|
| tur i byen// Stacia// | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 20:28 | |
| S-Wweclare-byen T-13.00 O-lidt mennesker P-sort bukser og hvid t-shirt og sko V-sol
Jaster gik gennem byen i Werclare han havde tænkt sig at han skulle slappe lidt af bare for en dag det var ikke være dag han kunne slappe af men idag var den dag der var midst fare på fære overfor ham. Han kiggede lidt rundt og kiggede på dem der var der ude i byen *hvad skal jeg lave*tænkte han og kiggede rundt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 20:42 | |
| Stacia kom ud fra købmanden, med en stor, tung pose i hver arm. Hun kiggede rundt, og begyndte langsomt at gå. Hendes højhælede gyldenbrune stiletter gav genlyd mod jorden, i hårde klikkende stød. Det lysebrune og blonde hår blæste i den blide vind, der gav de svagt lysebrune kinder nogle blide kærtegn. Hun havde en stram lyserød trøje på, med v-udskæring, så man kunne se direkte ned i hendes kavalergang. Hun havde også et par stramme røde bukser på, og en cowboyjakke, der var lidt for lille, så den sad multistramt på hende. Om halsen havde hun slået et gyldenbrunt tørklæde, der lidt lignede rød i skæret fra solen. Hendes læber var svagt brune, takket være hendes nye lipgloss. Hun så godt ud. Mange mænd vendte hovederne efter hende, når hun kom gående, men det var ikke noget hun bed mærke i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 20:49 | |
| Han gik stille og roligt vider for at se om der var nogen der var spænde og fik øje på en eller anden kvinde "hej"sagde han og kiggede på hende kvinden med et stille smil på sine læber og kiggede på kvinden "har du brug for hjælp"spurgte han og kiggede på hende og ventede på svar fra hende af og smilte for sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 21:10 | |
| Stacia vendte hovedet, og kiggede direkte ind i et par meget mørke øjne. Hendes øjne var gemt bag et par solbriller (ava'et), og man kunne ikke helt afgøre hvilken øjenfarve hun havde. De brune læber trak sig tilbage i et smil, og de perlehvide tænder blev afsløret. "Dav!" sagde hun venligt, da hun havde undersøgt drengen. Eller, han var dreng i hendes øjne, han så nemlig ikke særligt gammel ud. "Ja, jeg mangler en at snakke med." smilede hun venligt. "Poserne kan jeg godt tage selv." grinede hun. Hendes gyldenbrune stiletter klikkede stadig mod jorden, da hun var blevet ved med at gå, imens drengen havde taget kontakt med hende. "Jeg skal ned på en café lige rundt om hjørnet og have lidt middagsmad. Vil du med?" spurgte hun. De hvide tænder var stadig blottet i et smil, og de firkantede solbriller hang et stykke nede af næseryggen. Hun fik med stort besvær skubbet dem på plads, og hendes bløde øjne hvilede på den anden.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 21:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det kan jeg skam godt hjælpe dig med at ha en og snakke med og jeg vil da gerne med"sagde han med et smil og fuldte med hende og kiggede på hende "du ser flot ud"sagde han og gik vider med et smil på sine læber "navnet er jaster"sagde han venligt og kiggede på hende "og hvad hedder du så"sagde han og kiggede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 21:33 | |
| Hun smilede. "Tak." Hun drejede om hjørnet, og dér opfattede hun hans navn. "Rart at møde dig, Jaster. Jeg hedder Stacia." svarede hun. Hun gik ind på den lille hyggelige cafe, og satte sig ved det nærmest bord. Hun stilte poserne under det runde bord, og lænede sig tilbage i den lyse stol. "Hvor gammel er du?" grinede hun, da Jaster sad foran hende.
//Kreaen svigtede.. Undskyld// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 21:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hyggeligt at møde dig Stacia"sagde han og kiggede på hende og satte sig overfor hende "jeg er 20"sagde han og kiggede på hende og ville ikke spørge hende om hvor gammel hun var for det var uhøffeligt at gøre "du ser godt ud"sagde han med et smil på sine læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 18 Sep 2010, 22:43 | |
| Hun løftede hånden, og trak lidt af sit lange, lysebrune/blonde hår om bag skulderen, og kiggede på ham. "20? Du er godt nok ikk så gammel, hva'?" Hendes smilende ansigt, fortrak sig, og gled over i noget halvtfornærmet, halvt surt noget, og så skete det. Det var nu helvede ville bryde løs for denne 'Jaster'. "Du skal sgu ikke lægge an på kvinder der er syv år ældre end dig selv, makker!" sagde hun så højt, at en skov af hovedet blev vendt imod dem. Man kunne høre folk der hviskede noget om han havde et omvendt lolicon, et omvendt pedokompleks. Hun lagde armene over kors, og lænede sig bagud. "Du er uforskammet. Du kender mig ikke engang! Hvad regner du mig for? Luder? Lystig lille pigebarn, der er desperat efter kærlighed?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Søn 19 Sep 2010, 01:04 | |
| Han kiggede på hende "det var bare et kompliment"sagde han og kiggede på hende "altså jeg har ikke noget i bagtankerne eller noget"sagde han og kiggede på hende og undrede sig over at hun fløj sådan op over at han gav hende et kompliment men det troede hun nok ikke det var |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Søn 19 Sep 2010, 03:00 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Søn 19 Sep 2010, 03:13 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Søn 19 Sep 2010, 04:21 | |
| Stacia var stadig mistroisk, men valgte at blive siddende. De mange mennesker der havde kigget på dem, vendte tilbage tild ers mad og samtaler. En lille tjener, kvindelig, kom hen til dem. Hun var rund og buttet, og hendes hår var flammerødt, og huden svagt lyserød. Hun havde fregner i hele hovedet, og meget grønne øjne. "Hvad skulle det være?" spurgte hun med en pivet, lys stemme. "Oh, bare en sandwich med frikadeller og en kold coca cola." smilede Stacia venligt. Kvinden vendte sig mod Jaster. "Hvad skulle det være, Hr.?" spurgte hun med en tullende stemme, der lidt mindede Stacia om fugle der kvidrede om morgenen. Stacia hev sin pung op af lommen, og kiggede på Jaster. "No worries, jeg gi'r." sagde hun med et svagt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Søn 19 Sep 2010, 05:51 | |
| Han kiggede på hende og havde virkelig ikke nogen bagtanker for hun så godt ud i hendes tøj og sådan men det tog hun jo som en fornærmelse. Han kiggede på tjeneren "øhm jeg skal bare ha et glas vand og hmm tror bare jeg skal ha vandet"sagde han stille og roligt han følte sig ikke sulten det havde han ikke gjort de sidste 3 dage og det kunne godt ses på ham men sådan var det vel bare at han ikke spiste |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Søn 19 Sep 2010, 21:36 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Tirs 21 Sep 2010, 00:42 | |
| Stacia lagde ikke mærke til Jaster's tynde kropsbygning. Efterhånden var det normalt at være tynd i de byer hun havde besøgt. Hun lænede sig tilbage, og den lille runde tjener forsvandt op for at hente deres ting. Hun kom tilbage og stillede sandwichen og cola'en foran Stacia, med den lysende brune hud, og vandet foran Jaster. "Skal du ikke have lidt at spise?" spurgte Stacia, nærmest bekymret, uden det egentlig var overdrevet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Tirs 21 Sep 2010, 19:16 | |
| Han kiggede på hende "hmm nej føler ikke rigtig nogen former for sult her på det sidste så jeg har ikke spist noget"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvordan han ellers skulle forklare hende på det hun spurgte ham om for det kunne jo ses på ham og hans mave |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Ons 22 Sep 2010, 22:45 | |
| Hun trak på skuldrende, og løftede så det øverste stykke brød af hendes sandwich. Med stort misbehag pillede hun de tynde stykker frikadelle ud, og lukkede den igen. Hun førte den op til munden, og tog en lille bid af det store brød, hvor der kun var rødkål og salat tilbage. Hun lagde sandwichen fra sig, og overvejede lidt at spørge ind til ham, men valgte dog at lade være, da hun ikke var så vant til nye mennesker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Ons 22 Sep 2010, 22:52 | |
| Han kiggede på hende med et stille og fik så sit vand og drak lidt af det og kiggede lidt rundt "hvor bor du så henne af her"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ventede bare på hendes svar og drak lidt mere af sit vand |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Ons 22 Sep 2010, 23:36 | |
| Hun smilede svagt ved hans spørgsmpl. "Kommer det dig ved?" spurgte hun, halvt i sjov, halvt i alvor, men svarede så: "Jeg bor i en villa nede i byen." Hun sendte ham et lettere forførerisk smil, da hendes sætning havde forladt de brune læber. Hun nynnede svagt Harder, better, faster, stronger, med daft punk, da det var den sang hun havde på hjernen lige for tiden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 02 Okt 2010, 12:03 | |
| Han kiggede på hende "slap af jeg spurgte jo bare"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke rigtig hvad han kunne sige og kiggede på hende
//sorry det korte indlæg// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 02 Okt 2010, 17:55 | |
| // Det gør ikke noget, kender det godt :D //
Hun smilede svagt. *Kan han ikke tage en spøg?* tænkte hun og legede med en lok af det blonde/brune hår. Hendes skuldre vukkede lidt fra side til side, hvorefter hun rettede blikket mod ham. "Hvad med dig? Bor du her i byen?" spurgte hun venligt, imødekomende nærmest. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// Lør 02 Okt 2010, 20:48 | |
| Han kiggede på hende "nej gør jeg ikke jeg bor i den by der hedder Sheria"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede lidt rundt "har du lyst til at lave noget"sagde han og kiggede på hende og ventede endeligt bare på svar fra hende af |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tur i byen// Stacia// | |
| |
| | | | tur i byen// Stacia// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|