| Gå tur i byen. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 13 Sep 2010, 02:31 | |
| Hun holdte blidt om ham og smilede rigtig sødt til ham og rødmede lidt "mener du at du gerne vil ha børn med miq skat" sagde hun med at stort smil på læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 13 Sep 2010, 02:32 | |
| Han kiggede på hende "ja da skat det vil jeg skam"sagde han med et smil på sine læber og kiggede ind i hendes øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 13 Sep 2010, 02:35 | |
| Hun rødmede lidt og krammede ham og græd lidt at glæde "hvor er du bare vidunderlig skat" sagde hun med et smil på læben og kiggede sødt ind i hans øjne.
//jeg skal hjem nu ): ses søde// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 13 Sep 2010, 02:37 | |
| Han kiggede på hende og lagde sine arme om hende "i lige måde skat"sagde han og kyssede hende på kinden "dig vil jeg alt med"sagde han og holdte om hende
//okay ses søde// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 14 Sep 2010, 00:13 | |
| Hun blev rigtig glad og smilede sødt til ham og holdte stille om ham og kysser ham stille på kinden "mener du virkelig det skat?" sagde hun stille og kiggede sødt ind i hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 14 Sep 2010, 17:00 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende "ja det mener jeg skam"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 20 Sep 2010, 18:16 | |
| Hun blev mega glad og krammer ham længe og kyssede ham stille på kinden og kiggede sødt ind i hans øjne og var bare så lykkelig for de var sammen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 20 Sep 2010, 19:20 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "men skat der er noget du skal vide om mig"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 20 Sep 2010, 22:37 | |
| Hun kiggede sødt på ham "hva er det skath?" sagde hun med et smil på læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Man 20 Sep 2010, 22:48 | |
| Han kiggede på hende "jeg har problemer med at slippe min stil som jeg har"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og var ikke glad for at han ikke kunne slippe den |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:34 | |
| Hun kiggede mærkeligt på ham "Hva er det for en stil?" sagde hun stille og sæt sig op og kiggede mærkeligt ned på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:36 | |
| Han kiggede på hende "player"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:38 | |
| Hun sæt sig ved siden af ham "nåårh okii" sagde hun stille og sæt sig på kanten af sengen og kiggede ned på gulvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:39 | |
| Han kiggede på hende "skat jeg elsker dig og det ved du men kan bare ikke holde mig fra andre piger undskyld kan vi se om vi kan finde ud af en løsning"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:42 | |
| Hun kiggede bare ned og græd lidt "tjaa det må du selv finde ud af for vil iik ha en kæreste der er miq utro har prøvet det for mange gange snart" sagde hun stille og holdte om sig selv og krympet sig lidt samme fordi hun blev bange ved tanke om de minder hun har. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:45 | |
| Han lagde en arm om hende "jeg er nok bare ikke den bedst fyr man kan få men bare et skrog"sagde han og kiggede ned i gulvet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:48 | |
| Hun kom til at tænke på et rigtig dårlig minde og græd rigtig meget og krympet sig ind til ham og holdte om ham "jeg elsker diq skat og vil iik minste diq" græder hun stille og lægger sig helt ind til ham og græd og græd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:52 | |
| Han kiggede på hende "jeg vil heller ikke miste dig men ved ikke hvad vi gør"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 05:55 | |
| Hun græd på hans skulder og holdte om ham og ville bare iik give slip på ham "skat bare du iik gør det med for mange og du i det minste prøver at sige neej til ham" sagde hun stille og græd lidt endnu og kiggede på ham "plisss skat prøv". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 06:10 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 06:25 | |
| Han kiggede på hende "skal jeg nok skat jeg vil prøve mit bedst for at stoppe med det"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 06:30 | |
| Hun lænede sig ind til ham og græd lidt endnu "skat jeg mistede miin far da jeg 6 han blev dræbt så jeg vil iik miste diq oqså" sagde hun stille og kiggede på ham og kyssede ham stille på kinden "håber du forstå det skat for er blevet mishandlet et par gange snart så vil iik ha du er miq utro" græd hun lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 06:32 | |
| Han kiggede på hende "skat det træls at høre at det skete for dig og jeg vil prøve for din skyld"sagde han og kiggede på hende "i love you"sagde han og kiggede på hende og mente det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 06:34 | |
| Hun lade sig helt ind til ham og holdte ham tæt ind til sig "i love you too sweety" sagde hun stille og der fald en tår ned af kinden og ramte ham på brystet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gå tur i byen. Tirs 21 Sep 2010, 06:36 | |
| Han kiggede på hende og tørte hendes tåre væk "ikke græde skat"sagde han og kiggede kyssede hende på panden |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gå tur i byen. | |
| |
|
| |
| Gå tur i byen. | |
|