| en fri dag på stranden //Sariel// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:24 | |
| S: stranden. Dag: fredag. T: 12:00 P: en sort T-shirt og blå bukser.
Cecilie lå på stranden i sin bekini hun tænkte på skolen og på venner/veninder hvad hun skulle lave den dag da hun fik fri fra skole. hun var ikke særlig god i skolen men de havde fri på grund af deres lære var syg, hun smilte af sig selv, hun lå og så ud på vandet hun elskede det, *hvorfor ikke tag en dukkert* tænkte hun lage sin mobil i sin hvide taske og løb ud i vandet og ddtkkede ned i vandet, hun kom op lidt efter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:29 | |
| // ikke for noget men hvad dato er det? For hvis det er irl så tror jeg ikke du kan tage en dukkert uden at fryse halvt ihjel ^^ // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:30 | |
| //det er om sommern, bare rolig D, 15/7 // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:32 | |
| // Hvilket år? 2010 eller 2011 ?? (: // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:32 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:38 | |
| Sariel kom gående ned af stranden med sine solbriller på, sine badebukser og havde en taske med strand ting med. Tasken havde han om skuldren, håndklædet havde han sin venstre hånd og i sin højre hånd havde han en bærebare boomblatser. Boomblasteren var tændt med rock musik og han var faktisk ret ligeglad med hvad andre synes om det så måtte de bare skride hen til en anden strand. Han kom smilende gående langs stranden og stilte sine ting nær græsset så der var læ. Han lagde håndklædet og lagde sig ved siden af musikken der spillede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 05:58 | |
| Cecilie hørte noget musik, hun smilte af det, hun flyttede sit hår fra sit ansigt. hun så mod musiken. ''fed musik'' sagde hun med et smil, hun gik op af vandet og gik hen til sit håndklade, hun tog det op og tørte sit hår, satte sit hår op i en høj hestehale, hun fik i wolly ball i nakken og væltede. ''av'' sagde hun og tog den og skød den over til dem der spillede. *det længe siden jeg har spillet wolly ball* tænkte hun for sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 06:14 | |
| Sariel hørte et av ikke så langt fra ham han så op og fjernede sine solbriller fra øjnene. Han smilte for sig selv. "nice" sagde han stille til sig selv. Han gik hurtigt over til pigen der fik en boldt i hovedet. Da han kom hen til hende sagde han roligt "hey er du okay?" spurgte han og havde sit charmerende smil på læberne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 06:22 | |
| Cecilie ser på ham med et smil og så på ham da hun vendte sig om og så ham, hun børstede sandet af, hun havde et charmerende smil mod ham hun, ''hej, og ja jeg er helt okay det er jeg van til så'' sagde hun og smilte til ham igen, hun var altid glad der var næsten intet der kunne gøre hende sur eller ked. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 06:26 | |
| Sariel så underende på hende, "van til? For du tit boldte i hovedet?" sagde han og grinte en varm latter. Han satte sig i sandet ved siden af hende. Han rakte hånden frem, "Sariel, og du er?" spurgte han og smilte venligt. Sariel så på hende med et rart smil, han kunne fornemme at hun var et menneske, så var der heller intet at bekymre sig om. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 06:38 | |
| Cecilie så på sin mobil da hun satte sig, hun smilte, hun havde fået en sjov bedsked fra sin bedste ven. ''ja når vi har idræt så er det mig der får boldte i hovede'' fortalte hun stille og rolig. hun så på ham med et smil og tog stille fat i hans hånd og rystede den. ''rart at møde det dig Sariel, mit navn er Cecilie'' svarede hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 06:52 | |
| Sariel smilte igen og slap hendes hånd. "det var da synd" svarede han med et lille grin til. At få boldte i hovedet havde han da prøvet men det var da uheldigt at opleve det flere gange i træk. Han kom til at tænke på at hun sagde idræt, "Går du i folkeskole?" spurgte han med hævede øjenbryn. Sidst han havde idræt var nemlig i folkeskolen. Og da han gik ud fortsatte han i fitness. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 07:05 | |
| Cecilie ser på ham med et smil. ''ja meget'' sagde hun med et smil da hun så på ham. hun så mod ham og grinte lidt det var hun hele tiden, da hun altid var glad. ''ja jeg er 25'' sagde hun og så på ham med et smil ''hvad med dig??'' spurte hun ham. hun syns han så nuttet ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 07:12 | |
| Han så overrasket på hende men smilte bare. "Jeg er 19" svarede han roligt. "hvad laer du ellers til dagligt?" spurgte han roligt og smilte kønt til hende. Han så ud mod vandet og sukkede, han savnede lidt skole tiden med alle hans klasse kammerater, men de var jo forlængst døde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 07:20 | |
| Cecilie hørte hans sukkende. ''jeg bruger tid med vennerne og rejser lidt rundt her og der, jeg har ikke så meget at lave'' sagde hun med et smil og så på ham. ''er der noget galt??'' spurte hun og han så hans kønne ansigt. hun giik lidt rundt i sandet og skød smut sten. hun gjorde det nogle gange men kunne ikke finde ud af det... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 07:28 | |
| han smilte til hende, "du ville ikke forstå" sagde han og smilte bare så han ikke virkede uhøflig, eller hun ville nok godt forstå at hans menneske venner var døde da han rigtig var 187 år gammel. Men det synes han nu ikke var passende at fortælle nu. Han grinte lidt af hende at hun ikke kunne slå smut. han rejste sig fra sandet og stilte sig ved hende, "nej se.." han samlede en sten op, "Sådan her" sagde han og længede sig en smule til højre og kastede stenen så den snittede vandets overflade. "din tur" sagde han med et varmt smil på læberne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 07:52 | |
| cecilie så på ham. og så ned. ''undskyld jeg spurte'' sagde hun, hun prøvede og smil. hun så på ham da han grinte af hende, så hun så på ham med et smil. hun så hvordan han gjorde og prøvede men kunne ikke gøre det, hun var dårlig til det hun kunne bare ikke. ''kan du ikke hjælpe mig lidt mere??'' spurte hun ham med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 08:05 | |
| Han grinte med hende i hendes maget lave talent af at kaste smut. "Jo selvfølgelig" sagde han smilende. Han samlede endnu en sten op og gik bag hendes ryg og stilte sig helt tæt. "se så her" sagde han med en kær stemme. Han ga hende stenen i hånden og holdte og hendes hånd og førte hendes hånd hvordan man kastede. "Så prøv, nu ved du hvordan man står" sagde han smilende. han stilte sig et stykke væk fra hende og så på hende om hun nu ville gøre det rigtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 08:28 | |
| hun så på ham, hun smilte gjorde som han sagde. og viste ham, og hun gjorde det rigtig, hun hviste godt hvordan man gjorde men hun smilte bare af det. ''tak for hjælpen. vil du med'' spurte hun ham og løb i vandet og fik dykket ned uder vandet og smilte. hun svømmede vider og så tilbage for at se om han kom... *gad vide om han kommer* tænkte hun for sig selv, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 08:38 | |
| Han smilte af hende og så hende løbe væk, "hey prøver du at flygte?" sagde han drillede og løb efter hende og hoppede i vandet. Der ga' et stort plask fra ham og han kom op over vandet igen. "åh det skønt" sagde han friskt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 08:46 | |
| Cecilie flød ikke så langt væk fra ham hun smilte og da hun så hen mod ham igen så hun at han var på vej det hen. ''ja det gør jeg og det går meget godt'' sagde hun med et smil åp læben hun elskede at drille folk men kun indtil det blvev alvor hvis hun ikke kunne ånde eller nogle var ved at drukne eller den slags. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 08:52 | |
| Sariel grinte og plaskede vand hen over på hende. "tag den" sagde han og grinte en dejlig varm latter. Han stilte sig på knæ i vandet så vandet gik til ham til brystet. Han smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 09:12 | |
| ''hehe tag den'' sagde hun og sprøjtede vand på ham hun grinte, hun var altid glad når hun mødte nye mennesker. hun så nogle hun gik i klasse med. ''ohh nej'' sagde hun og blev lidt trist over det men det var ikke med vilje. hun var bare ikke se dem lige nu. hun var træt af det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Ons 03 Nov 2010, 21:07 | |
| Sariel vendte sig om og så nogle mennesker. Han så så på Cecilie igen, "hvem er det?" spurgte han og så på hende med uvidne øjne. Han vidste jo ikke hvem det var men det lød hvis til at hun ikke syntes om dem. Han skulle nok hjælpe hende hvis de ville hende noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 03:02 | |
| cecilie så på ham også på dem igen det var snopperne fra hendes klasse, de drillede hende altid, hun var træt af dem men ville ikke sige noget til dem, ''det er nogle der går i min klasse der altid er efter mig'' svarede hun med et trist blik mod ham. hun så på ham, hun så dem fra hendes klasse kom ud til dem, ''ohh nej nu kommer de her ud'' sagde hun og så på dem. ''hej cille, hvem er han din kæreste, nåårh nej du kan ikke få nogle'' sagde en lys hårede pige som hed tine. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// | |
| |
|
| |
| en fri dag på stranden //Sariel// | |
|