Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 EN alt for langtrukken bøde! -Neo

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 06:44

/7Undskyld tiden. mad I;.//


Nicholas smilede og studerede hans smukke øjne. "Hmh.. Lad mig give dig svaret." Hviskede han og bed ham i øret indne han blidt Hviskede. "Jeg er din." Mumlede han og kærtegnede hans mave, brystkasse, skuldre og arme, indne han hviskede igen. "Helt og holdent." Mumlede han og kyssede hans hals uddybing.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 21:36

Neo lagde nakken tilbage og lukkede øjnenr. han smilte stille og et lavt skøn af nydelse kom over hans læber. han løftede hovedet og så på Nicholas et kort øjeblik før han lage armene rundt om hans nakke og trak han hen til sig for at plasere et kys på han læber. han følte sig lykkelig, det var han helt sikker på. "i lige måde." sagde han roligt og smilte svag. "jeg elsker dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:02

Nicholas smilede, Neos støn gjorde blot hans begær værre, og fik ham til at skælve ganske let, da han igen lod sine hænder kærtegne Neos overkrop. Han smilede ganske let og kyssede ham lige ved starten af hans bryst. "Jeg elsker også dig" Mumlede han, og flyttede sig fra ham, og rakte ham sin hånd for at få ham med op til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:10

Neo smilte og tog imod hånden. faktisk havde han ikke ligefrem fået særligt meget information ud af Nicholas, men han lod det ligge...nogle dog endnu. da han stod op og mærkede den kolde vind imod sig igen gøs han. han kastede et blik rundt på træerne omkring huset, som bevægede sig voldsomt. hans blik vandrede tilbage til Nicholas og et smil kom på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:53

Nicholas smilede og Trak Neo ind til sig et kort øjeblik, og kyssede ham kærligt på panden.
"Kom." Mumlede han og trak Neo med indenfor, og lukkede døren da det var ved at blæse op.
Han smilede, og trak ham ind til sig igen uden at sige noget. Det eneste han gjorde var at kigge ham lidenskabligt i øjnene og følge linjerne i hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:16

Neo smilte og følte sig elsked. han fik hurtigt varmen igen og kyssede Nicholas. han gik et par skridt bagud og vendte om for at gå hen og sætte sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:32

Nicholas smilede og besvarede kysset, inden han fulgte efter Neo, og satte sig ved siden af ham. han kiggede kærligt på ham, og tog om hans hånd. Han nussede den blidt med sin tommeltåt, og så ham intenst i øjnene. han skælvede stadig ganske lidt af det rene begær der strømmede igennem ham

//Undskyld tiden o_o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:43

Neo satte fødderne op i sofaen, han kiggede roligt på Nicholas. han tog blidt fat om hans hnd og løftede den op til sin mund for at kysse Nicholasøes håndryg. et kort øjeblikkom biledet af Nicholas dækket af blod op i han hovedet og han gøs. Mon Nicholas ville bide ham? í den tid de havde været adskilt havde neo mødt en anden vampyr, så han var rimelig sikker på hvad det indebar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:56

Nicholas så begymret på ham, da han gøs. Han kiggede sig om, og fandt hurtigt den hættetrøje han havde haft på før. "Her." Mumlede han og rakte ham den. "Du fryser jo." Hviskede han og rørte ved hans ansigt. Han rynkede panden da han kom i tanke om at Neo aldrig spurgte til hvad han var. "Er du egentlig bange for mig?" Spurgte han, mens han studerede en lille fugl udenfor vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 04:01

//faktisk har han jo spurgt en smule ind til det..men what ever.//

Neo lagde nakken tilbage og gabte, han tog imod hættetrøjen men tog den ikke på. han rullede den sammen og holdte om den mens han så på Nicholas. "nej.. ikke mere" sagde han roligt og satte sin hage imod sit knæ. hans kastede kort et blik ud af ruden for at se hvad Nicholas'es blik var rettet imod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 04:34

//Ssshhhh. Dte sigervi bare han ikke har xD.//

Nicholas nikkede og kiggede så på ham. Han smilede kærligt til ham. "Okay.." Hviskede han og smilede. han lod sin finger glide over hans næsetip inden han rejste sig op. Han strakte sig og gik hen til vinduet. "Det er din tur til at fortælle noget om dig." Smilede han til vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 04:39

Neo lagde hovedet på skrå. "hmmm... jo altås, der er denne her fyr som jeg er totalt vild med.." sagde han og lo mildt. "ej lad mig se.. ehm faktisk smed min papfar mig ud af lejligheden." sagde han roligt og smilte en smule. han holdte stadig Nicholas'es hånd i sin og flettede deres fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 04:48

Nicholas smilede og kiggede tilbage på ham. "Smed dig ud?" Spurgte han dog en anelse overrasket og satte sig ned ved siden af sin elskede, og trak ham ind til sig. "Det forstår jeg ikke.. Hvis du havde boet hos mig havde jeg ikke smidt dig ud. Sikke dårlig smag han har." Hviskede han og smilede ganske lidt, inden han kyssede ham blidt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:04

Neo lo ironisk og lagde sit hovede op af Nicholas'es. "Jeg vil alligevel ikke have noget med ham at gøre, og jeg har penge nok til at klare mig selv" hviskede han roligt og drømte sig væk i duften af Nicholas'es hår. han sank en lille klump og åndede så fredeligt ud. "jeg vil gøre alt for dig Nicholas, det må du altid huske" hviskede han tæt på hans øre, ikke frækt men bare ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:26

Nicholas smilede ganske let. "Ja du spare forfærdeligt." Mumlede han og lo, kærligt til ham.
Han blev dog fuldstændig mundlam da det Neo sagde gjorde indtryk på ham. SÅ han lagde i stedet sine arme om taljen på ham og trak ham helt ind til sig, han lagde sin hage mod hans hår og sukkede lykkeligt. "Du.. Du gør mig så lykkelig." Hviskede han så hæst, og kiggede ham ind i øjnene, og strøg noget hår væk fra hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 05:34

Neo smilte og nikke svagt. han mærkede følelsen af omfavnelse og lukkede øjnene. smilet sad stadig over hans smalle læber, somom det aldrig ville gå væk. hans vejrtrækning var rolig men en smule svag. "jeg mener det.." sagde han stille, han var ikke længere bange for det Nicholas var blevet til, ikke efter at han havde mødt Minaka. et kort øjeblik tænkte han over de ting Minaka havde fortalt ham. "selv hvis du er sulten." hans stemme døde en smule hen da han udtalte det sidste ord. Men det var ikke engang løgn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:07

Nicholas smilede ganske let, men blev så alvorlig. "Neo.." Begyndte han, tænkte hvordan han skulle sige det. "Min elskede.. Om så jeg ville dø af tørst efter blod ville jeg aldrig nogensinde kunne gøre dig ondt.." Hviskede han og så man dybt ind i øjnene, der var ikke andet end lidenskab og ærlighed at se i hans blik. "aldrig. Jeg vil beskytte dig med mit liv." Hviskede han og kyssede ham så inderligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:20

Neo fornemmede alvorligheden i hans ord og tav. hans blik søgte imod gulvet, mens han trak vejret roligt. sådan sad han i et stykke tid til han havde fået samlet sig mod til at sige noget igen. "tak." sagde han ærligt og så Nicholas i øjnene. han huskede det Minaka havde sagt om vampyres forhold til blod. "mit liv betyder ikke så meget i forhold til din evighed skat" sagde han med et lille smil. "jeg har mødt en anden af din slags, han fortalte mig om hvordan det hele hang sammen". ordene virkede meget naturlige. han kyssede Nicholas stille og lidenskabligt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:37

Nicholas smilte ganske blidt til Neo, og trak sig kun kort væk fra hans læber, og kun ganske lidt "Jo. Dit liv betyder mere end noget andet." Hviskede han og så på ham. "Uden dit liv, er min evighed som du så smukt kalder det intet hver." Han ville vente med at spørger om det sidste. Han trak vejret dybt og hæst. "Jeg længes sådan efter dig..." Hviskede han og lod så sine læber møde hans igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 06:49

Neo kørte hånden igennem sit hår og så på Nicholas. han smilte svagt ved ordene og gav hans hånd et lille klem. da han mærkede kysset imod sin hud gengældte han det, først stille men så blev det langsommere mere lidenskabligt. han lod sin frie hånd hvile på Nicholas'es kæbe og fulgte dens bevægelser under kysset. hans øjne var lukket og han lod sin tunge lege med Nicholas'es. selv hans tunge var iskold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:11

Nicholas væltede blidt Neo om i sofaen, og fulgte selv med ham, lagde sig dog blidt over ham.
Han lod bare Neo legede med hans tunge, han nød det. Han Nød Neos varme tunge.. Hans varme ånde.. Hans varme krop.. Nicholas lod sine hænder glide ned over Neos bryst. Hans hænder skælvede af begær og længsel efter Neos krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:27

Neo's tanker fløj afsted, alt det der var sket den aften, han kunne slet ikke overskue det. han forsatte kysset og mærkede det kolde hænder imod sig. han sukkede lykkeligt, dog uden at stoppe kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 07:33

Nicholas sukkede og stoppede sig selv, og rejste sig op med et ryk.
Hans krop skælvede af begær, og han kunne ikke styre sig hvis han blev ved: SYnet af Neos krop gjorde ham nærmest sindsyg. Han forbød sig selv at kysse med Neo, når han var så letpåklædt. "Hvad er klokken?" Spurgte han så bare hæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:02

Neo så en smule forvirret og ærgelig ud da Nicholas rejste sig op. kan kastede et blik på et ur som hang på væggen. "halv to om natten" sagde han og blev selv overrasket over at tiden var gået så hurtigt. han rettede sig op og holdte om sine knæ igen mens han betragtede Nicholas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 08:08

Nicholas nikkede så kort og så på Neo, og der gik endnu en skælven gennem hans krop af det pureste begær. Han tog i stedet Neos hånd og gav den et blidt klem. "Undskyld, jeg ved det godt. Jeg opføre mig sindsygt." Mumlede han og kyssede Neos varme hånd. "Måske e rjeg Sindsyg, måske er det så enkelt." Han så op på uret, han lige havde opdaget var der, da han ikke kunne tro det. "Utroligt.." Hviskede han og rejste sig op. "Så må lille Neo heller komme i seng, ikke sandt?" Spurgte hun og smilede muntert til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: EN alt for langtrukken bøde! -Neo   EN alt for langtrukken bøde! -Neo - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
EN alt for langtrukken bøde! -Neo
Tilbage til toppen 
Side 6 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: