| turen i Sheria//Violet// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 07:27 | |
| ''du ville gerne holde om mig ikke?? så må du godt for er ret nede lige for tiden'' sagde hun og så på ham. med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 07:32 | |
| Han lagde sig ved hende og lagde en arm om hende "jo det vil jeg da"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 07:36 | |
| han kunne se hun var meget trist. ''tak'' sagde hun og kiggede ned. og så noget bevæge sig i hans bukser. ''har du oprejsning??'' spurte hun ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 07:43 | |
| han kiggede på hende og kiggede ned "ov sorry det bare fordi du er så smuk"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 07:47 | |
| violet grinte bare. ''det går nok har prøvede en dreng får oprejsning før. men det er ikke så slemt. er det vel'' sagde hun imens hun ved et uheld kom til og nusse hans lem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 07:51 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og mærkede på at hun nussede hans lem "næh"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:02 | |
| violet lag e sig ind til ham, og fik ham til at falde i søvn. violet rejste sig op og satte sig over og tegnede vider. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:05 | |
| Han kiggede på hende med et smil og faldt så i søvn og smilte i søvne og sov lidt cirka en time eller lidt mere og vågnede så op igen "hej hva skete der"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:07 | |
| ''du faldt i søvn igen'' sagde hun og smilte til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:08 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når okay hm jeg tror du prøver at undgå sex med mig"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:11 | |
| ''hør det er ikke fordi jeg ikke vil.. har bare oplevet nogle dårlige gang okay'' sagde hun og så op på ham uden et smil eller noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:12 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvordan det søde"sagde han og kiggede på hende med det samme smil på sine læber og rejste sig op og gik hen til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:15 | |
| ''voldtægt, han slog mig til pumpfisk efter'' sagde hun med en trist stemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:17 | |
| Han kiggede på hende "når okay det er da træls"sagde han og stod ved hende "men har du lyst til at ha sex med mig"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:18 | |
| Violet ser på ham. ''hmm.... okay'' sagde hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:19 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog hendes hånd og trak hende blidt med over til sengen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:20 | |
| violet lage sine tegne ting på bordet og så på ham med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:22 | |
| Han smilte til hende og gav sig til at trække tøjet af hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:25 | |
| violet smilte igen. hun tager fat om hans baghovde, hendes tunge kravler langsomt ind i hans mund. hun ligger sig ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:27 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik dem til at ligge ordenligt i sengen og de var begge to helt nøgne han fik dynen over dem og fik sit lem op til hendes underliv og pressede sig stille op i hende en varulv og vampyr der havde sex med hinanden
//skal logge// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 08:31 | |
| violet tænkte over det, det virkede lidt urolinde. da vaulve og vampyr normalt er fjender. violet stønnede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Man 11 Okt 2010, 17:22 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte sig helt op i hende og gav sig så til at køre frem og tilbage inde i hende og håbede på at hun kunne lide det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 03:59 | |
| violet holdte fast i hans nakke hår. og kyssede hans brystkasse, hun nød det helt vildt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:22 | |
| han smilte til hende og blev ved med at køre frem og tilbage. "er det godt"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:25 | |
| ''hvad tror du selv??'' spurte hun ham med et smil. *Hvad sker der for mig jeg er i seng med en varulv, nå ja han er nuttete,* tænkte hun for sig selv. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// | |
| |
|
| |
| turen i Sheria//Violet// | |
|