Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jeg ved ikke om jeg tør?...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 23:23

dato: irl
årstid:irl
dag:irl
vejr: solen skinder, men vinden giver stadig et lille pus.
sted: spøgelses byen, ved en af resturanterne.
tid: eftermiddag
omgivelser: nogle små nøgne træer på rækker, små børn der løber rundt, og lyden af folk der skriger.

Chiro satte sig ved et af udendørs-bordene, hun sukkede trist, og ventede på betjening. *jeg har en dårlig dag, hvorfor gik jeg overhovedet her ind? jeg er jo helt alene, og jeg tør ingengang at komme op i en af de store rujsebaner!* der kom endelig en ung tjener og spurte om hun havde bestemt sig, han var en nydelig ung mand omtrandt på hendes egen alder, havde lyst hår der var sat op i en lille hestehale i nakken, blå øjne, og så ud til og være et almindeligt menneske. Hun svarede kærligt "ja, jeg har bestemt mig" han smilede ved hendes svar, og begyndte og skrive det ned hun sagde hun ville have. Han gik stille og roligt tilbage til desken, og gav en af mændene hans nedskrevede papir lap. Chiro sad nu og ventede på sin bestiling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 02:01

Lidt længere væk stod Terion, hun så hele tiden direkte over mod
Chirotera, og alt hendes konsentration var over hende.
CHRIOPTERA ville tydeligt kunne mærke den energi der
var sat på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeMan 22 Nov 2010, 08:05

Chiro kunne nu ikke sådan rigtigt mærke den energi der var sat på hende, men hun havde set en skikkelse der holdte øjenene på hende. Hun fik sin bestilling, og begyndte at spise sin kage. Hun skiftede øjenfarve fra normal gul til seriøs lilla, og kiggede så rundt på omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 08:28

Terion havde ikke rigtig lyst til at være her lige nu.
HUn kedede sig virkelig meget, så hun begyndte at gå
med skræk bioen hvor der var gysser film på menuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeSøn 28 Nov 2010, 00:05

Chiro fik sin bestilling. Hun spiste hurtigt sin kage og drak lidt langsomt sin kakao. Hun satte nogle penge på bordet, rejste sig, tog kakaoen med sig og gik en tur imellem parkboderne. *gad jeg kunne være ligesom dem* hun så på de legende børn med deres forældre i hånden, og deres små glade ansigter der brændte sig ind i en. *hvis bare det ikke havde været for den dusørjæger* hun følte både sorg og vrede inde i kroppen, men holdte det inde for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeFre 10 Dec 2010, 21:27

Terion begyndte stille at gå sin vej.
HUn hadve entil videre nu fået den info om dæmon hun skulle bruge
lige nu. HUn smilte svagt og forsvandt i mørket.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitimeLør 11 Dec 2010, 02:39

Chiro gik sangsomt ind i skovens mørke, hun havde tårer i øjnen, nu begyndte hun at løbe. Løbe videre og videre ind i mørket, og til sidst var hun væk. //out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jeg ved ikke om jeg tør?... Empty
IndlægEmne: Sv: jeg ved ikke om jeg tør?...   jeg ved ikke om jeg tør?... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jeg ved ikke om jeg tør?...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» jeg ved ikke om jeg tør?...
» Hvorfor ikke? - Al
» Lad os gå en tur, ikke Alexander?
» Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?
» Nok ikke den beste til det.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: