Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Lonely::::CAm

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lonely::::CAm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 02:15

Cam nikke svagt hvorefter han lage sig til rette og lukkede øjne, han gad ikke at tage tøjet af for vis betjendne fik den ide at han sku ud og forhøres gad han ikke side i boxershorts, han faldt langsomt i en dyb senge men vendte og dreje sig et par gange om natten imens han trak været tungt samt roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 07:56

Nikki vågnet tidligt næste morgen og rejste sig op og betragtede den sovende Cam lidt med et smil og strøg Cam over håret blott for at lade ham føle at nu havde han en at være nær, de var skam ikke sammen men Cam var Nikkis skytsengle nu og skytsengler var meget specielle og skulles passes på ligesom i de gamle eventyr bøger. Han gav et lille grin fra sig og fjernede hånden og gabte let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 21:21

Cam sov tungt men vågnede dog ved at flere betjente kom på arbejde og telefonerne ringede konstandt, han satte sig langsomt op og slog øjne op imens han så lidt rundt men så hen på nikki med et lille smil på læben"godmorgen"sag han roligt og betragte han let"nu hvor jeg skal beskytte dig må du passe på med at rode dig ind i alt for meget og vis du støder på en dusørjæger så nævn ikke mig"sag han roligt og hoppe ned på gulvet hvor han lanede elegandt på bene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 00:35

Nikki sad ved bordet ved en bærbar og så lidt op mod Cam og smilede lettere dannet og sagde"Ja det skal jeg nok huske på Cam bare rolig" Nikki så på en betjent der kom og tog blidt ham med sig og sagde"forhøring" nikki gik med og sad og snakkede i temmelig lang tid før han kom tilbage, han skulle til dommeren næste gang. Nikki ventede temmelig længe og var klar til lidt af hvert i den dom?, men det gamle persionale skulle skam nok hjælpe ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 00:40

Cam nikke svagt og så efter ham*min tur snart*sukke han og kigge lidt rundt før han satte sig på den nederste seng og så ud mod gangen med et kedsomligt blik"fat det dog jeg har intet gjordt"mumlede han lavt og lukkede øjne indtil døren blev åbnet "dav igen hvordan gik det?"sag han spørgne og så hen på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 07:52

Nikki så lidt på ham og sagde"De troede mig og erklæret det som en misforståelse såå jeg er fri nu og kan tag hjem så... hva med dig egenlig Cam du skal vel ikke være her helt alene hele tiden?, altså endten kommer der en ny eller har du os fået lov til at gå?" Nikki betragtede Cam lidt og skrev hans mobil nummer ned på Cams arm og sagde"Her smukke" han grinte og smilede sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 08:09

Cam smilede til ham"tillykke makker"sag han roligt "bar smut ud og hyg dig men rod dig ikke ind i nohget"sag han med et smil på læben"hmm jeg tror de beholder mig til imorgen"sag han hvorefter han så lidt rundt "jeg kan bare træne lidt"tilføj han roligt"men stik du bare af smukke jeg ringer når jeg slipper ud"sag han blidt og gik over til ham hvorefter han hurtigt gav ham et venskabligt kram.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Lonely::::CAm   Lonely::::CAm - Page 2 Icon_minitime

Lonely::::CAm
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lonely day
» Only lonely //Fie//