| turen i Sheria//Violet// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:33 | |
| han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:39 | |
| violet snussede til hans lugt og var tæt på at bide ham flere gange men holte det i sig, hun kunne lugte det varme blod der løb i hans åre, det var som om det kaldte på lige nettop hende. men hun ville ikke gøre det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:44 | |
| Han blev ved med at gøre det og det var endeligt dejligt selvom hun var en vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:48 | |
| violet så på ham. hun blev helt løs der nede kunne han mærke. violet grinte lidt og de stoppede efter nogle time. da den vampyren ikke kunne mere da hun ikke har gjordt det så meget. hun så på ham og lagde sig ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:49 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede inde i hendes flotte øjne "var det godt"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:52 | |
| violet smilte til ham, hun kyssede ham på halsen. ''måske lidt, ej jo det var søde'' sagde hun med et glimt i øjet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:54 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da godt"sagde han med et smil og nussede hende på maven |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:57 | |
| ''få noget søvn søde'' sagde hun med sine fine bløde stemme. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 04:59 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kan ikke sove"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:02 | |
| ''søde nyd du kan sove, imodsætning til mig'' sagde hun og kiggede på ham. hun prøvede at smil men det kunne hun ikke rigtig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:03 | |
| Han kiggede på hende "okay søde bare du er her når jeg vågner"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:05 | |
| ''måske det kommer an på om jeg er ude og jage søde''sagde hun med et smil på sine yndige læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:06 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay"sagde han og kiggede på hende og kyssede hende så på munden stille og roligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:11 | |
| ''sov godt søde'' sagde hun imens hun lagde sin hånd og hovede på hans brystkasse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:14 | |
| Han smilte og lukkede sine øjne og faldt i søvn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:19 | |
| violet rejste sig stille i sengen og kiggede på ham. ''hvor er han sød når han sover'' sagde hun som en lille visken og lage dynen over ham og skynte sig og rulle gadinerne for så der var mørkt i hendes lejlighed. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:20 | |
| Han lå og sov som han plejede og havde det godt ved at sove ved hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:23 | |
| viollet sad og så på ham hun havde rander under sine øjne. *han er så sød ved mig i forhold til de andre* tænkte hun med et lille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:24 | |
| Han lå bare og sov og viste ikke hvad der sket om ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 05:31 | |
| violet blev lokkede af hans bare hals og var få cm fra hans hals, men sprang gennem vinduet og løb ude i skoven. hun var ikke hjjemme da Jaster vågnede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 08:21 | |
| Han vågnede og kiggede rundt men han kunne ikke se violet nogen steder *hvor er hun henne*tænkte han og kiggede bare rundt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 08:29 | |
| violet kom gånden ind i stuen og lukkede døren og holdte sig for brystet af lettelse. *der skete intet heldigvis* tænkte hun for sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 08:36 | |
| Han kiggede rundt og rejste sig op og gik ind i stuen "når der er du"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 08:41 | |
| ''sorry jeg var lige ude og ømm ja'' sagde hun og så på ham. ''søde vinduerne er åbne og du har ikke tøj på'' sagde hun og grinte lidt af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// Tirs 12 Okt 2010, 16:52 | |
| Han kiggede på hende "ja ved jeg skam godt men kan klare det når man er varulv"sagde han med et smil på sine læber |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: turen i Sheria//Violet// | |
| |
|
| |
| turen i Sheria//Violet// | |
|