|
| Stiens lunefulde gåder(orlando | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 07:07 | |
| Jaden smilede kært til ham og sagde meget nysgerrigt i mens hun støttet hovedet med armene der var på hendes knæ "Så hva er det for nogen du har?" hun smilede og betragtede ham mens hun ventede på svar fra ham, dette sted var faktisk utrolig smukt kom hun til at tænke på?, gad vide om han ejede det eller selv havde indrettet det?" har du selv indrettet dette sted?" hun kiggede lidt her og der?... Hun berørte let sine bukser der var lidt beskidte., hvor havde hun egenlig lyst til et bad? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 08:09 | |
| Orlando lod sine mørke dog charmerende øjne køre ned af hendes flotte og trænede menneske krop, og svarede med forførende stemme. " Ja, det er jo det ". Han kiggede rundt i stuen da hun spurgte indtil den gamle og antikke indretningen som hans mor og far havde indrettet. " det er mine forældre " |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 08:19 | |
| Jaden fik et smil frem på læberne og sagde mens hun kiggede meget facineret omkring" virkelig!?" hun smilede kært til ham og sagde"de har virkelig god stil eller det syntes jeg, det meget hjemligt og smukt, næsten som en prins skulle bo" hun smilede og rejste sig stille op og sagde lettere flovt med drinken i hånden" øhhmm Orlando? du skulle vel aldrig ha en bruser.... altså jeg måtte vel ikke tag et bad ved dig?`må jeg" hun rømmede sig let, fordi efter at ha randt fra ham og ha sveden piblende ned af sig, og os at ha været i buskaset i skoven følte hun sig temmelig beskidt og fyldt med dyr |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 08:25 | |
| " selvfølgelig.. lad mig vise dig til det " svarede han mens han stile sig op og begyndte at gå ud imod trappen i entréen. En stor trappe med brunt træ på alle kanter, men hvid marmor på alle flader. Orlando elskede sit hjem, da det egentlig også var det ene sted han følte sig hjemme. tanken om det fik ham til at sukke lavt da han arbejdede sig op af trappen. "Det er døren lige for" forklarede han med en arm der pegede imod en mørk træ dør, for enden af den lille gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 08:28 | |
| Jaden smilede og fulgte Orlando og sagde"Hmm? er du okay orlando jeg syntes du sukker temmelig meget?, vis der er et eller andet galt siger du bare til jeg er her for dig altid" hun smilede kært og sagde"os selv om jeg først har lært dig at kende nu" hun gik hen til døren og smilede til ham i det hun gik der ind og begyndte så småt at smide tøjet og gik så under bruseren og tændte, det dejlige vand omfavnede hendes krop og følsen af skidt og dyr forsvandt!... endelig!. Hun sæbede sig dejligt ind i mens hun blidt nynnede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 08:32 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 09:18 | |
| jaden kom ned efter kort tid iført sit tøj igen og smilede let til orlando og sagde"aaahhhh tak orlanndo det var det jeg lige manglede det var virkelig dejligt" hun smilede temmelig kært til ham oig betegatede stedet der var rundt om hende samt hendes hår der lå i våde lokker foran hendes skuldre blade og mærket hvordan hendes hår let bølgede nu hvor det var vådt. Hun smilede kært og bed sig let i underlæben og satte sig hen til ham lidt tæt og der var nogen dråber der let gled ned af hendes hals. Hun smilede kært og tog forbindingen om håndledet igen og sagde"så hva skal vi nu" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 09:33 | |
| Orlando mærkede hvordan Jäden satte sig tæt ved ham, og hvordan hun kiggede på ham med spørgende øjne. Orlando svarede " hvad end vi lyster". Han rykkede sig en smule tættere på hende, så han kunne mærke hendes åndedrag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 09:36 | |
| Jaden rødmede let og lod dog Orlando komme tættere på hende selv om hendes fornuft fortalte hende at dette var en dum beslutning og at hun burde holde afstand fra ham. Jaden betragtede ham og sagde"hva end.." hun stoppede og betragtede ham med dådyr ligende uskyldige øjne af baby blå himmel i hendes krystal klare øjne og sagde med en forførende dog længslende lokkende stemme dog ikke med vilje"hva end vi lyster...." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 09:47 | |
| Orlando rykkede sig få millimeter tættere på Jäden. Der var ikke meget forskel på de to længder imellem dem, men alligevel hentydede det godt hvad det var Orlando ville havde. Han havde lyst til at smage hendes finde og perfekte læber. Han log hans hånd ligge sig på hendes ben, og tirre hende med fingerspidserne i en nussen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 09:51 | |
| Inderst inde mærket Jaden en vis form for nervøsitet, dette føltes mærkeligt han var jo vampyr?, var han ond eller god?, hun var som et lille dådyr over for et rovdyr... skulle hun gå i fælden eller blot forsvinde, lade sig forfør eller sige fra?. Jaden lukket øjnene sammen da hun mærkede at hans hånd stille nusset hendes ben, hun mærket nnydelsen fra det og lod øjnene være lukket med et lille piv fra sig "mmh??" hun var fortvivlet... dette var det tættesste hun var kommet på en fyr før, hendes forældre havde holdt hende i privat skole med strenge regler, hun havde altid været artig og aldrig ladt noget tag over???... hun var formand for musik klubben på sin nye skole og i elevrådet? i high school og havde fritids arbejde og fået nye venner.... var tiden mund kommet til at lade sig forfør??.. Jaden åbnet øjnene og betragtede nu Orlando og tænkte*hva sker der nu* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 09:57 | |
| Orlando ville vente med at gøre mere for at se om Jäden egentlig var interesseret i at de måske kunne udfolde sig sammen. han løftede det ene øjenbryn og kiggede forførende på hende, og ventede på at se hvilken slags type hun var. Orlando kunne allerede vide hvordan folk var bare på hvordan de ville ligge op til noget . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 10:03 | |
| Jaden berørte let hans kind og så ham i øjnene, Men stoppede så og betragtede hendes hånd og lod den glide ned på hans blidt og tog hans hånd i sin og sagde med en lettere nervøs stemme"jeg ØHM.... jeg skal lige op på toilet" hun slap hans hånd og lod hendes smukke sarte elegante hånd, glide langsomt og fristende ud af hans hånd, da hun rejste sig for at styrte op til toilettet?, i en slags frygt eller flugt?.... hva ville der mund ske nu, skulle hun gi efter eller blot tag et lille puste rum. hendes puls var oppe på max puls ville det ha sagt vis hun var på en maskine? . Hun gik hurtigt op af trapperne med lydløse katte skridt og tog sig let til panden.Hva vis hun havde kysset ham?,hva vis hun havde berørt ham?, hva vis.. ville han slet ikke suge hendef for blod?.eller var han ude på det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 10:12 | |
| Orlando blev forladt nede i stuen og imens at Jäden gik på toilettet fik han skumle tanker om hvad hun ville. Ville hun putte noget sit blod, også få ham til at drikke det eller var hun nervøs omkring en mands berøring. Orlando sukkede og kom til at undre over hendes alder. Han fik tit besøg af piger på den alder, i starten syntes han det var fascinerende, men nu manglede han en kvinde, som var blevet rørt af en mand før, og ikke var så piget og tilbageholdende som de fleste piger i den alder var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 10:17 | |
| Jaden gik op og åbnet for vandet og tog noget i fingerne og lod det berør ansigtet og prøve at trække vejret langsomt. Hun sukket let og kiggede på sit spejlbillede og hvisket stille til sig selv"hvor er jeg ynkelig" hun ville vel gerne prøve at kysse orlando... men han var ældre end hende og ikke at det gjorde hende noget?, men... men hun var vel blot en barne røv for ham? i hans øjne. Hun sukket og besluttede sig for at slukke vandet og gå ned og sige det som det var og være så voksen som hun var blevet lært"Sir" hun stod lidt fra orlando nu og så lettere voksen ud og ikke bange mere"jeg beklager min opførsel, jeg ... jeg aldrig blevet berørt sådan af en fyr før, og derfor randte jeg min vej, du burde finde en anden og forfør en på din bølgelængde, jeg vil blot bakke ud når det virkelig gælder... jeg kun 17 år, og ikke fordi alder spiller en rolle især når du vampyr... men jeg menneske og du vampyr, jeg ung og uerfaren og du erfaren og har brug for en moden kvinde der ved hva der skal til" hun så utrolig voksen ud og havde sat håret ovenligt op igen i en smuk stram knold. "Undskyld ulejligheden" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Tors 21 Okt 2010, 18:44 | |
| Orlando sukkede lidt og undrede sig over hvorfor hun skulle komme med den udtalelse. Måske var det fordi hun ville virke klog og viden overfor Orlando. Det irriterede Orlando en smule. Orlando sad stadig i sofaen mens hun fortalte det hele fra den ene ende til den anden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Fre 22 Okt 2010, 08:08 | |
| Jaden så undrende på Orlando og sukket så i det hun stille vendte sig om og bed sig i underlæen og kiggede så påham igen, og gik stille hen mod ham og placeret et blidt kys på hans læber, der var som fugtig vind, dog var dette kys ikke over fugtig, men blidt, ømt og dog forførende. Hun smilede let og strøg sin hånd mod hans kind og hviskede i hans øre"....vil du lære mig hemmeligheden ved at ha en elsker" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Fre 22 Okt 2010, 08:15 | |
| " som de ønsker " svarede han, hvorefter han svang hende i hans arme, så hun havde fødderne på jorden men hang skråt igennem luften i et ''hollywood kys'' som de unge kaldte det. Han kyssede hende blidt og romantiskt. Orlando var ikke en person som var til det blide og kærlige elskeri, men han ville starte stille og roligt for at få hende til at tro han var til blidt og ømt. Han pressede sine læber imod hende, og starte en lidenskabeligt kys, men åben mund. Dog legede hans lystige tunge ikke med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Fre 22 Okt 2010, 09:44 | |
| jaden skrig let fra sig da hun pludselig lå i hans arme? helt forbløffende hurtigt og betragtede så hans ansigt og rømmede sig let, dog troede hun på hans løjnagtige facon og på hans mester nice guy facade. Hun smilede let og tog om hans nakke med armene og kyssede ham lidenskabeligt tilbage, dog var det undrende at han åbnede munden lidt?, men hun lod hendes tunge blidt snige sig ind ved hans og berør hans tunge på det yderste |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Fre 22 Okt 2010, 09:53 | |
| Orlando mærkede hendes snigende og generte tunge, træde frem fra mørket og ind i hans dybe mund. Han lod sin tunge lege med. Han rejste hende op imens deres læber og tunge rørte, og satte hende op så de begge stod med ansigtet til hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Fre 22 Okt 2010, 10:01 | |
| jaden rødmede temmelig meget men tog så sin tunge til sig og berørte let hans kind med et lille smil og sagde"Du havde vel ikke tænkt dig at gøre det her har du" hun vidste ikke om han skulle ha hendes uskyldig, men hun havde lyst til at kysse ham igen. Hun kyssede orlando igen og tog ham blidt på ballerne og lod ham mærke hendes krop op mod hans og hviskede da hunslap kysset" jeg din i nat" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Fre 22 Okt 2010, 22:48 | |
| Orlando lod sine hænder kører ned af hendes sider, og ned på hendes bagdel, hvor han gav dem et par ømme klem. Han kyssede hende end smule mere dybere end før. Han slap hendes bagdel, og fjernede derefter sine læber, hvorefter han tog hendes hånd og trak den med over til trappen hvor han førte dem begge ovenpå. Han trak hende ædelt op af trappens hårde marmor trin, og op til hans soveværelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Lør 23 Okt 2010, 20:11 | |
| jaden betragtede orlando lidt og lukkede øjnene let, efter som han tog på hendes røv. hun smilede lidt og bed sig i underlæben og rømmede sig halvt i det hun stille rettede sig ovenligt op, og gik med orlando op til hans soveværelse der sikkert lignede en drøm uden lige, fordi orlando var lidt ala prinse agtig. Hun smilede kært som hun viidste de fleste ville gøre i denne situation. Hun klemte blidt hans hånd og sagde"Orlando? dette er vel okay" hun troede på hans små spindende masker, hun troede han var blid og rolig<?, men ville han måske gå fra prince charming til ?? et mareridt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Søn 24 Okt 2010, 00:37 | |
| Orlando lukkede døren bag dem og kiggede på hende med et dybt og charmerende blik. " selvfølgelig? " svarede hen og nærmede sig hende, med langsomme skridt. Han placerede sine læber på hendes da han nåede hendes placering, og begyndte at kysse hende romantisk og rolig. Han lod sine hænder kører ned af hendes sider, og og op igen for at ligge dem bag hendes nakke. Han hev hende let i nakkehåret, og derefter flyttede han sine læber ned på hendes hals hvor han langsomt begyndte at bide let og forførende, mens han også stille kyssede hende med våde kys. Imens han kærtegnede hendes frugtbare hals, begyndte han at fører dem begge hen imod hans store seng, som var håndskåret mørkt og blankt træ. Over sengen var der bjælker, lige som i en drømmeseng, dog inspireret af middelalderen. Og på sengens madras, lå et stort rødt siilke stof, som var så blåt, og næsten fast vand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando Søn 24 Okt 2010, 01:46 | |
| Jaden så ham nærme sig og mærket ham let tage fat i hendes nakkehår og gav et lille pivende lyd fra sig, dog gjorde det ikke ondt som sådan, men der var alligevel en vis slags smerte da han gjorde det?. Jaden mærket hendes krop ryste lidt af de forførende hænder, og gik os bagud mod sengen for at ende med at lægge i den smukt belagte seng. Hun grinte lidt og bed sig i underlæben og kiggede lidt på ham og lod sine finger blidt stryge op af hans lår med et glimt i øjet, og bed ham blidt på halsen faktisk, små lovebites |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Stiens lunefulde gåder(orlando | |
| |
| | | | Stiens lunefulde gåder(orlando | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|