukser, låseblå t-shirt og lilla sneakers. Vejr: stjernehimmel, blæsevejr.
Embry lænede sig sløvt ind over skranken. Han skulle have sit midlertidige kørekort, og han glædede sig selvfølgelig som et lille barn. Hvad kunne være bedre? Men han skulle jo også skaffe sig en bil og det var straks en helt anden sag, for han havde ingen forstand på biler. Hvorfor tog det også politibetjenten så lang tid?! Kunne han da ikke forstå hvor længe det tog at tage kørekort og hvor vigtigt det var? Det havde poltimanden åbenbart ikke forstået, for han kom ikke tilbage lige med det samme. Embry sukkede bare tungt og lænede sit røde hoved mod sine arme, og fik sine smøger op af lommen, placerede en på læben og tændte den. Han tog et begærligt sug af den, og pustede en lille røgsky ud, mens han så sig omkring. Det var spændene at se hvem der kom ind, og ud af politistationen, hvad de forskellige havde gjort.. Han havde set en del prostituerede der virkede til at være de mest interessante fordi de skreg og råbte og bandede højlydt af politiet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:12 | |
| En høj tynd dreng blev båret ind af døren af to betjente som så en smule sure ud nok også fordi drengen kæmpede for at komme fri fra de store betjente der holdt ham fast, han var dog ikke menneske men dæmon men han ku dog ikke bruge sine kræfter nu da de sikkert så ville få fat på en af de der dusørjægre som han helst undgik "jeg har intet gjordt"snerre han surt men blev dog trukket vidre gennem lokalet, han var iført en grå t-shirt med tryk samt et par lyse hullet jeans og et par grå all stars han så rimilig normale ud men dog var han virklig smuk og hans meget lysegrå øjne afslørede også at han ikke var helt normal. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:22 | |
| En snerren fangede hans opmærksomhed, og han løftede hovedet fra sine arme og så efter lyden af det som lød som en dreng. Måske omkring hans egen alder. Han fik øje på en ung, ranglet tynd fyr og lagde hovedet på skrå. Han kæmpede bravt imod de to politimænd der trak ham afsted. Han rettede sig langsomt op, og fik et glimt af to lysegrå øjne der kiggede ud mellem det lange sorte pandehår. Han så sig lynhurtigt om, og greb en politijakke og rejste sig. Han gik hen til politimændene og smilede stort og venligt til dem, dog uden at afsløre sine rædselsvækkende hugtænder "Jamen det er jo min bror i har fat i" sagde han med dyb ægrelse i stemmen. Nogle skuespiller evner smittede da af på ham fra David. Han greb fat i den unge fyr, og rettede ham lidt op, og smilede til betjentene "det kan ikke være noget slemt han har lavet" sagde han med en streng stemme, og blinkede kort til den unge fyr, før han igen vendte blikket mod de to politimænd "jeg tager ham med hjem lige nu! Og sætter ham i..øhm.. skammekrogen" mumlede han og greb om Amanduss skuldre og puffede ham ud af døren i et halvhurtigt tempo. De var hurtigere væk end politimændene kunne nå at tænke ordentligt efter. Han fulgte selv med, kørekortet kunne vente. Han måtte vel hjælpe en anden dæmon i nødens stund right? Han kom lidt væk fra stationen, og smed derefter politijakken på jorden. Den var tung og ukomfortabel. Han slap også den unge fyr og standsede op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:33 | |
| Amandus snerre surt imens han staig kæmpede imod de to betjente som dog holdt godt fast i ham, men han blev tog let forviret over den anden betjendt som nu kom over mod dem og hjalp ham? han forstod dog hurtigt planen og nikke derfor let"undskyld bror"sag han så med en skamfuld stemme hvorefter han så ned i gulvet, de to mænd så lidt på Embry men slap ham så"hold heller styr på din bror inden han ender galt"sag den ene hvorefter de gik og lod de to være alene, Amandus sukkede da de nu stod udefor og betragte let drengen overfor ham da han havde smidt jakken "tak"sag han stille men lød dog ikke så sur mere nok også fordi han nu var sluppet væk*Jeg hader politiet*tænkte han kort og rette let på sit tøj. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:37 | |
| Embry lavede et lille galant buk, og smilede skævt "det er helt iorden du.." sagde han roligt, og så kort tilbage mod politistationen. Mennesker var for nemme at snøre omkring sin lillefinger, han elskede Kim, men menneskeracen var ikke særlig klog. Han strakte sig lidt, og sendte igen et længselsfuldt blik tilbage mod politistationen, men hans kørekort måtte vente, kontoret lukkede jo klokken 10, og klokken var allerede mange. Han så på sin 'bror' igen og smilede venligt "må jeg vide hvad min ukendte bror hedder?" sagde han og rakte hånden frem mod ham, almindelig menneskelig gestus når man skulle hilse på hinanden. Embry brugte den bare for de fleste brød sig ikke om at blive overfaldet i kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:44 | |
| Amandus var dog heller ikke vild med mennesker hans syns de var for dume og lidt for kedlige, han sendte så drengen eller den unge fyr et smil men havde dog godt mærket dæmon lugten som kom fra drengen "Amandus"svarede han roligt og gav hsans hånd et kort klem"og du bror"sag han med et smil på æben hvorefter han kørte en hånd igennem sit hår"jeg skylder dig en tjenste"tilføj han og lo let da humøret var kommet tilbage igen, han forstod dog ikke hvorfor betjene havde slebt ham med for han havde intet gjordt.
//må logge kommer på imorgen aften;)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Tors 26 Aug 2010, 08:54 | |
| Embry grinede let "Amandus? Interessant navn, er det et maskulinum for Amanda?" spurgte han interesseret. Han havde aldrig været dum, det var der ingen der skulle vove at påstå han havde en del psykologisk viden, om mennesket og dets adfærd liggende i baghovedet da han havde været så længe på den lukkede at han ikke kunne undgå at ligge mærke til lægernes metoder, og mislykkede forsøg på at få ham til at snakke. Han klemte blidt igen, og slap langsomt hans hånd "Embry" svarede han, og betragtede ham med sine brun/grønne/blålige øjne, de kunne skifte farve eller være en mellemting mellem alle tre farver, så det var svært at afsige hans præcise øjenfarve, undtagen når han var sulten. "Pft.. det går skam nok" sagde han med en let trækning på sine skuldre og et let smil.
// ok ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 06:30 | |
| Amandus smilede let og trak på skuldren han vidste ikke hvorfor han havde fået dette navn de sage at betjent der havde afleveret ham på børnehjemet fik lov til at navngive ham"ved ikke>"svarede han ærligt og tog så roligt hånden tilham imens han betragte Embry"det er et ret sejt navn du har"sag han så med et smil på læben"jeg er bare glad for du fik mig ud af de betjentes klør"sag han taknemligt hvorefter han kort så rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 08:19 | |
| Embry smilede venligt til Amandus, og lagde hovedet på skrå. "Okay, det kunne ellers have været interessant" sagde han og rodede efter sine smøger i sin lomme. Han fik fat i en fra pakken og tændte den hurtigt og vant. "Thanks mate, it's because im scottish" grinede han på sin ærkeskotske accent, og så sig kort om mens han inhalerede den tykke hvide røg. De fleste havde aldrig hørt om hans navn, men det var heller ikke udbredt. "Det var ikke noget, de er nemme at snøre" sagde han og pustede røgen ud mens han snakkede. Han så sig kort bagud over skulderen som hvis de stadig blev forfulgt, men det gjorde de selvfølgelig ikke. "Hvorfor tog de dig med til stationen?" spurgte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 08:28 | |
| Han smille roligt og lænede sig let op af muren bag ham og nød friheden imens hanm lytte til Embry"måske"svarede han roligt "nå derfor"tilføj han så og lod en hånd køre gennem sit hår og sukke svagt "de sage et eller andet med at jeg var eftersøgt"sag han lidt undrene"men ved dog ikke hvorfor jeg har intet gjordt og de folk jeg har dræbt har jeg gemt langt væk i skoven"sag han og sukke svagt de mennesker var dog mærklige efter hans mening de måtte snart få fat på nogle kloger betjente måske nogle lidt slappe typer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 08:35 | |
| Embry, tog endnu et sug af sin smøg mens han lyttede til Amandus. "Mm.. de har det med at fucke rundt i systemerne og så griber de den første sorthårede fyr de får øje på"sagde han med et let smil. Sorthårede var meget dominerende i specielt Werclare, det havde han læst im i avisen og han havde grint så meget at han var faldet ned af stolen. Han pustede langsomt den hvide røg ud og lagde tankefuldt sin ene arm hen over sin tynde mave og lagde hånden på sin håndfladen mod sin hofte. Hans egne lig gemte han som regelt væk i den nærmeste skraldespand, de fandt som regel ikke morderen da der manglede beviser. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 08:45 | |
| Han betragte ham let men nikke så"det lyder rigtigt nok"sag han da han selv syns betjente var noget af det dummeste i verden, han sukke svagt da han kom til at huske tilbage i tiden*de leder måske efter mig fordi børnehjemet først nu har set jeg er væk*tankte han men ryste så på hovdet og så hen på dæmonen"hvad lavede du selv inde på statioenen?`"spurgte han nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 08:50 | |
| Embry havde intet umod politiet, de gjorde bare deres arbejde, men nogen gange gjorde de det ikke særlig godt. Han askede ned på det grå fortov. "Jeg skulle hente mit kørekort" svarede han roligt. Han havde først taget sig sammen til at tage kørekort da han blev 19, da han ikke mente at han ville du til at køre bil, men det var han pbenbart meget god til. "Bor du her i... Sheria" sagde han og glemte kort hvilken by han befandt sig i. Han kørte en hånd gennem sit hår, og smilede let. Det var meget hyggeligt at have fundet en at sludre med, hans dage blev tit lange og ensomformige, for ikke at nævne kedelige og ensomme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 08:58 | |
| Amandus betragte ham let men var dog i tvivl om Embrys alder men han selv så yngre ud end han var og det var dog også derfor mange unge piger faldt for ham"okay nåde du at få det eller?"sag han spørgne"nnej jeg bor i Werclare men de tog mig med hertil"sag han med et suk og lod iogen hånden køre gennem sit hår imens han betragte ham det var dog ret at ha en og snarke med da han kede sig unden sin kærste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 09:03 | |
| Embry rystede på hovedet "nej, men jeg henter det bare imorgen..desuden jeg kan alligevel ikke bruge det, jeg har ikke nogen bil endnu" sagde han med et lille grin, og kløede sig i nakken. "Hmm.. det er også den eneste nærliggende politistation i nærheden" sagde han, og skodede sin smøg mod husmuren. Han regnede med at Amandus var omkring de 17-18 år gammel, eller også var han langt ældre, det var svært at afgøre med dæmoner. Han pustede en rød hårtot væk fra sine øjne og gabte let, han havde sovet dårligt som altid den nat, så han burde forsøge sig med en lur når han tog hjemad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 09:07 | |
| Han nikkede let"okay ja så klar du det nok"svarede han og lo let hvorefter han rette sig op "hm sku vi ikke gå lidt ellers ender det med de kommer tilbage"sag han og nikke hen mod politistatioen hvor folk gik ind og ud, han var dog 29 år men det ku ikke ses så han blev tit fejlbedømt og sku nogle gane vise ide nogke steder for at komme ind det var dog ret trels når man ikke var så ung igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 09:10 | |
| Han nikkede let, og famlede efter sine smøger igen. Dårlig vane, han vidste det godt, men han kunne ikke overleve uden sine smøger han ville bare blive irritabel og umulig at omgås. Han begyndte at gå, mens han tændte en ny smøg og rakte pakken mod ham "ryger du?" spurgte han roligt. Amandus var en fin fyr, og Embry havde på fornemmelsen at han var bloddæmon. Han havde altid en slags connection med andre bloddæmoner som et ukendt familiebånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Fre 27 Aug 2010, 09:16 | |
| Amandus fulgte roligt efter ham men rystede dog på hovdet blidt"nej jeg ryger ikke"svarede han roligt dog ikke hårdt da han faktisk syns Embry var en flink fyr de ku dog sagtens være i famillie da Amandus var opvokset på et børnehjem for drenge og kendte derfor ikke til sin famillie, han skak roligt hænderne i lommen imens de gik ned af gaden"nå men hvad arbejder du så som?"spurgte han roligt da han regnede med at han havde job. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus Lør 28 Aug 2010, 00:37 | |
| Embry så på Amandus, og lagde hovedet på skrå "okay det skal man også have lov til" sagde han, og grinede lidt, før han placerede sin smøg på læben og tog et langt sug, og lukkede sine øjne som om det var det bedste han vidste. Det var det også, dog knap så godt som David. Han smilede ved tanken om den lille dæmon, han elskede ham over alt på jorden, og ville gøre alt for ham. "Mig? Jeg skriver sange du ved.." sagde han og lavede en spøjs bevægelse i luften med sin hånd som om det forklarede det hele. Han så lidt op mod humlen og pustede langsomt røgen ud, og smånynnede for sig selv. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kørekort? HELL YEAH! - Amandus | |
| |
| | | | Kørekort? HELL YEAH! - Amandus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|