Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

turen i Sheria//Violet//

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

turen i Sheria//Violet// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 03:41

han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja det gjorde jeg"sagde han med et smil på sine læber og gik hen til hende "hvad laver du"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 03:45

''ikke så meget tegner lidt. når man ikke kan sove må man jo finde på noget at lave'' sagde hun imens hun så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 03:53

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når ja det skal men jo"sagde han med er smil og gik helt hen til hende og kyssede hende på panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 03:58

''hehe hvad laver du her inde søde, du burte få noget søvn'' sagde den unge pige til sin nye ven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 03:59

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kan ikke sove mere så vil være sammen med dig"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:02

''Jaster det er ikke særlig smart jeg fik ikke nok blod'' Sagde hun stammende, mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:05

han kiggede på hende "fik du ikke nok blod"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:10

''nej, jeg er starks tilbage'' sagde hun imens hun rejste sig og kyssede ham, hun var hurtigtig væk og nede på gaden og løb så yndefult til skoven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:11

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik lidt rundt inde på hendes værelse og kiggede bare
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:14

han ik øje på eet billede på hendes nat bord, der var to piger på en lys hårede og en brund hårede, jaster kunne godt kende violet på billede men han viste ikke hvem den anden pige var. violet kom tilbage efter 1 time. ''så er jeg her igen...'' sagde hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 04:15

Han kiggede på billedet *det er violet men hvem er den anden *tænkte han og kiggede så hen på hende da hun kom tilbage og smilte til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 05:58

violet går over til ham, hun ser billede, hun tager det fra ham og ligger det ned i en skuffe, ''hej søde'' sagde hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:44

Han lagde sine arme om hende "hvem er den anden"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:48

violet så ned og vendte sig om. ''ikke nogle der er vigtig'' hun var meget trist over det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:50

"noget du vil snakke om"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og vil da gerne snakke med hende om det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:56

''okay. men vil side ned er svært at tale om med nogle'' Sagde hun til ham... uden et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 06:56

Han kiggede på hende og tog hendes hånd og gik hen til hendes seng og satte sig ned med hende "okay jeg lytter"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:04

violet satte sig ved siden af ham. ''hende du så på billede var min store søster, da vi var mindre var vi bedste venner, men da jeg fylte 16 år bliv hun dræbt af en vampyr som så gjorde mig til det og jeg havde hendes blod over hele min krop hun beskyttede mig med sit liv, jeg slap væk og overlevede et år, også blev jeg en, ham der dræbte min søster var ham der gjorde mig til hvad jeg er idag, men jeg tog min hævn da jeg kunne kontrolere mig dræbte jeg ham for at minde min storesøster'' sagde hun med en meget trist stemme...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:07

Han kiggede på hende og sad og lyttede til alt hvad hun sagde til ham og var trist på hendes vejene "så så søde er der noget jeg kan gøre udover jeg er her for dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:08

violet så på ham. ''nej ellers tak der er intet man kan gøre ved et knust hjerte'' sagde hun meget trist.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:10

Han kiggede på hende "jeg kan være her og holde dig ind til mig"sagde han og kiggede på hende og lagde sin arm om hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:13

violet så på ham. ''det gjorde min søster altid når jeg var bange'' Sagde hun og lage sin hovde ned mod line lår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:15

Han kiggede på hende "okay så jeg skal ikke gøre det"spurgte han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:18

violet så på ham. ''jeg kommer om lidt'' sagde hun og gik ud på wc'et og tørte sig i hovde hun gik stille ind og lage sig i sin seng og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Okt 2010, 07:19

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil og viste ikke hvad han lige skulle sige "hva så nu søde"sagde han og kiggede på hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 7 Icon_minitime

turen i Sheria//Violet//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» turen til søen - Bree
» Turen gennem skoven
» turen fra hytten engen (Kate)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: