Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gravid?! - //Amandus//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 05:54

"Jeg elsker dig" hviskede hun og krøb længere ind til ham. Hun kunne mærke hvordan hendes øjenlåg blev tungere og tungere. Hans varme krop mod hendes var bare så beroligende. Hun ville ikke bytte dette øjeblik ud for noget som helst. Imens de lå der og var så fredfyldte, skiftede anlæget cd, der var to dvd afspillere i et sterio anlæg, den cd de hørte nu var skillet - One Day Too Late hun smilte af sangen og kunne mærke at hendes krop blev tungere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 05:57

Han stoppe langsomt med at nynne og nød nu blot ders kropsvarme han ville heller ikke ønske at det var en anden person for han elskede hende højt og var ligeglad med at han var ældre en hende, han faldt selv langsomt i en dejlig søvn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:05

Efter en god eftermiddags lur, vågnede Larentia op og så klokken var blevet 02.08 hun gabte op og strakte sig. Men hun var lys vågen. Hun kiggede på ham og kyssede ham så på kinden. Hun ville ikke vække ham. Hun rejste sig og gik hen til sit klædeskab. Hun fandt en lang sexet natkjole frem, hun tog den på. Den var dejlig luftig. Hun gik ud i køkkenet og skar endnu et stykke af den hjort hun havde liggende, sammetid var hun også ved at lave te med lemon smag. Det duftede i hele lejeligheden. Hun satte sig i sofaen og trak sine ben til sig, drak lidt te og spiste det rå kød. Imens hun så Mtv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:09

Amandus brumme svagt da hun gik men vendte sig så om og sov vidre intil lugten af kød ramte hans næse satte han sig hurtigt op og gnedcøjne hvorefter han gik ind i stuen hvor hun sad og satte sig ved siden af hende"sovet godt?"spurgte han blidt og så over på fjernsynet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:19

Hun smilte og så på ham med bløde og lykkelig øjne. Hun tog et stykke med fingrene og ville fodre ham med det. "Ja, ingen maridts" savrede hun "endnu" tilføjede hun. Hun vidste godt at længere ind i graviditeten ville det ske. Hun var en smule bange men hun VILLE i gennem det. Det var bare rigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:24

Han åbnede blidt munden "godt søde"sag han blidt med åbnen mund"hvad for en lejlighed vil du helst bo i ?"spurgte han så stadig med åben mund"for fra nu af vil jeg være hos dig så jeg vedc hvordan du har det"tilføj han blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:28

Hun kastede for sjov kødet ind i hans mund og grinte. "Tja, jeg synes din lejelighed er en del bedre i stand end min" savrede hun og kyssede ham på næsen. Hun holdte sig på maven, hun ville prøve at forstå at der var et foster der voksede inde i hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:34

han smilede"okay så må vi parke inde ying men det kan vi vendte lidt med"sag han roligt og tyggede så på kødet"mums"sag han blidt"men pas p med at spise for fed mad vi vil gerne ha et sundt barn"sag han blidt hvorefter han kysse hende på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:46

Hun grinte af ham og sagde, "Jeg spiser hvad der lyster mig". hun grinte. Hun vidste selvfølelig godt at hun ikke måtte drikke, ryge eller komme til skade på nogen måde. Hun glædede sig helt til at blive mor. Hun drak lidt af sin te og følte sig godt tilpas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:49

han smilede og læne sig tilbage i sofan "selvfølig"sag han roligt og klappe hende blidt på skuldren men sukke så men endte med at grine"øv ingen sex i lang tid"grinte han blidt og sendte hende et charmerne blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:52

Hun så underligt på ham. Hun vidste at dæmoner havde behov for sex og selv hende kunne ikke leve uden. "Hvorfor dog det?" spurgte hun. Så vidt hun vidste kunne man da sangtes have sex selvom man var gravid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 06:55

Han smilede "det er nok bedst for barnet at vi ikke gør det tænk vis du fik tvillinger af det"sag han og kramme hende blidt imen til sig"du er så dejlig"sag han blidt og kysse hende længe på munde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:04

Nu kunne hun altså ikke holde op med at grine. "Der er lukket for livmor 1" sagde hun imens hun grinte, hun grinte så meget at hendes øjne begyndte at løbe i vand. Hun krammede ham, han var så dejlig! "Org skat..." sagde hun forpustet efter at have grinet så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:06

han lo muntert "jeg er altså ikke ekspert i pigers underliv"lo han muntert og kramme hende"du er bare min"sag han blidt og fik hendetil at ligge oven på sig så han nu lpå under hende"kan du huske første gang vi mødtes?"spurgt han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:10

"Når man først er gravid kan man ikke blive dobbelt gravid" svarede hun imens hun grinede. Hun pustede ud. og smilte. hun lå på manden af ham og kiggede på ham. "Som om jeg ville glemme den nat" svarede hun og kyssede ham i lang tid på munden. Hun fik gåsehud af det varme kys, så skønt at være hos ham. Hun så på han efter kysset, bare kiggede. *smukke øjne* tænkte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:13

han smilede"okay godt"sag han blidt og nød det kys hun nu kom med fuldt ud"wow"lød det fra ham da hun stoppe"jeg glemmer det heller aldrig"sag han blidt og kysse hende så længe og heftigt imens han lod sine hænder vile på hendes bryster"du er så dejli"sag han da han stoppe kysset igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:18

Hun grinte lavt. "Hvis jeg ikke havde trådt på den gren så du vågnede havde vi nok aldrig snakket sammen!" sagde hun imens hun så urolig på ham, i sjov. Hun rejste sig op og sad på hans mave og kiggede ned. "Hvad var det bedste ved den oplevelse?" spurgte hun imens kiggede på ham med et drillende blik. Hun var klar til at begynde at kilde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:21

Han smilede "det må ha været skæbnen"sag han roligt han trode faktisk på skæbnen selvom mange andre ikke gjorde"alt jeg kan ikke vælge"sag han blidt og ssendte hende et kærligt smil".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 07:26

Hun bøjede sig ned og kyssede ham midt på munden. "lad os gå i seng igen" hviskede hun og gik ind mod værelset og lod sin natkjole slæbe hen af gulvet. Hun kom i tanke om at cd var tændt men der var ikke flere sange på cd'en. Hun havde smidt nat kjolen og gik igen ind i stuen med hendes charmerende BH og lille G-streng. Hun slukkede for anlægget og tøffede ind i sengen og smed sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 04:55

// Da jeg ikke kan få fat i dig over PM, så vil jeg da bare kontakte dig her ^^, er du en dreng irl? xD //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:54

// Hvor er du? o_o //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 03:01

han nikkede smilne hvorefter han roligt gik ind i hendes seng og lage sig ned imens han smilede"kom søde skat"sag han muntert og spå roligt efter hende"du er så sexet"tilføj han da hun lage sig ved siden af ham.

//undskyld har været syg:( nå men jeg er pige irl//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 03:05

// Org jeg håber at du har det bedre ^^, Jeg er oss en pige irl : D , men hvor lang tid synes du der skal gå med hendes graviditet? : D //

Larentia smilte til hvad han sagde til hende. Hun lå der på sengen og begyndte at kramme puden. "Mmm" hørte man fra hende. Hun tog dynen og krøb langt ind under den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 03:09

//ikke for lang tid;)////og ja jeg har det bedre//

Han smilede og lag sig til rette hvorefter han trak hende ind til sig"få lidt søvn søde"sag han roligt dog blidt hvorefter han selv lukkede øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Sep 2010, 03:24

Hun lukkede øjnene og gabte. Hun krøb sig helt sammen og kunne mærke at hendes åndedræt blev tungere og tungere. Hun faldt langsomt i søvn.

// Så lad os slutte dette emne og starte en ny med hvor hun er i 6 måned? xD Men skal man så lave emnet i fremtiden eller bare irl?//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gravid?! - //Amandus//   Gravid?! - //Amandus// - Page 2 Icon_minitime

Gravid?! - //Amandus//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Forvirret er gravid
» Gravid eller ej?//tazz=privat//
» Alene... //Amandus//
» Nattelivet - Amandus
» 6 måneder henne.. - Amandus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum