| turen i Sheria//Violet// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:42 | |
| violet smilte og gik ovre til ham. ''tag du nu bare dit tøj på igen søde'' sagde hun og kyssede ham på halsen. hun gik ud i køkkenet og gik rundt der ude. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:43 | |
| Han kiggede på hende "okay"sagde han og gik ind og tog tøj på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:47 | |
| ''er du sulten søde??'' spurte hun ham imens hun stod og kiggede på han tog sit tøj på... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:50 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "nej det er jeg ikke"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:53 | |
| violet gik hen til ham. og kyssede ham hun viste ikke hvorfor. *hvad sker der hvorfor kysser jeg ham* tænkte hun for sig selv. violet lage sine hænder på hans brystkasse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:55 | |
| Han kiggede på hende og viste ikke hvorfor men han stod på en måde lidt mundlam det havde han ikke regnet med at hun ville gøre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 01:58 | |
| violet skubbede ham ned i sengen, hun kysser ham og sætter sig på ham. ''hehe havde du ikke forventet det af mig??'' spurte hun med et smil mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:00 | |
| Han kiggede på hende "ikke rigtig det du laver"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:09 | |
| ''og jeg som trode du ville kunne forud se mine trick'' sagde hun med et smil imens hun holdt Jaster nede mod sengen. ''hvad vil du så gøre nu??'' spurte hun ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:13 | |
| han kiggede på hende med et smil på sine læber "det ved jeg ikke"sagde han og kiggede bare op på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:17 | |
| violet tog sin hånd op fra hans bryst til hans kind, han mærkede den kolde hud mod sin, violet grinte og holdte godt fast i hans tøj. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:18 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad vil du gøre"spurgte han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:24 | |
| ''det ved jeg ikke, der er ikke så meget at lave lige for tiden''svarede hun og kyssede ham, hun flyttede sig fra ham og lagde sig ved hans side. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:25 | |
| Han kiggede på hende med et smil "jeg troede lige du vil voldtage mig"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:29 | |
| ''så ville det bare være hævn fra da du gjorde det mod mig'' sagde hun med et smil. til ham... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:30 | |
| Han kiggede på hende med et smil "ja"sagde han og kiggede lidt rundt med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 02:37 | |
| violet så på ham. ''er der noget i vejen søde?'' spurte den unge vampyr sin varulve ven. hun legede med sit hår imens hun så han lige i han smukke øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 04:12 | |
| Han kiggede på hende med et smil "nej da"sagde han og kiggede bare på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 04:17 | |
| ''det var jo godt søde'' sagde hun da hun rejste sig og strakte sig kunne man se lidt mere af hendes kavalergang og lidt mere mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 04:37 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 04:48 | |
| violet satte sig på hans skød. ''nå hvad skal vi lave??'' spure violet sin mandige ven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 04:49 | |
| han kiggede på hende med et smil på sine læber "det ved jeg ikke hvad har du lyst til"spurgte han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 04:57 | |
| ''det ved jeg ikke det er derfor jeg spørger dig søde??'' sagde hun med et smil mod ham. hun lage sit hovde på hans skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 05:01 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så ved jeg det ikke"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Ons 13 Okt 2010, 05:05 | |
| ''skal vi gå en tur sener??'' spurte hun ham, hun kunne jo ikke gå ud når solen var oppe, da hun er vampyr. hun smilte til ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// | |
| |
|
| |
| turen i Sheria//Violet// | |
|