"Jeg ville ønske jeg kunne glemme alt og bare lade mig være mig" sagde han og smilte til hende
//Demetri er hermed DøD på Forks//
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:37
//Når du Forks XD Troede .. Det var Lost World .. Gard hvor er jeg dum xDD//
Valencia så på ham, hvorefter hun lagde hovedet mod hans bryst igen "Ja .. " mumlede hun så og sukkede.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:39
"Og jeg vil glemme det i dag" sagde han og smilte og agede hende så ned af armenen.
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:52
Valencia så på ham og smilede, hvorefter hun lagde hænderne på hans skuldre og kyssede ham på munden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 10:57
Han tog om hendes talge og lænede hende bagover i kysset.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 11:13
Valencia lagde armende om hans hals og kyssede kærligt med, hun lod den ene hånd nusse ham blidt i håret og lukkede øjnene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Fre 20 Nov 2009, 11:14
Han kyssede hende fra munden og ned på halsen.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Lør 21 Nov 2009, 00:50
Valencia bukkede hovedet en smule tilbage og lukkede stille øjnene , hun nød det og nussede ham stadig blidt i håret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Lør 21 Nov 2009, 02:23
Han kyssede hende to gange mere på halsen imens han havde hendes lange røde hår mellem sine finger. Han trak hende op igen, med et smil, og lod så en finger køre ned gemmen hendes ansigt.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:15
Valencia så på ham med et smil og gav ham et blidt kys ved mundvien, hun lod hænderne køre ned og ligge på hans bryst og så stadig på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:17
"Behøver jeg at sige noget" sprugte han imens han kiggede stift på hende.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:31
Valencia's smil forsvandt hurtigt og hun så på ham med et strejf af forvirring "Eh .. " var det enest hun lige kunne fremstamme, hun var total lost lige nu.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:35
Han kiggede bare på hende og lagde godt mærke til hendes smil forsvandt.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:37
Valencia stod kort bare og så på ham " ..... Demetri?" spurgte hun så og var ikke sikker på hvad han snakkede om, havde hun igen'igen gjort noget, forkert?.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:40
Han nikkede. Han var tavs og sagde intet.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:47
Valencia så på ham uden at smile "Sig noget .." sagde hun så stille og kunne ikke lide han var så tavs.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:49
"Jeg" sagde han så og kiggede væk ud på skoven, som lå ved floden.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 06:56
"´har du nogensinde smagt dæmon blod?" spurgte hun så og så på ham uden at smile, men hun så heller ikke sur ud.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:01
Han kiggede undrende på hende, "Ja" men det var ikke noget han var trist over han havde gjordt, altså det var hans natur at være sådan.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:02
Valencia nikkede kort og tænkte lidt "Smagte det godt?" spurgte hun så og så stadig på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:06
"Det frister på en anden måde" sagde han og trak på skuldende han gik lidt væk fra hende. "*Hvad har hun i tankernde* tænkte han undrende.
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:09
Valencia lagde hovedet en smule på skrå og så på ham, hun lagde godt mærke til at han gik lidt væk fra hende, men blev stående hvor hun stod "Hvad er dit ynglinds blod .. altså jeg har hørt at engle blod er meget eftertragtet .. men alle har vel hver sin smag?" spurgte hun så og smilte stadig ikke.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:13
Han smilte lidt, "Menneske" svarede han, og gik lidt mere væk fra hende, "Det ikke sådan at jeg drikker dæmon blod vær dag, det er som at havde vundet et eller andet hvis man gør"
Valencia Admin
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:22
Valencia smilte svagt og kort "Du kan drikke alt det dæmon blod du vil .. var bare nysgerrig .. " sagde hun stille og gik hen til ham "Et sidste spørgsmål .. ville du nogensinde bide mig?" spurgte hun så stille og så op på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Befriende. Man 23 Nov 2009, 07:24
"Hvis det bliver nødvendigt" sagde han og kunne ikke lyve lige nu.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …