Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: Show time (Minaka) Man 08 Nov 2010, 10:35
Cherry holdte kort vejret og ville egentlig ikke fortælle ham hvorfor. Han skulle ikke vide hvad hendes ømme punkt var "Der .. er ikke noget med den" sagde hun så og kom med et lille gisp da han pludseligt bar hende i sin favn. "Slip mig din blodsuger, jeg vil ikke hjem til dig!" sagde hun køligt og vred sig lidt. Hun så ind i hans øjne med et rasende blik, Hun havde ikke tænkt sig at lade ham få sin vilje og vise frygt. Hun ville prøve så vidt muligt at være kølig. Selvom hendes tempremant af og til løb af med hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Man 08 Nov 2010, 10:47
han smilte et splitsekundt til hende før han satte i løb. for et nomalt menneske ville det bare have set ud somom en utydelig skygge fløj af sted. Hurtigt og elegant løb han afsted og holdte et fast greb om hende. stirrede frem for sig og holdte sig langs husmurene. det ville tage et stykke tid at nå frem. hendes ord pralede totalt af på ham. efter det lille optrin fra før var han blevet overbevist om at hun var tiltrukket af ham. han fandt det hele spændene og udfordene, alle de andre havde han bare udnyttet og drabt, men hende her fandt han speciel..tja unik han mærkede vinden imod sit ansigt og håret der bevægede sig vildt som følge af hans bevægelser. et lille skævt smil kom frem op hans ansigt.
Porcelain A-rang
Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: Show time (Minaka) Man 08 Nov 2010, 10:57
Cherry kom med et lille hvin da han pludseligt sat i løb, hendes hår flagrede om hendes ansigt. Det ville stensikkert ligne bollehår når de standsede, hun tog fat om ham og knugede sig indtil ham. Hun ville helst ikke ende med at blive tabt, hun kneb øjnene i og lagde ansigtet imod hans bryst. Hun havde aldrig elsket store eller hurtige karuseller og det her var bestemt hellere ikke noget hun kunne lide.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Man 08 Nov 2010, 11:11
hans smil blev blot en smule større da hun knugede sig ind til ham som et lille barn. *mon der er nogle der ville hævne sig hvis hun forsvandt?* tænkte han og så ømt på hende et kort øjeblik. "vi er der snart.." sagde han og drejede ned af en vej som første til havnen. han var hurtig, måske enda hurtigere end normale vampyre. han satte farten ned og gik roligt med hende hen imod en stor lagerbygning. havnen var stille og det eneste man kunne høre var måger og lyden af bølgerne. nu havde han hende endeligt for sig selv, hvilket også besød at han ikke behøvede at være venlig mere. forsigtigt satte han hende ned udenfor en stor skydedør af metal. han havde allerede skubbet den op for sekunder efter selvom den var over 4 meter høj og nok 7 bred. "velkommen til min ydmyge bolig" sagde han og smilede en anelse ondskabsfuld til hende. den store hal var mørk og man kunne ikke se en hånd for sig.
//smutter//
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Man 08 Nov 2010, 11:20
Cherry tog sig kort til hovedet og kunne mærke at hendes hår var ret så uglet. Hun åbnede sine øjne og var tavs, hun så ind i mørket og gik et par skridt baglæns "Det kan du godt glemme alt om det der" sagde hun så og så sig omkring, hvor fanden var hun?! Hun kunne høre mågerne og bølgerne og dufte stanken af tang, Havnen?! Hun sank og kunne mærke en dårlig fornemmelse i maven, det her var bestemt ikke godt. Hun havde lyst til at løbe, men var klog nok til at vide det ikke ville være til nogens gavn. Hvorfor skulle hun absolut ende i en vampyrs hænder? Hvorfor ikke en elver eller varulv? De var i det mindst ikke nær så hurtige?!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tirs 09 Nov 2010, 08:35
han sukkede dybt og kastede med hovedet. han lænede sig op af den store port og så på hende med et medlident blik. Der var ingen tvivl om at hun skulle derind, han orkede bare ikke at svare hende igen mere. "jeg er sulten og træt. Gå så derind kælling" sagde han hårdt og skarpt uden at hæve stemmen. hans øjne undersøgte hendes krop og dens former. "Du kunne blive en smuk vampyr." sagde han toneløst og trak lidt i mundvigen.
//må han forvandle hende?//
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tirs 09 Nov 2010, 09:17
// Argh! Nej D:!!! Måske senere, Men ikke nu! Først meget senere xD Tænkte om vi ikke skulle prøve at lave et lille plot så det ikke bare var at de var helt fremmede, men at han måske kendte hendes far eller et eller andet random?//
Cherrys lidt nervøse udtryk blev pludseligt meget alvorligt, hun gav ham dræber blikket "Du holder dig væk" vislede hun og skulle i hvert fald ikke forvandles, hvis fik han i hvert fald ikke lov uden kamp! Hun gik endnu et skridt væk. Hun var stædig, det hjalp på ingen måde at kalde hende grimme ting, det gjorde hende kun mere vred på ham "Desuden ville jeg sikkert blive en endnu stærkere vampyr end dig og du vil vel ikke have at jeg overgår dig?" sagde hun så for at få det ud af tankerne omkring det med at forvandle hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tirs 09 Nov 2010, 09:32
//haha helt i orden. xD hmm hvem er hendes far? bare for at vide det. ^^//
han skubbede sig væk fra porten og gik med rolige skridt hen imod hende. "hvis du nu var lidt mere medgørlig, ville det her være en del nemmere." forklarede han rolig og lukkede sine øjne et kort øjeblik. igen sukkede han. *blod...* tænkte han instintivt. øjeblikket efter havde han skubbede hende op af muren. den ene hånd holdte hendes kæbe og tvang hende til at se på ham, den anden pressede hende let på kravebenten. han så hende dybt i øjnene og trak vejret tungt. "det var også bare en tanke..." svarede han hende stille før han skubbede hendes hovede til siden for at blotte hendes hals. igen kyssede han den med sine kolde læber.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Ons 10 Nov 2010, 01:12
//ÆÆÆÆÆH!! o.o Hendes far er .. Kan vi ikke skrive over PM, Så vi lige kan finde ud af noget som kunne være spændende og give det lidt drama? xD//
Cherry kom med nogle anstrengende lyde og kunne mærke sit hjerte banke hurtigere efter det lille chok. Hun så ind i hans blodrøde øjne "Sli-Slip" udstødte hun og vred sig lidt. Hun trak sin skulder op for at dække sin hals "Fjern dig! Fjern dig fra min hals!" råbte hun så da det var grænseoverskridende især når hun vidste hvor sulten han var. Hun kneb øjnene kort i og var sur, men også panisk over at hun ikke vidste hvad han ville, hun hadet når hun ikke kunne tolke folk eller regne folks handlinger ud, det var den største grund til at folk helst ikke skulle røre hende, hun vidste jo aldrig hvad de var ude på.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Ons 10 Nov 2010, 07:55
endelig besluttede han sig for at det var slut med alt det snak. hendes skuldre var han ret ligeglad med, de forhindrede ham ikke i det han ville. Lyde af hendes lille skrig frydede ham bare. Et kort øjeblik duftede han til hende, før han åbnede munden og bed sig igennem hendes tynde engle hud, præcist og grådigt på samme tid, da han kun ville ramme blodåren. han lukkede sine øjne fredsfuldt i og drak af hende. Det var længe siden af han havde fået fat i en engel, og han havde tænkt sig ikke at forspilde hendes blod. En tyndt bloddråbe løb ned af hendes hals og stod i kontrast med huden. lidenskabligt pressede han sin egen krop op af hendes og trak i mundvigen for at smile let. han drak hurtigt men uden at hun skulle mærke smerte fra sit blodtab. en dyb brummen lød fra ham, lidt ligesom en veltilfreds kat...
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Ons 10 Nov 2010, 09:47
Cherry bed sine tænder hård sammen og tog fat i hans skjorte, han knugede den i sine hænder. Hun ville ikke skrige, den glæde fik han ikke lov til at få. Hun så op i himmelen, men kneb øjnene i . Hun havde bestemt ikke lyst til at dø nu og han skulle i hvert fald ikke have den ære hvis det var. Hun mærkede at hendes krop langsomt blev tungere og lidt tættere, Men hun fastholdt grebet i hans skjorte, dog løsnede det sig svagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Ons 10 Nov 2010, 10:04
Han sansede ikke andet end hendes blod. roligt trak han sine tænder ud af hendes hals, han havde fået nok. han slap sig greb på hende og støttede sig istedet bare op af hendes krop, mens han svejede svagt. Hans øjne var stadig lukkede og han trak vejret i stød. Han krop arbejdede hurtigt på at fordøje blodet, hvilket gjorde han en anelse svag. slapt faldt hans hovede ned på hendes skuldre, mens han hev efter vejret. et smil kom frem på hans læber. det havde aldrig været hensigten at dræbe hende, blot eje hende et kort øjeblik. det svimlede for ham og hans hovede dunkede kraftigt, lyden af bølger og måger forsvandt for hans øre. "tak.." hviskede han og trak vejret dybt.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Ons 10 Nov 2010, 10:12
Cherry så det som en mulighed og slap hans skjorte og skubbede hård til ham. Sådan at hun kunne komme fri, hun løb, det dunkede svagt i hendes hals og lidt blod rendte ned af halsen og ned af hendes kavalgang. Men hun stoppede ikke, Hun var svimmel og snublede kort. blodtabet havde gjort hende lidt omtåget, Hun tog fat i en lygtepæl og støttede sig op af den. Det hele kørte rundt, Hun tog sig til hovedet og kneb øjnene kort i for at stille skarpt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tors 11 Nov 2010, 09:30
han mærkede hendes skub og trådte nogle skrid bagud for at holde balacen. et øjeblik vaklede han før han igen rettede sig op og så tomt på et sted bag hende. hans brystkasse bevægede sig roligt op og ned, stoppede så et stykke tid, og begyndte igen. endelig fandt hans blik hende støttende op af lygtepælen. han havde totalt undervuderede efekten af engle blood, det ville ikke ske igen. Igen følte han sig stærk, mere end nogensinde faktisk. Minaka sukkede let og rettede på sin krave som hun havde krøllet totalt. "du har en skøn blodtype." smilede han muntert. "ligesom jeg havde gættet" forsatte han. første gang han havde bidt hende var det mest bare for at skræmme hende, det plejede at virke. han blev kled ned på hendes håndled og tilbage til hendes hals.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tors 11 Nov 2010, 09:48
Cherry vendte sig, måske lidt for hurtigt om og tog sig til hovedet. Hun fulgte hans blik og tog sig svagt til håndledet, hun gik et skridt baglæns "Vil du ikke nok bare lade mig være i fred .. Du har fået hvad du kom efter" sagde hun så og var stille begyndt at få balancen igen. Hendes hår var uglet og hendes tøj krøllede lidt "Jeg vil bare sove" mumlede hun og tog sig endnu en gang til hovedet. "Nu forstår jeg bedre hvorfor jeg holder så lang afstand fra vampyrer" hviskede hun lavt til sig selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tors 11 Nov 2010, 10:01
han smilede, betragtede hende og gik så roligt hen imod hende. "ja." svarede han roligt. hun så faktisk træt ud, meget endda. "hvor har du tænk dig at tage hen?" spurgte han ærligt og vidste godt at hun nok hellere fortrak at sove på en bænk end ved ham. "ikke engang din far vil kunne finde dig her." mumlede han og sukkede let. han kastede med hovedet hen imod lagerrummet. "jeg har en sofa." forslog han. der var et eller andet over hende, noget der vakte medlidenhed i ham. det plejede ellers ikke at nage ham, når han overfaldte et menneske... mennesker var så også meget mere tåbelige og de fleste fortjente alligevel at dø.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Tors 11 Nov 2010, 20:01
Cherry kunne ikke modstå tanken om en sofa, da der var langt hjem til hende selv. Men så alligevel lidt rundt, måske var der mulighed for at sove på en bænk eller ligende. Hun skuttede sig kort da der kom et vindstød, her var koldt og hun havde fået gåsehud. "Ehmm .. Okay lad mig låne din sofa så" sagde hun lidt modviligt og var ikke meget for det. Men det eneste hendes hjerne tænkte på lige nu, var at hun skulle sove.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Fre 12 Nov 2010, 04:22
han nikkede tavst oghavde ændret sine planer omkring hende. et øjeblik stirrede han bare ned i jorden før han kiggede på hende og smilte venligt. han pegede ind imod mørket bag porten og begyndte selv at gå derind. det var sjældens at der var lys i den store lagerhal da han sagtens kunne se uden. mon det samme gjaldt hende? han satte i løb inde i den store hal, nede for enden var en stor metaltrappe som førte videre over til en anden bygning, den forladt fabrik. det hele var ret støvede og smadret. Siden en stor ulykke hvor der døde en dem mennesker havde de gamle bygninger stået tomme. ingen ville tage ansvaret for ulykken og ejerne forsvandt til udlandet. Nu boede Minaka her, selv det ikke ligefrem var noget sted at bo hvis man var sart. lyden af sofaen som skrabede hen over gulvet gav genlyd i hallen. den var ret beskidt. roligt bevægede han sig tilbage imod hende, tændte et lys han holdte i hånden og gav det til hende.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Fre 12 Nov 2010, 05:52
Cherry stilte sig i porten og så ind i mørket, hun gik få skridt ind, men stadig så hun stod i lyset fra porten. Hun tog forsigigt imod lyset, men overvejede kort om hun bare skulle gå hjem. Mørket skræmte hende lidt, ikke fordi hun var mørkeræd eller var sart, men fordi hun skulle være derinde med en vampyr. Hun rakte lyset hen imod ham "Je .. jeg går bare hjem" mumlede hun så og så lidt væk. "Det .. nok bedst" sagde hun og fik gåsehud da der kom et vindstød ind gennem porten og advarede hende om kulden. Men den skræmte hende ikke mere end tanken om mørke og vampyr blandet sammen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Fre 12 Nov 2010, 07:45
han trak på skuldrene og var sekundet efter lige bag ved hende. "nej... Man ved aldrig hvem der render rundt i byen på denne tid." smilte han og lagde hånden på hendes skulder. han lagde et blidt pres på hende og skubbede hende ind i mørket. hans blik falde på hendes hånd og kørte op af amren på hende. "du fryser jo.." mumlede han roligt og bed sig svagt i læben.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Fre 12 Nov 2010, 10:24
Cherry så på hans hånd der kørte op af hendes arm. "Der kunne jo rende en rundt som dig" sagde hun så og gik et skridt væk fra ham. "Men ham ville jeg måske kunne nå at slippe væk fra " mumlede hun så. Hun holdte lyset mod ham "Hvorfor vil du gerne have jeg bliver, Er det sex? mere Blod? eller hvad?" spurgte hun så da det irriterede hende at han holdte hende fanget. Hun så på ham med sine grønne øjne med et spørgerende blik "I vampyrer er forvirrende" konstaterede hun så.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Lør 13 Nov 2010, 01:31
han trak sin hånd til sig og rynkede lidt på næsen. et lille smil kom frem på hans ansigt. "jeg keder mig blot skat, og du er en ganske underholdende fange." sagde han muntert. et øjeblik stirrede han selv ind i mørket. "og desuden er din far et fjols.." sagde han stille uden rigtigt at tænke over det. det var først gået op for han hvem hun var datter af da han havde smagt hendes blod. han havde en del af hævne sig over. Den mandlige engel havde drabt de vampyre der tog sig af ham, de var en slags familie. minaka var sluppet væk, men hvad der skete med engle vidste han ikke. måske var han allerede død?...
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Lør 13 Nov 2010, 04:19
Cherry så på ham da hun nævnte hendes far "Je .. jeg kender ikke min far, Hvorfor skal jeg straffes for noget han har gjort?" sagde hun så og gik helt hen til ham. Hun kendte ikke sin far, hun var nemlig blevet givet bort til et kloster som 3 årig, fordi han og hendes mor var i fare og ikke ville udsætte Cherry for fare.Hun havde ikke set dem lige siden, men havde fået et brev fra dem hvert år, Hvordan de fik fet fragtet hen hvor hun boede, var stadig et mysterium for hende. "Desuden fortjente du sikkert det som han gjorde" mumlede hun så og så væk fra ham, Det var måske lige ondt sagt, men det gjorde hende vred at han skulle sige sådan om hendes far, Hun huskede ham nemlig som en god far som puttede hende om aftenen og fortalte historier om engle.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Show time (Minaka) Lør 13 Nov 2010, 08:06
han smilte let og så hånligt på hende da hun trådte op foran ham. roligt lyttede han til det hun sagde. "nej. " svarede han skarpt til det sidste hun sagde. han så hen over hendes skulder, ind i mørket, og tilbage på hendes igen. " kom nu bare.." sukkede han opgivende og gav hende et puf ind i hallen. det blev snart morgen og han havde ikke lyst til at opholde sig ude på havnen når morgensolen kom frem. "gå ind og sov." sagde han og talte til hende somom hun var et barn.
Porcelain A-rang
Emne: Sv: Show time (Minaka) Lør 13 Nov 2010, 09:12
Cherry blev stående "Jeg er ikke træt længere" sagde hun så, selvom hun var utroligt træt. "Jeg vil hjem" sagde hun Køligt "jeg gider ikke være hos en sindsforvirret galning som dig" snerrede hun så og havde udviklet et mindre had til ham efter han sagde det om hendes far. Hun tænkte ikke så meget på faren i at være så flabet, Da det ikke ragede hende en skid, når først nogen havde trødt ind over hendes grænse, var der ikke så meget der holdte hende fra at sige sin menning. Hun gik et skridt væk fra ham og var efterhånden kommet ret langt ind i mørket og kunne derfor kun se hans silhuet på grund af lyset fra porten. Hun gned sig i øjet fordi hun var træt og prøvede at stille sit syn skarpt, fordi det slørede svagt.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …