|
| en fri dag på stranden //Sariel// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 03:45 | |
| Hvis der var noget som Sariel ikke kunne li' så var det mobbere, de render rundt og ødelægger andres liv for sjov bare for at se barsk ud, men i virkeligheden så vardet mobberne der havde det virkelig problem. Sariel rejste sig fra vandet så hans flotte sixpack kom frem og han så alvorligt på hende der Tine. "hvad vil du?" spurte han hårdt og så faktisk barsk ud. Desuden var det bare en flok billige piger. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 04:14 | |
| Cecilie så på Sariel hun viste ikke hvad han havde tænkt sig at gøre. da han rejste sig kom den flotte sixpack frem, Tina så helt måløs på hans mave. ''jeg snakkede ikke til dig selv om du har en god mave'' sagde tine med et smil mod ham. ''nå Cecilie hvad laver du her, der er ikke særlig mange der kan lide dig, ud over din familie'' sagde hun, Cecilie. Cecilie var ved at grade da hun altid blev drillet med at hun ikke havde så mange venner. hun dykkede under vandet og kom op igen bag efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 04:19 | |
| Sariel kom frem med sin mørke stemme, "Lad hende værre" sagde han hårdt og ubekymret. Han gik hen til Cecilie og hold om hende med den ene arm og så vredt på hende der Tine. "Du burde nødig snakke, din familie er skuffet over dig" sagde han igen hårdt og ubekymret. Han grinte ondt, "Du mistede sikkert allerede din mødom da du var 13 til en eller anden 25 årig, kun for at virke sej, men det eneste der er konnet ud af dig er en billig so som ikke ved hvordan man er et menneske". Han så på Cecilie og tog hende hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 04:26 | |
| cecilie så på ham og lænte sig ind til ham. hun så på tine som gik i hendes klasse. ''hvad taler du om jeg er stadig jomfru'' løg hun, da hun ikke ville fortælle hendes søster det. han havde haft ret i alt han havde sagt om hende. Cecilie så op på ham da han tog hendes hånd, hun rødmede af det, men smilte samtidig. hun kiggede væk igen. ''uhh... tabern er forelsket'' sagde tnes søster. hun grinte bare af hende. der kom en enkelt tåre ned af Cecilie's kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 04:31 | |
| Sariel blev sur, "du er en virkelig dårlig løgner" sagde han vredt, han slap Cecilies hånd og gik direkte op mod Tine. "Du er ikke en skid" sagde han tavst og så hendes dybt i øjnene, man kunne se på lang afstand at han var rasende. "Det er pga. mobbere at der sker så meget selvmord! Vidste du det? Ønsker du at være morder?" sagde han vredt og i et højt tone. Han havde virkelig lyst til at smadre hver en knogle som var i hendes krop sammen med hendes søster. De skulle have en lærestreg som de aldrig ville glemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 04:41 | |
| Cecilie smiler af det han gør. ''hvad ved du om det, det er jo ikke fordi du kan bevise det??'' sagde tine med et smil på læben. ''lad min lille søster være gider du'' sagde hendes søster. da hun ikke fandt sig i nogle talte sådan om hendes søster uden at blive straffet for det. ''tine kom vi skrider'' sagde tine's søster og gik sammen med tine og tod deres ting, ''tak Sariel'' sagde cecilie og kiggede på sin nye ven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 05:37 | |
| Lige inden hun gik spyttede ham Tine i ansigtet og grinte ondskabsfuldt. "bli dog voksen" hvæste han af hende. Han gik tilbage til Cecilie, "hvis de gør dig ondt skal du komme til mig" hviskede han til Cecilie. Han fandt sig virkelig ikke i modning. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 05:56 | |
| Cecilie smilte til ham, hun havde det beder i selvskab med ham, hun smilte til ham, ''takker for det'' sagde hun med et smil og så på ham, ''hvad vil du lave nu??'' spurte hun med et smil hun så ham i øjnene. hun havde ikke noget at lave idag da hun gerne ville være sammen med Sariel da han havde stået op for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 06:04 | |
| Han sukkede og vendte ansigtet mod Cecilie, han smilte. "det var så lidt" sagde han. han strakte sig og smilte til hende. Han svarede ikke på hendes spørgsmål så i stedet dykkede han under vandet, svømmede hen til hende og nev hende i benene. Han kom op over vandet og havde et stort smøret smil på og grinte varmt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 06:21 | |
| hun sprang bag ud og så på ham da han da han kom op. ''AV!!'' sagde hun da det gjorde pænt ondt, hun smilte til ham og skubbede ham i vandet så han væltede, hun smilte og stilte sig ordenlig op så vandet kun gik til midt på lårende, så man kunne se hendes ret spinkle krop tydeligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 06:45 | |
| Sariel grinte af hende med et dejligt smil på læberne. "skal vi ikke gå op?" spurgte han og ville ligge på tæppet og varme sig. Han var ikke typen som tog sol men han kunne ikke stå for at ligge i solen, det var sådan en rar varm følse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 06:49 | |
| ''hmm... måske'' sagde hun med et drilsk smil. hun begyndte at gå op mod sit håndklæde. ''kommer du ned ved mig??'' spurte hun den unge herre ved hendes side. hun smilte af sariel og da de kommer op på sandet så vælter hun ham ned i sandet med et lille smil på læben. ''ups det var ikke med vilje, det var med hånden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 06:51 | |
| Sariel smilte og fulgte med op på sandet men bliver lige pludselig taklet. "hey" sagde han og begyndte at grinte, "aj nu har jeg sand over det hele" grinte han og rejste sig op og børstede sandet af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 06:55 | |
| Cecilie gik stille ved siden af ham, hun kom op til sit hændklæde men hun tog det med op til sariel, hun lage sit håndklæde ved hans. ''hehe undskyld det var bare for sjov'' sagde hun og lage sig ned tendte for musikken, hun kune godt lide hans musik. ''det er fed musik'' sagde hun med et smil mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 07:19 | |
| Han smilte bare, "jaja ved jeg " og grinte lidt af at hun sagde undskyld. Han gik hen til hans ting og lagde sig på tæppet. "ooh ja" sukkede han og lagde sig til rette på tæppet. "ja jeg elsker rock" sagde han og tog sine solbriller på da solen faktisk skindede meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 07:37 | |
| Cecilie smilede bare da han kom hen til tæppet. hun håbede lidt på han ikk opdagede hendes rødmen da han var nuttet. *han er sød og bakker mig op* tænkte hun for sig selv med et smil på læben. ''hvad laver du til daglig??'' spurte hun bare efter noget tid de havde ligget ved siden af hinanden, hun lå på maven da hun ville have noget farve på ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Tors 04 Nov 2010, 21:56 | |
| Sariel smilte med lukkede øjne. "Tja, jeg træner, arbejder, synger og tegner det er de ting jeg mest for tiden til at gå med" sagde han med hun munter stemme. Han synes det var ret hyggelig at møde et menneske igen, de var så uskyldige, hvert fald de fleste. Sariel så hende her som en god ven, men han kendte hende ikke så godt og det kunne jo være hun bar på nogle hemmeligheder, men dusørjæger var hun ikke mente Sariel, det var hun for spinkel til plus at det også var en 15 årig pige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 01:42 | |
| cecilie så på ham, med et smil hun havde det ikke sådan rigtig godt med sig selv da hun syns hun var dum og alt mulig andet fordi sådan nogle som tine havde nedbrudt hendes selvsikkerhed. hun var ikke så god til at møde nye mennekser men ham her var nem at snakke med, det var som om han ikke så en dum ung pige. men det gode i hende hendes gode sider. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 04:23 | |
| Sariel smilte, hvis der var noget han ikke kunne tage så var det faktisk mennesker med lav selvtillid, fordi at man er som man er og hvis man ikke kan li det så må man ændre på det og hvis man ikke kan ændre på det så skal man acceptere den som man er, han var så træt af folk der havde selvmords tanker og den slags, hvis de brokkede sig til ham ville han nærmest række dem en hobby kniven og ønske den held og lykke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 04:47 | |
| hun så på ham med et smil på læben. hun så på ham og lænte hovede ned mod sandet. hun tog sin vand flaske og sprøjtede vand på ham. godt nok havde hun det dårlig med sig selv men var ligeglad hun ville ikke gøre noget ved det da hun elskede sin personlig hed, hun fik det mega sjovt selv om hun havde det dårligt. ''tag den'' sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 05:26 | |
| Sariel var næsten faldet i søvn i solen og havde det dejligt varm på kroppen. Han tog en dyp indånding og pustede langsomt ud igen. Men pludselig mærkede han noget virkelig koldt på sin krop. "arrh!" råbte han og fik et chok af det kolde vand på sin varme krop. Han rejste sig i et kæmpe hop og faldt så til ro. Han begyndte at grine, "org møg unge" sagde han drillende og sparkede sand på hendes tæppe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 05:30 | |
| Cecilie smil te til ham. ''hallo du'' sagde hun og løb mod ham, hun væltede ham ned i sandet og lanede oven på ham. ''hehe ups'' sagde hun med et grin. hun så ham i øjnene hun viste ikke om hun skylle flytte sig, fordi man lå jo endelig meget godt der, men der var jo lige det at hun var gernert. ''det var sjovt'' sagde hun med et smil på læben mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 09:06 | |
| Sariel så overrasket på hendeog væltede den i sandet, "nå nå" sagde han og grinte. han synes lige pludselig at hun måske havde misforstået hele situationen. God nok hjalp han hende men det betød vel ikke at han var forelsket i hende, fordi han synes at hun var lidt nær gående af en menneske at være. Men han valgte bare at smile og se hvor det bar ham hen, ellers skulle kan nok sige stop, Sariel var jo den ærlige type. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 09:14 | |
| Cecilie prøvede at flytte sig fordi det var nok ikke så smart da de ikke kender hinanden så godt endnu. *hvad skal jeg lave jeg keder mig* tænkte hun og så mod havet. ''hmm...'' kom det fra den unge pige, hun viste ikke hvad hun skulle gøre ellers. der kom en pige bag fra og væltede hende. ''ha jeg fik dig'' sagde hun rødhårede pige mod Cecilie. ''det løgn'' sagde hun og så på personene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// Fre 05 Nov 2010, 09:20 | |
| Sariel så på hende det forventningsfulde øjne. "hmm" svarede han så igen og gjorde lidt grin med hende. Gad vide hvornår hun havde tænkt sig at flytte sig, nu var han jo ikke ligefrem en stol eller et lejetøj. Men pludselig fjernede hun sig, meget endda men der var da nogen som skubbede hende. Han satte sig op, "hvaa?" spurgte han sådan lidt forvirret. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en fri dag på stranden //Sariel// | |
| |
| | | | en fri dag på stranden //Sariel// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|