| Gensyn... (privat) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 06:21 | |
| *Hvis hun bliver ved med det der, tror jeg ikke jeg kan styrer mig...* Tænkte han og lod hænderne falde ned på hans lår. Han så stadig på hende. Hendes hår, hendes øjne, hendes læber. Hun var bare så... Wauw... Han satte sig på sengen og kiggede ned i gulvet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 06:44 | |
| hun så roligt på ham og smilede blidt. hun gik roligt over til ham, og lagde blidt sin hånd under hans hage og løftede hans hovede op så hun kunne se hans øjne. hun smilede blidt. hun sadte sig roligt med et ben på hver side af ham, hun sad nærmest på sine knæ. hun lod hendes hænder blidt køre hen over hans skuldre og ned på hans ryg. "jeg har savnet det her... jeg har savnet dig.." sagde hun stille men inderligt. hun smilede blidt og havde et charmerende glimt i øjnene. hun kyssede ham blidt på munden. der var virkelig ingen hun elskede og holdte så meget af som rail han var virkelig alt for hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 07:22 | |
| Rail lagde igen sine hænder på hver side af hendes lår og kiggede op på hende. "Af alle de gange jeg har drømt om dig, så er det her langt den bedste drøm" Smilede han ligeså charmerene. Han lod sinde hænder glide lidt op under hendes trøje. og kyssede hende intenst. Han kunne dø lykkelig nu. For hans smukke Ashley ville altid være hos ham... Det vidste han nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 07:37 | |
| hun så roligt og charmerende på ham. "vis dette er en drøm.... så håber jeg den aldrig ender" hun nød hans blide kærtegn, og kyssede ham blidt ned af halsen, mens hun roligt og blidt kørte sine hænder under hans trøje, og trak den stille af. hun dette var virkelig hvad hun altid havde ønsket sig, blodt hende og rail sammen, hun vidste at hendes kærlighed til ham aldrig ville dø. hun så ham blidt i øjnene og smilede charmerende mens hun blidt nussede ham på brystkassen.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 07:44 | |
| Rail smilede drillene til hende og trak hendes egen trøje af. Hendes krop havde ikke en eneste brist. *Hendes former er som skabt af engle." Tænkte han smilene. Han lod en hånd kører fra hendes hofte til hendes skulderblad og nød at mærke hendes glatte hud under sine fingre. Kan kyssede hende på brystet, lige over hjertet. "Hvor er du smuk, min skat" Hviskede han og kigge op på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 07:52 | |
| hun grinede kort men charmerende og smilte blidt til ham, "hvor er du sød skat... jeg ville ikke bytte dette øjeblig for noget i verdnen" hun kørte blidt hendes hænder op til hans skuldre, og lod den ene blide der mens hun kørte den anden blidt gennem hans hår og endte med at kertegne hans kind. hun hviskede blidt i hans øre, "jeg vil aldrig elske nogen så højt som jeg elsker dig" hun nød hans kærtegn, og havde aldrig haft det bedre. hans krop var perfækt, der var indet hun ville lave om på den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 09:03 | |
| Rail tog fat om hendes lå og løftede hende lidt.. Derefter lagde han hende blidt på sengen, og kyssede hende stille på hele maven. "Jeg vil give mit liv for dig skat" Hviskede han stille og lagde sig ved siden af hende med en hånd på hendes bare mave. Han aede hende stille.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 10:25 | |
| hun så roligt på ham, og vendte sig med siden mod ham og kiggede blidt på ham.. "jeg vil aldrig håbe at det kommer til at ske.. " hun lagde sig roligt ind til ham, og nussede ham blidt på maven. "jeg vil aldrig midste dig igen.... jeg elsker dig... og kun dig" hviskede hun stille og så ind i hans smukke øjne. hun smilede blidt, og havde aldrig følt sig mere levende end nu.. hun håbede aldrig at de skulle skilles igen.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 10:52 | |
| Han kunne ikke styrer sig mere. Han rulle over hende og kyssede hende lidt hådere og mere lidenskabelig. Han ville ha' hende. Lige nu. Fingrene søgte om på ryggen efter låsen til hendes bh. Han fik den åbnet med en hånbd og uden en lyd. En af hans hænder kørte op og begyndte at røre blid ved det ene bryst. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 11:02 | |
| hun nød det, og havde aldrig følt en form for lidenskab som der var mellem dem to før. hun nussede ham på ryggen og kyssede lidt håre men lidenskabligt med. hun kunne mærke hans blide varme hænder på hendes bryst. hun holdte virkelig af ham, og for første gang i 2 år, gjorde han hende hel igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 18:19 | |
| Rail kørte langsomt en hånd ned og åbnede hendes bukser. Han trak dem landsomt af så han kunne nyde synet fuldt ud af hendes perfekte ben. Da de var af hende, sad han næsten som lammet ved hendes fødder. -han kunne bare ikke tage øjnene fra hende. *...Wauw...* tænkte han bare.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 21:05 | |
| hun så roligt på ham og smilede. hendes blik var kun rettet mod ham, han var det eneste hun havde ønsket sig. han betød virkelig alt.. hun førte ham nærmest op til sig selv og så ham i øjnene. hvorefter hun langsomt kørte sine hænder blidt ned af hans perfækte mave, og knappede blidt hans busker op. hun trak dem blidt af ham. og lagde sig ind til ham, og betragtede hans krop. hun så blidt i hans øjne og smilede charmerende, og roligt til ham. hvorefter hun blidt kyssede ham, hendes læber var bløde og det var hans også.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Fre 03 Dec 2010, 23:13 | |
| Rail var overlykkelig og holdte bare om hendes perfekte krop, blidt men alligevel fast. Han kørte hænderne blidt og drillene ned af hende og fjernede det sidste af hendes tøj. Nu havde han også fjernet sit eget helt, og de lå nu helt nøgne på sengen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 00:02 | |
| hun kørte hendes hender ned af hans perfækte krop. hun havde viirkelig længtes efter ham. hun så blidt i hans øjne og nød nærværdet. det var abselut indet der kunne få hendes følelser til at gå væk. hun elskede ham virkelig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 01:03 | |
| Rail så hende dybt ind i øjnene "Hvis du vil ha' mig er jeg din" Sagde han og blev ved med at kigge hende i øjnene. Han nussede hende i håret og nød føelsen endelig at være tæt på hende igen efter så lang tid. Hvordan havde han dog kunne leve så lang tid uden hende? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 01:44 | |
| hun smilede og fik nærmest tåre i øjnene. "åh, rail... jeg vil ikke have nogen anden end dig" hun så ind i hans øjne og kunne ikke holde op med at smile. aldrig havde hun troet at hun skulle se ham igen. hun kyssede ham inderlige og holdt sig tæt ind til ham. varmen fra hans vidunderlige krop varmede hende.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 04:48 | |
| Rail stivnede da hans lem blev stiv. Han rødmede let. "Øhm... Undskyld...* sagde han stille og rødmede en anelse mere. "Det er bare... du er så dejlig... og.. alså..." Han tøvede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 07:45 | |
| hun så roligt på ham, hun var næsten lieglad. hun smilede blidt og kyssede ham så inderligt på munden. hun klemte sig blidt helt ind til ham så hun kunne mærke hene hans krop mod hende. "det gør ikke noget skat.. du behøver ikke forklare" sagde hun stille til ham mens hun kyssede ham igen.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 08:04 | |
| "Hvis du bliver ved, kan jeg ikke styrer mig..." Sagde han Hanrørte let ved hendes hofte med fingerspidserne og lød dem løbe om på ryggen og op ad langs rykraden.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Lør 04 Dec 2010, 08:08 | |
| hun så ham dubt ind i øjnene.. "hvem siger at jeg vil stoppe dig.." hun havde et frækt smil på læben. hun kørte blidt sin hånd hen ad siden på ham og ned på hans hofte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Søn 05 Dec 2010, 11:50 | |
| Rail rullede over hende. Han bed hende let i øret og kyssede og slikkede hende blidt op af halsen. Hans ene hånd gled op til hendes ene bryst og maserede det blidt og den anden var på vej ned mellem hendes ben.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Søn 05 Dec 2010, 12:27 | |
| hun lagde hende hænder, om på ryggen af ham. hun kyssede ham på halsen og bed ham let i øret. hvorefter hun kørte hendes hænder ned til hans hofter og nussede blidt i kanten af hans lem. hun slikkede ham op ad halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Søn 05 Dec 2010, 19:26 | |
| Rail kørte sin hånd helt ned mellem hendes ben. Han skubbede langsomt 2 fingre op i hende og førte med langsomme bevægelser fingrene ind og ud af hende. Han kyssede hende lindenskabeligt og så hende dybt i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Man 06 Dec 2010, 08:24 | |
| hun smilede roligt og kørte blidt sine hænder ind og nussede blidt hans lem. hvorefter hun roligt så på ham og hviskede stille "jeg elsker dig... du er alt for mig" hun kyssede ham inderligt op til flere gange. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) Man 06 Dec 2010, 09:07 | |
| Rail lod sine fingre glide ud af hende. Langsomt førte han sit lem op i hende, men han bundede hende ikke helt. Hans hænder gled op af hendes lår og han kørte langsomt og blidt ind og ud af hende. "I lige måde min elskede" Sagde han blidt og lænede sig ind over hende og kyssede hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gensyn... (privat) | |
| |
|
| |
| Gensyn... (privat) | |
|