Han rystede på hoved med et smil, og sagde, "det gør faktisk ikke noget" han lagde hende ned på jorden og bøjede sig ind over hende. Han kiggede på hende med et smil imens han støttede sig med sine hænder.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Befriende. Søn 15 Nov 2009, 14:24
Valencia så forsigtigt på ham da hun mærkede jorden bag sig "Såå, det gør ikke noget .. hvis jeg gør det igen?" sagde hun så og fugtede sine læber mens hun så op i hans metaliske øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Søn 15 Nov 2009, 14:30
Han rystede på hoved, hans øjne var helt anderledes end normalt kun en havde set hans øjne sådan som nu, de lingte bøjler som var i havet og bare blev ved med at bevæge sig. Han smilte roligt til hende og tændte ikke over at hans tænder blottede sig.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Befriende. Søn 15 Nov 2009, 14:40
Valencia lagde slet ikke mærke til hans tænder, da hun blev fanget i hans øjne, hun nærmede sig stille hans ansigt med sit og lagde blidt armende om ham, hun fjernede ikke blikket fra hans øjne et sek. og blinkede heller ikke.
//Bæv, Skal logge, men skrives i morgen ^^' .. Natte//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Søn 15 Nov 2009, 14:43
//Lort//
Han kiggede bare på hende og kunne ikke bevæge sig overhoved. Det var første gang i lang tid han havde det sådan her, det var fantastisk.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Søn 15 Nov 2009, 23:01
Valencia stoppede med at komme nærmere da hendes ansigt var helt tæt på hans, hun havde på ingen måde sluppet hans blik og hviskede så "Lov mig, du aldrig forlader mig Demetri .."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 16 Nov 2009, 01:06
Han kiggede på hende med et svagt glimt i sine øjne af skam da hun havde sagt det, "Jeg....Jeg kan ikke love dig det endnu" sagde han og blev lidt lukket igen.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Tirs 17 Nov 2009, 01:44
Valencia så kort trist ud og så lidt væk, hun så så på ham igen "Men så .. i hvert fald ikke nu .. " sagde hun stille og kravlede væk under ham og rejste sig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 01:53
Han fulgte hende med blikket, og hviste godt hvorfor hun nu ikke nærme sig ham.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:24
Valencia tog sig kort tænkende til hovedet og stod med ryggen til ham, Hun vidste godt at det ikke betød han ikke kunne lide hende, men var altid så følsom og det var ikke noget hun kunne gøre for, hun sukkede stille og vendte sig mod ham og smiledede lidt, selvom det så ret halvhjertet ud *Jeg holder for meget af ham .. * tænkte hun og så lidt væk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:26
Han rejste sig op og kiggede bare på hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:32
Valencia bed sig tænksomt i læben og så ikke på ham *Måske skal jeg skrue ned for mine følelser, jeg siger eller gør hele tiden noget .. forkert* tænkte hun og lod en hånd køre gennem sit hår.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:34
"Valencia" sagde han og gik hen til hende og lage armende om hende, så hun stod i hans favn.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:37
Valencia blinkede kort med øjnene og så på ham " .. ja?" svarede hun så og tog stille armende om ham "Hvad .. er der?" sagde hun forsigtigt og så på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:38
"Jeg elsker dig, jeg elsker dig virkelig, men jeg for farlig til at elskes" han knuede hende ind til sig.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:49
Valencia lagde hovedet mod hans bryst og sukkede "Jeg elsker dig om så det gælder mit liv .. det kan ikke laves om på, om så der er 100 hungrende vampyre efter mig .. " sagde hun og kneb øjnene sammen, hun ville have ham til at forstå at hun ike bare kan lave om på hvad hun føler.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:51
Han sukkede og kiggede ned i jorden, "Valencia jeg vil ikke have der sker dig noget på grund af mig" han slap ikke grebet.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:56
Valencia åbnede øjnene og så op på ham "Det gør der heller ikke demetri .. jeg kan forsvare mig selv hvis nogen skulle prøve .. Jeg er trosalt en Dæmon ikke?" sagde hun og prøvede at få hans øjnkontakt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 09:58
Han var ikke til at komme i kontakt med, "Valencia, du kan ikke forstille dig hvad fjender jeg har" han lod sin ene hånd kærtegne hendes kind, hvorefter han kyssede hendes pande.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:02
Valencia sukkede og så lidt ned " Men det stopper mig ikke .. " mumlede hun og var fast besluttet på at det ikke ville skræmme hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:03
Han kyssede hende på munden længe hvorefter han kiggede på hende, med et smil så hans tænder blottede sig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:09
Vil du nå og sige farvel til Demetri før han dræber sig selv på Forks??
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:22
Whut?!? det gør han ikke o.o!! T____T
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:23
Ja ham gør....
Men skal vi skrive videre imens vi og så svarer på det.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:29
Suk okay ..
Valencia smilede og så på ham efter kysset og holdte stadig om ham.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …