Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Julegaver- Sariel

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 02:03

Sted :: Gå gaden.
Tid :: 14:15
Dato :: irl
Dag :: Fredag
Vejr :: Sne på gaden, og masser af sne der falder ned-
Omgivelser :: En masse mennesker/væsner
Påklædning :: http://www.zimbio.com/pictures/67K0QkeqRQc/Hayley+Williams+Outside+BBC+Radio+1

Dawn kom gående, hun havde flere poser i hænderne, hun havde nemlig været ude og købe julegaver, hun gik stille ned af gaden. hun havde et smil på læberne. hun var glad. men hun hade dog tænkt på Sariel, hun savnede ham, men hun havde jo også¨mødt en anden dreng, hun hade svært ved at være forelsket i to, hun sukkede .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 02:32

Sariel gik rundt og så i butiks vinduer. Han skulle købe gave til Alane men han har længe været ude og kigge men aldrig rigtigt fundet noget. Han så en pige som havde en del at slæbe på, han smilte lidt over at man var så tidligt ude efter gaver, men smart nok det blev jo dyre jo tættere man kom på juleaften. Han fik kigget nærmere på pigen og så at det var Dawn. han sank en klump, var det godt eller skidt at møde hende nu? Han tog en dyp indånding, han havde jo ikke følelser for hende længere. Han prikkede hende på skuldren, "Dawn?" sagde han tavst med et uskyldigt blik.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 02:38

Dawn vendte sig om da hun mærkede et prik og en der sagde noget, hun så på det bekendte ansigt, og vidste ikke hvad hun skulle sige så derfor, bed hun sig bare i læben og hviskede lidt efter bare "Hej", Dawn mistede ikke følelserne for nogle dreng så hurtigt, følers for hende var noget stort, hun klemte kort om sine poser.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 02:52

Sariel kløede sig i nakken, "hvordan går det?" spurgte han så forsigtigt da han ikke lige frem ville hoppe i armene på hende og fortælle at han havde savnet hende, for det havde han. Det var jo næsten en måned siden de sidst havde set hinanden. Men han havde dog kun savnet hende som en ven, han så ikke på hende på den samme måde efter det der skete på hospitalet.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 29 Nov 2010, 04:47

Hun kiggede ned da hans blik var som hun huskede det på hospitalet. hun sank en klump.
"Det går som det skal.. frem" hun smilede kort da tænken om Zean slog hende. hun kiggede op på ham, "Og jeg gætter på du har det fint" hun lagde hovedet på skrå og legede med sin tunge piercing, hun lige havde fået lavet. faktisk kun for nogle få min siden.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeTirs 30 Nov 2010, 04:29

// Hvordan kan du lege med en tungepiercing som du lige har fået lavet, din tunge burde være hævet og du har besvær med at snakke xD //

Han smilte lettere, "det går udmærket" sagde han med et lille smil. "hvad har du købt?" spurgte han med et smil som faktisk vidste at han ikke vidste hvad han skulle sige eller gøre. "hvordan går det ellers med at finde en at være skyts engel" spurgte ham. "hey du har da fået en tungepiercing" sagde han overrasket.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeFre 03 Dec 2010, 04:11

//Jo man skal bare drikke sluch ice XD //

Dawn smilede kort til ham men kiggede så væk, "Ja det har jeg" hun så så på ham igen, "Ja jeg er skyts engel for min kæreste" hun bed sig kort i læben men slap den med et stolt smil .
hun så stille på ham,. "En i navlen og en i tungen, og har haft septum, har du nogle piercinger" spurgte hun om lidt efter .
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 02:02

Han så på hende med glade overraskede øjne, "kæreste?" sagde han og var en smule mund lam, det var godt nok gået stærkt mente ham, men han kunne nu godt forstå det. Det måtte være rart endelig at have noget fast, noget man kan betro sig til. Han pegede under sine læber og man kunne se 2 friske ar. "har haft snakebite" sagde han og smilte. Han synes piercinger var awesome så det var fedt at se andre engle med dem. "Nice nok" svarede ham med en munter latter.

// ja okay, så siger vi det xD //
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 02:06

// Har du da tunge piercing, jeg ved nemlig at det hjælper ;) Nørder piercinger hele tiden og laver dem sammen med mine venner, skal være piercer //

Dawn nikkede stolt, "Ja, gik til fest nolge dage efter det med dig, og puf så kom der en dreng vi var sammen hjemme hos mig, og jeg blev letter forelsket i ham, o næste morgen blev vi kærester. " hun smilede stolt.
hun kiggede på hans ar, "Nice" Hun tænkte kort,
"Hey vil du med mig, skal ned og ha laver tre huler i mit ene øre, da jeg har tre i det andet øre" hun gjord sig klar til at gå,
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 22:46

Han smilte glad for hendes vegne. "Det er jeg glad for at høre" sagde han små grinte muntert. Han kom til at tænke over sit snakebite. Han tog dem ud fordi der var alt for meget betændelse og så havde han vidst også glemt et par gange at rense dem. Det var jo kun hans egen skyld. Han nikkede, "ja selvfølgelig" sagde han og smilte. Det kunne være at han skulle få lavet nogle nye.

// ej hvor skæbne agtigt! Jeg skal også være piercer! Det var været mit mål siden 9. klasse :b . Jeg har ikke selv nogle piercinger ): fordi jeg fik en del skænderier af mine forældre da de så jeg var ved at lave stretch i mine øre.. efter jeg selv havde lavet hullerne.. Har også selv lavdet fordrag på min skole om det og alt muligt :b heheh Har mit værktøj klar, og har selv hjulpet mine venner med piercinger og råd :b//
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 23:22

//Hvor morsomt, jeg har stretch i mit ene øre, og har piercinger ^^ Hehe, jeg mener det faktisk at det hjælper at drikke sluch ice når man får tunge piercing, det hjælper også på læbe piercinger, men har pillet min ud, og ha ave en hjemme lave piercing næsen. jeg vil gerne være tattoovør og piercer siden 5 klasse. ^^ //

Dawn smilede og nikkede kort, "Ja, er også ret stolt, " hun begyndte at gå sammen med Sariel. de kom ned til en piercer, "Her sal vi ind, det er en af mine venner der piercinger og han er god til det" hun åbnede døren, og en varm bølge af røg, god musik og varme fløj i hovedet på hende, herinde måtte man gerne ryge, noget Dawn gjord når hun i ave piercinger, fordi hun syntes a smøge hjælp- selvom de faktisk ikke gjord. men det var bare noget hun havde bildt sig selv ind.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 23:34

Sariel fulgte med, med et lille smil på læben. Da de trådte ind blev han lettere forskrækket over røgen, musikken forstod han, men røg i en butik hvor der var redskaber til blod. Han stoppede op og sukkede, "jeg kommer i tanke om at jeg skal mødes med .. nogen." sagde han akavet og lød fuldt med løgn. Det slog hård i brystet da han sagde den lille hvide løgn men så måtte han altså sige sandheden. "..ehmm jeg.. Det her er for klamt miljø" sagde han, og vendte om på hælen og gik stille og roligt videre ud af butikken og ud på gaden igen. Han sukkede og rystede på hovedet.

// hold da op. Siden 5. klasse? Altså da du var 11 år? Lyder foruroligende//
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeLør 04 Dec 2010, 23:38

// Min far har altid haft tusser, og har set på det tattoos siden jeg var 12 som jeg var i 5 klasse. //

Dawn gik med ham, "Rolig nu, ved godt de ryger, men vi skal ind i et rum bagved hvor der intet røg er" hun tog fat i ham, og gik op foran ham, "Der er ikke røg i det rum hvor de laver piercinger, det må der jo ligesom ikke være" hun trak på skuldrene. i det rum de var gået ind i var der kun en stue med noget musik, bagved var der et total klin rum, ..
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 07:53

Sariel tog sig til hovedet, "synes nu stadig ikke det helt okay" sagde han sukkede men gik nu med alligevel. Han fortsatte ind sammen med hende og så sig lidt omkring. Han kunne godt se at det var ved at blive renere men han ville nu ikke få lavet sine piercinger her.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeSøn 05 Dec 2010, 22:10

De kom igennem 5 døre. huset var STORT. og da de kom oven på var der ingen, røg, ingen støv og alt var klint.
hun gik stille ind til sin ven som sad og lagde kanyler og piercinger i nogle nye æsker han havde købt .
"Hey Dean" sagde hun med et smil på læben da hun kom ind. Dean var over tattooverdt men han var nu så sød som sukker.
"Sariel mod Dean" Dean rejste sig kramte kort dawn, hun kramte igen og han rakte hånden frem mod
Sariel .
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 00:38

Sariel gik hele vejen bag ved Dawn, han lukkede dørene som de gik ind af. Han så sig omkring, det var som om alt røg og baktiere som var forsvundet ud af bygningen. Sariel sank en klump, Dawn havde nu ret. Han følte sig lidt flov over bare at ha' gået uden at havde set sig omkring først. Det sidste rum kom de endelig til og der sad en mand som åbenbart hed Dean som lagde kanyler i æsker. Han smilte over deres kram, det var altid rart at føle positive ting i et meget koldt og rent rum. Han rakte hånden ud til Dean og hilste, "Hej. Sariel" sagde han og tog hånden til sig igen efter de havde hilst. Sariel tog sine hænder ned i lommerne og smilte venligt.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 01:53

"Rart at møde dig, " han smilede og gik hen og gjord piercer stolen klar, "Når Dawn, er du klar, ørerne var jo intet sidst, det var jo kun tunge piercingen" han grinede kort over hende, Dawn var en pi ve skid, men hun gjord det da, "Haha meget sjovt Dean, jo jeg er klar" hun gik stille hen og sætte sig i stolen, "Hvor vil du have dem" Dawn fik et spejl hun pegede på der hvor de skulle side, "Sariel, vil du ikke holde mig i hånden" spurgte hun pinligt. Dawn tog en dyp ind ånding .
Dean tog to rense servietter og kørte dem over hendes øre. Dawn ville helst ha alt lavet med kanyler. også skulle man rense der hvor kanylerne skulle igennem .
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 04:11

Sariel så stille til. Han vidste nu ikke rigtigt hvad han skulle sige. Han tjekkede sin telefon, der var ikke nogen sms'er. Han telefon vibrerede, der kom en meddelelse frem hvor der stod at der var næsten ingen strøm tilbage på den. Han sukkede den og slukkede den for at spare strøm. Han hørte ikke lige efter da Dawn satte sig i stolen og vidste hvor piercingen skulle sidde. Men han reagerede da, da hun kaldte på ham. Han så op og smilte, "skal jeg nok" svarede han stille og gik roligt hen til hende og tog om hendes hånd med sin egen rolige hånd.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeTirs 04 Jan 2011, 08:15

Hun smilede til ham, og holdte ham roligt i hånden, tænken om at få en piercing var ikke slem, men tænken om en kanyle var desværre slemt at tænke på, hun knyttede kort hånden, men holdte ham så i hånden igen, hun skulle have 3 i det ene øre og 5 i det andet, hun nussede kort hans hånd men der efter klemte hun den hårdt, da der kom en kanyle igennem hendes øre.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeOns 05 Jan 2011, 12:31

Sariel åbnede munden men der kom ingen ord ud, måske et mindre lydløst måde at sige av på. Han grinte lidt, "så slemt er det heller ikke" sagde han roligt. Han var dygtig ham pierceren. Han så på hvad han lavede og kunne måske lære lidt fra ham. Han nussede hendes hånd bare for at beroligere hende en lille smule, for nu kom den næste nål.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 02:03

Dean tænkte kun på det han lavede, han var dygtig, og han koncentrede sig, han vidste Dawn var en pive skid så der for efter de to huller spurgte han hende om hun ville have en tår cola, da det hjælp på andralinden, "Jo tak" hun smilede til Sariel, "Nej så slemt af det ikke det, er bare mig det er en pive skid, jo den sidste her, den gjord ondt" hun kyssede kort hans hånd, "Tak for du gider at holde mig i hånden" hun så på Dean, "Thanks dude" hun tog nogle tår af den gav den til ham igen, "Okay lad os få det overstået". Dean smilede to handsker på, tog en ny nål rensede kort hendes øre da hun skulle have den inde i øret, "Dawn den her kommer til at gøre ret ondt, for dit ører er ret så hævet, men vis du nu tager en dyb indårnindg så stikker jeg" Dawn klamte gårdt om Sariel's hånd hun lukkede øjne hårdt sammen og tog en dyb indåndning, nålen kom igen og hun pev.
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 01:31

// Tænkte på at vi ikke kan slutte emnet? :3 Da det er så gammelt ^^ Så kan vi vel bare sige at Dawn fik de piercinger hun ville ha og så måtte Sariel smutte hjem ^^ ? //
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 03:07

//Jo jo. //
Gæst
Gæst

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitimeFre 14 Jan 2011, 04:04

// Cool :b //
Sponsoreret inhold

Julegaver- Sariel Empty
IndlægEmne: Sv: Julegaver- Sariel   Julegaver- Sariel Icon_minitime

Julegaver- Sariel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Here I'm - Sariel