Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:18

Cam trådte hurtigt fem skridt baglænds imens han rettet likket hen mod hende dog så hans ansigt ikke for kønt ud da hans øje hævede mere og mere imens det blev rødt "mm"lød det fr ham hvorefter han så hen på faren og gik over mod hende, han stoppe ved hendes side og lag en trøstne hånd på hendes skulder uden et ord, hun ville nok nu få en føelse af en beroligne føelse fra hans hånd han var jo skytsengel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:28

Hun stoppede sangen og lagde den på gulvet, der var stadig tårer fra hendes kind. Hun havde at se nogle hun holdte af slås. Da hans hånd blev lagt på hendes skulder, beroligede det hende.
Faren som var helt udmattet og ikke ville slås, gik roligt forbi dem og smed sig på en af stolene ved spisebordet.
Sophie kiggede op på Cam mens hendes smil blev større, men formindskede sig igen da hun så hans øje, "Cam..." sagde hun roligt og lod den letteste bevægelse forsigtig glide med finger spidserne, på hans øjenbryn, "Du skulle ikke have gjort det.." sagde hun så lavt at man næsten ikke kunne høre det.
hun tog sig kort til hoved og kiggede så på hendes hænder, hun ville være sikker på hun ikke havde fået hul i hoved, det havde hun ikke. "Se dig en gang..." sagde hun og kiggede undersøgende på hans øje mens hun så rejste sig, "Vi skal gøre noget ved det..." sagde hun lavt og roligt mens hun strakte en arm til ham.
"Så kan du også se mit værelse, og der hvor du skal sove" sagde hun og smilede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 09:33

Cam sukkede og så efter faren der bare gik? hvorefter han så på hende igen og nikkede svagt"avv"lød det så fra ham da hun rørte hans øjnbryn men han smilede dog let"jeg var nød til det men lad os gå ind på dit værelse jeg har noget jeg vil fortælle dig"svarede han og fjernede hånden fra hendes skuldre hvorefter han så lidt rundt*hvad gik det andet udpå han var jo lige så sur?*tænkte han undrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 10:21

Sophie smilede blidt og lavede samme tegn som før da de var kommet over vejen, at han skulle komme med, hun smilede blidt til ham og gik roligt op af trappen. 2. etage lå der et stort badeværelse, en hobby stue, ved siden af hobbystuen lå et gæste værelse og over for stuen og gæsteværelset lå hendes værelse. Hun en hvid dør og et halv mørkt værelse kom frem, væggene var godt nok hvide men man kunne næsten ikke se det for hendes reoler, plakater, seng, computer, og vindue, det meste var sort og lilla, men der var også en masse forskellige røde nuancer.
"Godt hvad ville du fortælle mig," sagde hun, da han var kommet med ind og hun havde lukket døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 10:30

cam fulgte stille efter hende imens han betragte omgivelserne og trådte med ind på hendes værelse hvor han hurtigt gik hen til sengen og satte sig på kanten af sengen, han sukkede svagt og så rundt"her er hggligt"sag ha høfligt og rette blikket mod hende nu var der dog alvor i hans blik"du må ikke tro jeg er skør"startede han ud og betragte hende nøje"jeg er ikke et normalt menneske som du nej jeg er en skytsengel og har enlig fundet en at beskytte og det bliver dig "sag han stille hvorefter han rejste sig op og kort tid efter voksed der et par lange smukke hvide vingre fram frahans ryg"det her vil få dig til at stole på mig"sag han stille og satte sig ned igen på sengen med lod dog vingerne være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 19:47

Sophie havde godt vidst han ikke var hel normal. Ikke så hurtig som han var i hvert fald. Sophies mund var lidt åben da hun var lidt forbavset over han lige netop var engel, eller skytsengel, og så havde han valgt hendes at beskytte. Okay måske var det fint nok at han havde valgt hende til at beskytte, da hun da 'slee-et' ikke kommer ud for problemer.
"Ømh-øh.." sagde hun roligt men også lidt uroligt, *Hvad skal jeg sige??* tænkte hun og rystede kort på hoved for at komme tilbage til den rigtige verden, "Ømh-øh, okay" sagde hun så og nikkede små hurtigte tre gange. Hun var stadig lidt lammet over at han havde valgt hende og var engel...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//   Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Arbejde på cafén# privat Sophie
» Arbejde...
» På arbejde.
» På arbejde. (morgan)
» Endnu en dag på arbejde

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: