| Vinter mørket | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:13 | |
| "Hvem er du?" hviskede hun svagt og så på ham. Hun nærmede sig stille da han havde været et stykke foran hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:15 | |
| Han rystede på hoved, "giv mig svaret på hvorfor du er så intresseret i at vide hvem jeg er" han blev overrasked over sig selv, stoffernde gjorder at han talte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:18 | |
| Hun trak stille på skuldrene. "Jeg synes vampyrere er intresante... Jeg intressere mig lige så meget for andre vampyrere som jeg indtressere mig for dig." svarede hun da det var det bedste svar hun kunne give. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:25 | |
| Han sukkede, "Jeg kender følsen" sagde han og trak på skuldernde ham gad virkelig ikke det her. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:28 | |
| "Hvor er du dog irreternde!" udbrød hun og stampede vredt i jorden. Der skulle meget til før hun blev vred, men det at han ikke svarede på hendes spørgsmål gjorde hende virkelig vred. Hun stirrede lidt på ham, hvorefter hun vendte sig væk fra ham. *Åndsvage vampyr!* tænkte hun vredt og sparkede til sandet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:32 | |
| Han grinte over at havde nået sit mål, og rejste sig derfor op, "når men jeg smutter" sagde han og begyndte at gå ind mod skoven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:35 | |
| "Hva" sagde hun og vendte sig om. Hun så ham gå mod skoven og sukkede. Hun stod lidt over overvejede hvad hun skulle gøre og besluttede sig til sidst for at følge efter ham... Igen... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:36 | |
| Han var forsvundet da de var nået et stykke ind i skoven. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:40 | |
| Hun stønnede opgivende da han forsvandt. Så tog hun sin jakke af og bredte vingerne ud. Hun satte af og fløj op i træerne hvor hun havde et bedre udsyn og håbede at få øje på ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:48 | |
| I det hun satte sig og havde sidet lidt, kom Demetri dag hende og holdte hende for munden med den ene hånd og begge hånder med den anden, "HVorfor følger du efter mig" hviskede han i hendes øre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:51 | |
| Hun gispede overrasket og spørrede øjnene op af chokket hun fik. "Hvorfor nægter du at svare mig?" spurgte huhn ind i hans hånd det lå over hendes mund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:53 | |
| Han slap hendes mund med lod hændernde blive i hans greb, han sad ret tæt på hende nu. "Hvad gør at det er så vigtigt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 06:55 | |
| "Almen høflighed... Og jeg er forfærdelig nysgerrig og utrolig stædig." svarede hun og vendte hovedet så hun kunne se ham ud af øjen krogen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:01 | |
| Han slap grebet og begyndte at klatre længere op i træet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:03 | |
| Hun vendte sig om og så næsten afventende op på ham. *Svar nu, svar nu...* tænkte hun og håbede det virkede... *Du slipper ikke af med mig før* tænkte hun så og smilede svagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:05 | |
| "HVad var dit eget" sagde han og stoppede helt oppe i toppen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:06 | |
| "Nora" svarede hun og tøvede med efternavnet. Hun valgte ikke at sig det og så så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:09 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:12 | |
| "Og hvad er så dit navn?" spurgte hun og fløj op og satte sig overfor ham. Hun så ham ind i øjnene og lod sig ikke mærke med deres metalliske farve. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:13 | |
| "Demetri" svarede han da han endelig havde fået hendes navn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:15 | |
| Hun nikkede og smilede. "Det er et flot navn" sagde hunn og mente det. Det klingede godt når man sagde det... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:16 | |
| Han på skuldernde og rejste sig så op så vinden kunne blæse ham igemmen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:18 | |
| Hun rystede svagt på hovedet og baskede stille med de ravnsorte vinger. Det var en utrolig befriende følelse at lade dem brede sig, og mærke den kolde luft mod fjererne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:20 | |
| "Farvel" sagde han og kiggede lidt på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vinter mørket Fre 20 Nov 2009, 07:27 | |
| "Hvorfor?" spurgte hun og så op på ham. Hun smilede stadig, selv om smilet var falmet en smule |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Vinter mørket | |
| |
|
| |
| Vinter mørket | |
|