Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Her Om Natten...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Her Om Natten... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 05:59

Han stod og smilte, "er du parat til hjælp" sagde han og kiggede så med nu lysende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:00

Hun kiggede på ham og nikkede derefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:00

Han rakte sin ellers knyttede næve ud til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:03

Hun rakte sin hånd op til han's hånd, men vidste ehk' rigtig hvad der skulle ske.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:05

Han trak hende op med et nu afslapped smil, "velkommen til din klan" sagde han og slap roligt hendes hånd, imens han fjernede det hår der havde faldet over hendes ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:08

''Hva'for en klan ?''Hviskede hun lavt og lod ham gøre det han nu gjorde.
Hun kiggede på ham, uden noget blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:18

"Min" sagde han og smilte, "se det som en familie"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:20

''Og hvorfor skulle jeg det ?''
Sagde hun vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:23

Han gik lidt væk fra hende og smilte så´, "fordi det er mit gift der flyder i dine åre lige meget hvad du gør vil jeg vide hvad du tænker og hvad du har været i gemmen" hans øjne blev dyster og ikke særlige rare.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:27

Hun kiggede koldt på ham.
''Nej'' hviskede hun stille så man næsten ehk' kunne høre det.
Hun kiggede ned i jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:29

Han smilte, "du vil altid være en del af mig" han smilte, "men du ikke parat endnu kan jeg se"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:31

Hun holdt sig til hovedet og slap det så igen. Hun kiggede surt på ham.
''Jeg har aldrig været en del af diiq'' Hvæsede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:35

//tilbage^^//

Fie havde stået i baggrunden, og kigget på dem imens de havde snakket. Hun ville blande sig mere i deres problemer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:37

Han grinte lidt og sagde så, "derfor Fie"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:38

Pandora havde lyst til at skrige, for hun var virkelig virkelig virkelig sur på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:43

"Hvad ville i sige" sagde han henvendt til Fie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:44

Hun satte sig ned og prøvede at tænke klart.
*Det...Nej... ARG!* Tænkte hun højlydt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:45

Hun så på ham, "Bare det at du ik hjalp hende"sagd ehun stille.
"Du afviser hende"sagde hun til ham med et bestemt tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:50

Han sukkede, og kiggede kort på Fie og så Pandora, "Afviser" sagde han med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:52

Hun holdt sit ansigt i sine hænder, og vidste ehk' han kiggede på hende.
*Det er jo fuldstændigt sindsygt*tænkte hun vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:55

Hun så på ham, og nikkede "Ja afvisende, hun ville jo gerne have min hjælp"sagd ehun og fnøs kort af ham.
//skal lige spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 06:59

Han rystede på hoved af hende, "Hun må kunne forstå at hvis jeg skal hjælpe hende at hun skal være klar og åben, du fik tid og det har hun også" han kiggede ned på Pandora og smilte så igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 07:01

Hun kiggede surt op på ham.
''Jeg forstår det os'' Hvæsede hun vredt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 07:06

Han kiggede med et lyn blik på hende, "så forstå du er en del af mig" sagde han væsende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Nov 2009, 07:08

Hun rejste sig op og gik hen mod ham, og stoppede 1 skridt fra ham.
''Jeg vil ikke forstå det''
Hvæsede hun surt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Her Om Natten...   Her Om Natten... - Page 3 Icon_minitime

Her Om Natten...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-