Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:26
Valencia tyggede lidt på den og så kort ned, før hun så op på ham igen "tror du jeg ville smage godt?" spurgte hun så, selvom hun lige havde sagt at det var det sidste spørgsmål.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:28
Han stod nu 2 meter væk fra hende, "Det har jeg ikke tænkt på" sagde han og skar så tænder. Billeder begyndte at komme ind i hoved på ham.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:34
Valencia lagde godt mærke til hans afstand men kunne ligsom ikke stoppe med spørgsmålende, hun var for nysgerig "Jeg er aldrig blevet bidt .. hvad er det egentligt der gør at i ikke særligt tit bider dæmoner?" spurgte hun så og lagde igen hovedet en smule på skrå og så på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:39
Han satte sig símpelhen ned midt på jorden, og kiggede bare på hende. "I er en slags søster art til os, og det at jeres blod frister på en anden måde" han sukkede over alle de sprøgsmål hun stilte.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:44
Valencia nikkede lidt og kunne godt se det irriterede ham en smule "Undskyld .. Blev.. bare nysgerrig" sagde hun stille og satte sig på jorden der hvor hun stod, hun på ham og tænkte lidt over det han havde sagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:48
"Det i orden" sagde han, "det fatisk ret sjovt at svarer" han trak på skuldernde, og kiggede så imens med bølgede øjne på hende. Han kunne ikke selv bestemme når hans øjne lavede sine glimt eller bøljer eller hvad de nu lavede.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:50
Valencia smilede svagt og så på ham "Jeg kan da godt stille flere spørgsmål ? .. Hvis det er ?" sagde hun så og trak benene ind til sig og så på hans øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:53
Han kravlede lige pluselig som en kat over til hende, og kyssede hende med et smil om læbernde på hendes mund. "Gør det hvis du virkelig vil vide noget om nogen som mig" han agede hende på knæet imens han sagde det sidste.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:00
Valencia så overasket på ham og smilede lidt "Eh .. Ehm ja .. " sagde hun en smule usikkert og så på hans øjne, hun kunne slet ikke komme i tanke om nogen spørgsmål lige pludseligt "Vil du ikke hellere vide noget om mig?" spurgte hun så, da hun ikke kunne komme i tanke om nogen spørgsmål.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:01
Han kiggede ned på hendes læber og så i hendes øjne igen, og rystede så på hoved.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:06
Valencia fugtede læberne og så på hans fangende øjne "Men .. jeg har ikke flere spørgsmål" sagde hun så stille og fjernede ikke blikket fra hans øjne "Jeg elsker dine øjne demetri .." sagde hun stille og så på hans øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:09
Han lagde hoved på skrå uden at sige noget. Han smilte bare stort til hende så hans tænder blottede sig.
//HVad mener du med dit digt??? altså underskrift XD//
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:13
Valencia så på hans øjne og slog så blikket ned og pustede ud,´da hun utroligt nok havde holdt vejret.
//årh, det er altså ikke noget med Demetri .. men bare at , har du ikke prøvet at folk ahr sagt noget også at man sagtens kan se på dem at de ikke mener det, ligsom at man skal se folk i øjnene for at se om de lyver//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:15
//Forklar dybere :D//
Han lod sin hånd køre op og ned af hendes ben. "Nervøs" sprugte han roligt og med et stort smil.
Valencia Admin
Valencia knugede hænderne og så på ham "En smule, vil jeg godt indrømme " sagde hun og tog fat i hans hånd for at få ham til at stoppe, da det bare gjore hende fuldkommen skør, især fordi han var så .. så tiltrækkende, især med de øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:32
Han smilte og lod hende tag fat i hans hånd, dog rykkede han ikke hoved eller øjnene med lod dem nårmest indtage Valencias krop, og sind. "Virkelig" sagde han stille, nårmest hviskende.
//Men det havde ikke noget med Demetri at gører eller hvad, p.s jeg fatter det bedre nu haha XD//
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:35
//Nothing, det har intet med Demetri at gøre ^^//
Valencia så på ham og flakkede kort med øjnene, Hun holdte igen vejret og blev fanget i hans blik, og kunne mærke det blev sværere og sværere for hende at `Slippe fri´, Hun nikkede svagt og slap stille hans hånd.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:41
"Rolig" hviskede han og lænede sig frem så hun måtte lægne sig tilbage.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:48
Valencia så på ham og var på ingen måde rolig "Hvordan kan du sige jeg skal være rolig .. når det dig der gør mig urolig" sagde hun og pustede igen ud, hun bed sig svagt i læben og så stadig på hans øjne mens hun samtidigt prøvede på at trække vejret nogenlunde normalt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:53
"prøv" sagde han og kiggede rundt i hendes ansigt for at selv at kunne styrer sig, han agede hendes pande og kørte hendes pandehår gemmen fingernde.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:55
Valencia lukkede kort øjnene og åndede beroligende ud, hvorefter hun blev en smule mere rolig og så nu igen på ham, men aldrig helt i øjnene, ellers kunne hun let blive urolig igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 08:58
Han kyssede hende blidt på hendes smykke farvede læber. Hvorefter han fløj op i luften som om han var et blad der var ramt af et stromvejr.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 09:01
Valencia blev forvirret i det han fløj op, hun fattede intet og rejste sig hurtigt op ".. Demetri?!?" sagde hun så meget forvirret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 09:03
Han stod oppe i luften med armende over kors. Og kiggede på hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 09:10
Valencia så op på ham "Oh!? Hvad laver du .. du .. flyver? Svæver? .." sagde hun forvirret, dét havde han aldrig fortalt han kunne "Hvordan gør du det der?" spurgte hun en smule forbavset.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …