Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Natten er min (Rosary)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 06:06

Dato: 7. feb.
Tid: 00:00 ca.
Årstid: Meget tidligt Forår
Sted: på gaden.
Vejr: Tåget, Disset og mørkt.


Aubrey stod i en mørk gyde, hans stærke arme var slynget om en blondt piges krop. Hans tænder var seglet fast til hendes hals og blodet gled ned af pigens bevidstløse krop. Aubrey havde et umætteligt behov for blod, et behov for blod der var mindst ligeså stærkt som en nyfødts. Selv drak han blod fra alle racer, han var bestemt ikke kræsen. Men små børn og unge kvinder eller drenge, Var bestemt en favorit. Han slap den bevidstløse krop og lod den falde til jorden. Han slikkede lidt blod af fingrene og tørte sin mund. Han var først lige begyndt, natten var stadig hans. Han veg et kort blik på pigen, før han begav sig ud af gyden, på jagt efter et nyt offer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 06:20

Rosary var inde i byen for at se om hun kunne finde noget mad, hun var så sulten. Det var ret rart at være derinde. Hun var blevet helt vandt til at være i skoven. hun løb så hurtigt hun kunne og brugte lugtesansen til at opfange mulig ofre, indtil videre var der ikke nogle i nærheden, hun havde kun lugtet en ung pige, men der gik hendes grænse. hun kunne ikke klare tanken om at dræbe en som var lige så gammel som hun selv var, men det var så svært at lade hver, de lugtede så godt. Imens hun løb fik hun færden af en anden vampyr. Hun blev nød til at undersøge det. Hun skiftede retning og lugten blev stærkere. Hun fortsatte med at løbe og løbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 06:28

Aubrey kunne også lugte færden af vampyr, nyfødt vampyr. Et lumskt smil plantede sig på hans læber og han ventede kun på at den unge vampyr kom hen til ham. Ung vampyr var nu heller ikke så værst, de havde stadig noget af deres menneske blod i sig. Han så halv søgende rundt for at se hvor vampyr ville komme frem henne, for han var allerede ved at være sulten efter smagen af blod igen. Aubrey kunne nu også godt trænge til en at hygge sig med, hvis dette var en kvinde, kunne han jo smigre sig ind på hende. han var jo trosalt en gammel vampyr og hans tiltrækningskraft var en del stærkere end en nyfødts.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 06:45

I en forladt gade blev lugten endnu stærkere, men Rosary kunne ikke se nogle. Ikke engang med vampyr øjne, men lugten var der, det var der ingen tvivl om.
Pludselig kom der en skygge frem fra skraldespandende. En mandlig vampyr, hun kunne ikke rigtig bedømme aldreren....

Hun havde ikke lært så meget om vampyrer endnu så hun vidste ikke helt om hun skulle gå hen til ham eller bare flygte og håbe på at han ikke fulgte efter hende, i mens hun stod og overvejede hvad hun skulle gøre nærmede den anden vampyrsig langtsomt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 07:30

Aubrey var henne bag hende i det han fik øje på hende, han tog fat i hende og holdte hende fast "Godaften frøken" sagde han med en kold, men charmerende stemme. Han holdte meget af at gøre sine ofre usikre, han elskede rædsel og smerte og det skulle den unge vampyr her nok opleve. Han slikkede hende på halsen og nød duften af hendes blod i årene. Han kørte sin hånd blidt ned af hendes krop og nød de kvindelige former hun hans håndflade. Han håbede lidt at hun var lidt umuligt, men stadig så hun ikke var besværligt. Han kunne godt lide modstand, bare ikke for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 07:49

Rosary blev overvældet og skræmt på samme tid.

Det greb han holdt hende fast i var ikke rart " Godaften" sagde hun lettere skræmt. Hun prøvede at vride sig fri, men der skete ikke noget. En del af hende ville gerne væk, langt væk, og en anden del af hende blev draget af den mystiske mand og hun havde på en måde lyst til at vide hvem han var.
Hun vidste at det hun var havnet i var farligt, for farligt for en nyfødt , men hun kunne ikke slippe fri.

Der var intet hun kunne gøre, hun var fanget i hans jerngreb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:08

Aubrey løftede hende op "Nu skal vi ud på en lille tur" sagde han i et dystert smil og begyndte at løbe, Løber i vampyr hastighed så der går kort tid før de ender ved et stort palæ som ligger skjult bar nogle træer. Han har det godt med sin fangst og synes hun er meget smuk. han tog hende med indenfor i sit hjem, fandt det første soveværelset og lagde hende i sengen "Jeg håber du er jomfru" sagde han og smilede koldt og rejser sig, han låste døren og gik hen til en reol. Han har gitter for vinduerne, da det her er noget han gør ofte og han har oplevet at tøsen hoppede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:35

På de få sekunder det tog ham at få Rosary med til et sted som hun gættede på var hans hjem havde hun ikke kunne nå at tænke særlig meget over hvad der foregik, for hun var lamslået over de ting han gjorde og den måde han bevægede sig på. det var utroligt at hun kunne være så skræmt af ham og samtidig så tiltrukket.

" Giv slip" hun forsøgte at lyde skræmmende
" Hvad har du tænkt dig at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 08:58

Aubrey fandt en kniv frem fra skuffen og går hen til hende. Han kravlede ind over hende og sat sig ovn på hende så hun ikke kunne fjerne sig, han satte kniven ved hendes top. Han gjorde et lille snit og rev derefter resten af trøjen op, Så hendes halv nøgne overkrop kom til syne. Han smilede ved synet og lænte sig ned over hende. Han tog fat i hendes håndled så hun ikke kunne gøre modstand. Han havde stadig kniven i hånden, selvom han holdte fast i hendes håndled. Han kyssede hende på halsen i nogle våde kys og langsomt blev de mere og mere intense.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 09:17

Rosary blev mere og mere bange, hun havde virkelig ikke lyst, men blev samtidig mere tiltrukket af ham, hun vidste det var forkert.
Hun kunne ikke røre sig en meter, han holdt hende hårdt fast, det var ikke særlig rart.
" Stop" sagde hun med en meget svag stemme. Hun hun forsøgte igen at rejse sig op fra sengen, men som gangen før rørte hun sig ikke en millimeter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 09:46

Aubreys kys endte ud med at han bed hende hård i halsen så det piblede frem med blod fra bidet. Han lod sine hænder glide ned af hendes krop da blodet tændte ham meget. Han smed kniven fra sig og slap bidet, han slikkede blodet op som var rendt ned imellem hendes kavaler gang. Han slikkede det op og bed hendes BH op med sine skarpe tænder. Han kørte sine hænder ned til hendes bukser og lod sine fingre glide hen ad buksekanten, før han åbnede hendes bukser "uhmm .. bare nyd det" hviskede han og løftede sig lidt op fra hende så han kunne få hendes bukser trukket ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 21:44

Det var ikke særlig rart, men hun vidste at hun ikke kunne gøre noget.. en tårer trillede ned af hendes kind. Hun følte sig temmelig ussel som hun sad der kun i trusser.

"Vil du ikke nok lade hver" bad hun. " Please, lad mig gå" hun tiggede og bad, og håbede virkelig at han ville stoppe.
det virkede som om han havde gjort det her mange gange, hvor mange piger og kvinder havde været ofre for det her?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeTirs 08 Feb 2011, 23:20

Aubrey stak sine kolde fingre ned i trussekanten på hende og trak hendes trusser ned. Han spændte sit bælte op og lynede sine bukser ned. Han så ned på hende, hendes nøgne krop kunne ses i det mørktbelagte rum. Han elskede at have så meget magt, han tog den frem spredte hendes ben med sine stærke hænder. Han holdte stramt fast om hendes lår, hun ville få blå mærker hvis hun havde været menneske. Han trængde sig langsimt ind i hende og slap hendes ene lår og lagde en hånd mod hendes brystkasse så hun ikke kunne fjerne sig eller ligge alt for uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 01:44

Da han hev hendes trusser ned gik hun i panik, hun vidste hvad det ville ende med. Hun kunne ikke lide at blive holdt fast og hun kunne bestemt heller ikke lide at han havde magten og bestemte hvad der skulle ske.
"Nej, nej det gør du ikke" sagde hun.
Han trængte ind i hende og det føltes ikke særlig rart. Hun vred sig, men han holdt hende fast.
Hun græd. Nu var det ikke kun en tårer der løb ned af hendes kind, det strømmede ud af hende og hun kunne ikke holde det tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 08:31

Aubrey begyndte at bevæge sig ind og ud af hende, Han lænte sig ind over hendes slanke krop og kyssede intenst hendes hals. Han ignorerrede bare hendes klynken og bed hende endnu en gang i halsen, bare i den anden side. Han begyndte at bevæge sig hurtigere og hårde, han kunne bedst lide hvis personen led, Han var lidt af en sadist og nød at se folk lide på grund af hans gerninger. Han nød hendes varme blandings blod på sin tunge og lod medvilje noget af blodet glide ned af hendes nøgne krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 08:42

Rosary var ikke jomfru, men det gjorde stadig ond fordi hun ikke havde lyst til ham. Blodet løb ned af hendes hals og det gjorde lidt ondt da han bed hende, men ikke lige så ondt som da hendes skaber bed hende.
Hans bevægelser var hårde og direkte og hun kunne mærke han vidste hvad han gjorde.
Hun forsøgte at vride sig fra og bide ham ,men hans hænder og hans krop lå så perfekt over hende at hun ikke havde nogen mulighed for at gøre noget som helst. Hun klynkede og græd og han så bare ud til at nyde det jo mere hun strittede imod og jo mere hun græd.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 09:05

Aubrey trak sine tænder ud af hendes hud og slikkede blodet op, Han stønnede dybt og lavt og nød kun hendes tårer. Han tog fat i hendes hår og trak hendes hovede tilbage. Han gjordet det hårdere og havde prøvet det her mange gange før. Hun var heldig at hun ikke havde fået den værste omgang, han kunne også godt finde på at bruge totur inden han voldtog. Han havde et eller andet sted faktisk været ret venlig i dag. Så hun burde være glad. Der var ikke mange følelser i hans blik, men det var tydeligt at han nød det ja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 09:12

Han flyttede sine hænder til forskellige steder på hendes krop og hun var lammet og bange hver gang han gjorde noget nyt. Det var bestemt ikke sådan hun havde forestiller sig sit vampyr liv. Hun skammede sig, hun følte sig meget lille og hjælpeløs og dum. Hun var blevet advaret imod lige netop sådan en som ham. Hun vidste ikke engang hvem han var eller hvad han hed, men det var også lige meget, for lige så snart han ville slippe hende ville hun forsøge at flygte og aldrig nærme sig igen.

Tårerne løb og hun hulkede " Vil....d....du..ikke.....no....k...sto...p.pe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 09:24

Aubrey gav hende en lussing "Hold kæft!" sagde han og holdte strammere fast i hendes mørke hår. Han gjorde det endnu hårdere og bed hende hård i brystet da han kunne mærke at han var ved at komme. Han bed til og lod hendes blod flyde ind i hendes mund, i det han kom. Han slap hendes hår og fjernede munden fra hendes bryst. Han satte sig op på knæ og trak sine bukser helt på og lukkede dem. Han rejste sig op og tog en stump af hendes trøje og tørte munden og hænderne med. Han kastede den derefter i hovedet på hende og kørte sine fingre igennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 09:35

Hun tog trøjen og tog den på. Hun turde ikke rejse sig op og tage hendes trusser på, så hun sad bare på sengen og kiggede på ham.
Hun kiggede rundt i rummet for at finde sine bukser, de lå lige ved siden af hans fod, så der var ingen mulighed for at hun kunne tage dem. Hun fjernede tårerne fra hendes kinder og snøftede en gang. Hun turde ikke sige noget til ham så hun ventede på at han sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 09:51

Aubrey kunne se på hende at hun lurede efter sine bukser, han samlede bukserne op og tog hård fat i hendes arm. Han bare hende hen til hoved døren og skubbede hende ud og kastede derefter hendes bukser i hovedet på hende. Han skulle ikke bruge hende til mere, så hvorfor have hende i huset. Han smækkede døren i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitimeOns 09 Feb 2011, 22:01

Hun tog sine bukser på og overvejede om det der lige var sket var sandt eller om det bare var noget hun havde forestillet sig. Hun håbede på det sidste, men kunne godt mærke hun var lidt øm i hendes lår, men der var ingen blå mærker som der ellers ville have været hvis hun havde været menneske. Hun satte sig på en sten lidt væk fra huset. * Han må stoppes* tænke hun, for der var ikke andre eller flere der skulle udsættes for det, det var virkelig ubehageligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natten er min (Rosary) Empty
IndlægEmne: Sv: Natten er min (Rosary)   Natten er min (Rosary) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natten er min (Rosary)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Her Om Natten...
» Natten er ung...
» En tur i natten [Tristan]
» Stranden om natten
» Midt om Natten

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: