Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gå tur i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gå tur i byen. - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:35

Hun nød det meget og bed sig blidt i underlæben og lukkede sine øjne og vred sig lidt og stønnede stille og nød det meget og blev tændt af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:36

Han stoppede igen og kom op og kiggede på hende med et smil "skal vi ikke komme op af vandet her og blive tørt og gå ind i sengen"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:41

Hun bed sig blidt i fingen for at dække sine lidt røde kinde som hun fik af da hun blev tænd og nikkede stille til ham og kiggede sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:44

"skat du er altså bare nuttet når du gør det der"sagde han og kiggede på hende og rejste sig op og fandt håndklæder til dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:49

Hun smilede sødt og rødmede lidt "taak skat" sagde hun stille og rejste sig stille op og gik ud af badet og kiggede sødt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 11:59

Han smilte til hende "så lidt min skat"sagde han og begyndte at tørre sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 12:02

Hun tog det andet håndklæde og begyndte at tørre sig stille og rolig mens hun kiggede sødt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 12:03

Han smilte til hende og blev færdig med at tørre sig og gik så ind i deres soveværelse og lagde sig på sengen og ventede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 12:05

Hun tog håndklædet om håret og gik stille ind til ham og stod i døråbninge og kiggede sødt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 12:10

"hvad så min smukke kæreste"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 12:12

Hun grinte lidt og gik stille over til ham og kravle op ved siden af ham "skat jeg iik smuk" sagde hun med et sødt smil og kyssede ham på kinden og lagde sig stille ned.

//jeg blive smidt i seng nu men svarer lige så snart jeg vågner søde (: Sov godt nå du når så langt (: //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 12:23

Han kiggede på hende "jo du er smuk og det ved du"sagde han med et smil på sine læber

//okay søde//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 20:19

Hun smilede sødt "neej jeg iik at jeg er smuk" sagde stille og lagde en arm over ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:10

Han kiggede på hende "jo du er skat"sagde han og kyssede hende på munden "og glem ikke det"sagde han med et sødt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:19

Hun kiggede sødt på ham og rødmede lidt og kyssede med "jaa okii skat når du nu siger det" sagde hun med at smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:21

Han smilte til hende "skat når vi har været samme i et godt stykke tid og har haft sex og det skal vi så udvide vores sex eventyr som jeg kalder det altså eksperimentere med det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og lå og kiggede hende lige ind i øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:25

Hun smilede sødt og lå og tænkte lidt over hvor fedt det enlig kunne være og nikkede stille til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:49

//.....//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 01:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "elsker dig skat"sagde han og kyssede hende på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:13

Hun smilede sødt "elsker oqså diq skath" sagde hun hurtigt inde han kyssede hende og kyssede med og lagde sin ene hånd om hans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:14

Han smilte til hende og kyssede hende stadig "hvad skal vi så lave nu"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:20

Hun nød det meget og kyssede med "det ved jeg iik rigtig skat" sagde hun og kiggede sødt ind i hans øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:21

Han slap deres kys og kiggede på hende "jeg ved det heller ikke"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:25

Hun slap stille ders kys og smilede sødt og aede hans kind og kiggede sødt ind i hans øjne.

//Søde jeg skal snart hjem og kan måske svarer i løbet af ugen ved det iik for skal i praktik men kan vist svare på lørdag og jeg kan måske oqså godt svare i morgen (: men jeg tager iik hjem endnu men når jeg iik svarer længere er det derfor (: //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitimeMan 13 Sep 2010, 02:27

Han kiggede på hende og lagde sig op over hende og kyssede hende på munden "og få børn er vist for tidligt i vores forhold tror du ikke skat"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne

//okay søde//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gå tur i byen.   Gå tur i byen. - Page 12 Icon_minitime

Gå tur i byen.
Tilbage til toppen 
Side 12 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» En tur i byen