Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

turen i Sheria//Violet//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

turen i Sheria//Violet// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:18

han lukkede sine øjne og fulde med hende "du skal ikke gøre mig til vampyr det har jeg ikke lyst til"sagde han og havde lukket øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:23

''bare rolig jeg gør ikke nogle til vampyr hvis de ikke selv vil være det'' sagde hun med sine bløde stemme i hans øre, de havde gået i lige godt 10 minuter da violet stoppede op midt ude i skoven hvor der var helt stjerneklart og hun stilte ham i midten og stilte sig ved kanten så hun så endnu smukker ud end normalt. ''du må godt kigge nu'' sagde hun med sine fine bølde stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:24

Han åbnede sine øjne og kiggede på hende med et smil på sine læber "det er da flot og det er du også"sagde han med et smil på sine læber *godt hun ikke vil gøre mig til vampyr*tænkte han og kiggede bare på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:27

violet smilte og satte sig ude på kanten og kiggede op på de smukke stjerner. ''tak skal du have, kom og sæt dig jeg bider ikke særlig meget'' sagde hun smilende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:28

Han gik hen til hende og satte sig ved hende "nej det ved jeg skam godt nok"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:50

hun smilte lidt. ''hvad skal du lave imorgen??'' spurte den unge vampyr sin nye ven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:51

Han kiggede på hende "ikke så meget slappe af og ja ikke noget"sagde han og smilte til hende "hva da"sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:52

''ville ellers have hørt om du ville med ud og gå en tur med mig??'' spurte hun med et lille smil. hun kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:53

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det vil jeg da meget gerne"sagde han og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:55

''er du sikker'' spurte hun med et lille smil på læben. ''jeg mener du har sikkert en masse venner du skal være sammen med??'' sagde hun med et sødt blik i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 07:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja jeg er sikker på at jeg vil det"sagde han og kiggede på hende og tog hendes hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 08:00

''ømmm okay. hvad tid skal vi mødes??'' spurte hun ham med et smil. ''eller vil du med hjem og sove??'' spurte hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 08:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg tror godt jeg vil med hjem til dig og sove"sagde han med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:06

''okay men du sover i geste værelset'' sagde hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:39

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay det gør jeg så"sagde han med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:45

violet smilte og rejste sig op og kiggede på den unge varulv foran sig. ''så kom'' sagde hun med et smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op "ja jeg kommer"sagde han og gik hen til hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:53

Violet gik bare forbi og hentyede til at hans skulle gå med. ''komer du'' spurte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:56

Han nikkede "ja jeg kommer"sagde han med et smil på sine læber og gik med hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 18:59

viollet så på ham og gik bare hen og låste op for sin dør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 19:06

Han gik hen til hende og stod ved hende og lagde sine arme på hendes side og nussede hende der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 19:11

violet gik ind og for at drille ham lukkede hun den i hovde på ham. *hehe nå jeg må heller gøre klar på hans værelse* sagde hun imens hun gik der ind og redte klar til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 19:24

Han kiggede på døren og åbnede den så og gik stille og roligt ind *haha hun er sjov var*tænkte han og gik vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 19:34

violet smilte. hun var lidt ond idag. *hehe nå så er det færdig* tænkte hun for sig selv og gik ud for at tale med ham. ''hyggede du dig ude for døren??'' spurte hun med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitimeFre 08 Okt 2010, 19:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen tæt på hende og kiggede hende ind i øjne "måske"sagde han og kyssede hende på panden
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: turen i Sheria//Violet//   turen i Sheria//Violet// - Page 3 Icon_minitime

turen i Sheria//Violet//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» turen til søen - Bree
» Turen gennem skoven
» turen fra hytten engen (Kate)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: