|
| Aldrig alene, Altid forladt. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aldrig alene, Altid forladt. Lør 09 Okt 2010, 08:15 | |
|
"så det er altså din måde at løse problemer på? ved vold?" Hun sukked, "okay fint jeg vil ikke blande mig, for det har jeg efterhånden erfaret at det ikke kan føre til noget godt" Hun sad bare og rystede på hovedet.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aldrig alene, Altid forladt. Søn 10 Okt 2010, 20:20 | |
| Han smilte lidt "Du har ingen grund til at blande dig" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aldrig alene, Altid forladt. Man 11 Okt 2010, 05:44 | |
| Hun rejste sig og gik hen imod døren. " nå men jeg er træt og vil meget gerne ind og sove, hvis du ikke har noget imod det " hun kiggede ikke på ham men stod bare og holte fast i døren.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aldrig alene, Altid forladt. Man 11 Okt 2010, 06:30 | |
| "Hvorfor siger du ikke bare: jeg gider dig ikke, skrid" smilte han og gik ud af døren, uden rigtig og vide hvad han skulle. Hun virkede så underlig... I det ene øjeblik frisk, det næste træt og vil bare af med ham. Men hun var måske bange for han skulle slå hende ihjel som med den anden? Mente ikke han var værd at være sammen med når man var sådan...Han rystede lidt på hoved og begav sig ind mellem træerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aldrig alene, Altid forladt. Fre 15 Okt 2010, 22:31 | |
| Hun stod et stykke tid i døren og så efter ham. " Farvel Zean, til vi ses igen" hviskede hun. og lukkede så døren, mens hun kiggede på månen. Hun vendte sig om og gik hen imod hendes værelse, hun åbnede døren og gik ind. Hendes værelse virkede så tomt, hun begyndte at fortryde at hun havde sendt Zean væk. hun haede natten, der var alt for stille og mørkt. Hun satte sig hen på sengen og kiggede ud af vinduet inden og tog sit tøj af og lagde sig ned for at sove. inden hun faldt i søv lå hun og kiggede ud af vinduet og ud på månen. *gad vide hvor Zean er nu?* det var den sidste tanke hun havde og så blev alt sort.
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Aldrig alene, Altid forladt. | |
| |
| | | | Aldrig alene, Altid forladt. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|