Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Genforening //Jameelah//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Genforening //Jameelah// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening //Jameelah//   Genforening //Jameelah// - Page 3 Icon_minitimeOns 05 Jan 2011, 07:09

Zack gik hen til sofaen og satte sig på hug og hev de to kufferter ud fra under sofaen, han tog den han vidste der var flest kontanter i og gik hen og rakte den til Jameelah "Du skal have den her.. Men lov mig en ting, du må ikke kigge i den før jeg er væk imorgen. Okay? Du kan være helt rolig, det er ikke en bombe eller et kemisk våben." Der var kun omkring fem millioner i kufferten det var ikke engang en procent af hans årsløn.
Zack gik hen og skubbede den anden kuffert på plads igen og smed sig i sofaen med hænderne bag hovedet og kiggede bare op i loftet.
"Tak." kom det pludseligt fra Zack uden nogen som helst grund, bare sådan uden videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening //Jameelah// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening //Jameelah//   Genforening //Jameelah// - Page 3 Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 01:34

Jameelah tog i mod den, men satte den straks fra sig. "Uanset hvad det er, så kan jeg ikke tage i mod det" mumlede hun med et skævt smil og lod den læne op af en stol. Lige meget hvad det var, havde hun ikke lyst til at tage i mod det. Desuden kunne hun heller ikke. Om så det var tøj, penge eller våben. Nej. Det kunne hun simpelthen ikke. Hun ville hellere selv tjene sine penge og købe sine ting. Desuden så skulle hun leve i en hel evighed, så mon ikke hun ville blive rig på et tidspunkt? Dog stræbte hun ikke efter at blive rig. Kun at få sig et lykkeligt liv og måske gøre en forskel. Gøre verden til et lidt bedre sted. Typisk engle ønske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening //Jameelah// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening //Jameelah//   Genforening //Jameelah// - Page 3 Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 02:19

"Du skal tage imod den." sagde Zack "Det vil med sikkerhed gøre mit liv nemmere og det samme med dit, og jeg er sikker på at indholdet kan hjælpe dig med at hjælpe andre eller hvad du nu lige har brug for.[b]"
Zack smilede skævt til Jameelah, normalt tog han heller ikke imod ting fra folk han næsten ikke kendte, mon han kunne overtage hende til at tage imod den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening //Jameelah// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening //Jameelah//   Genforening //Jameelah// - Page 3 Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 02:27

Hun rystede stædigt på hovedet. "Nej" ved blev hun bestemt. Hun ville ikke tage i mod hvad han så end gav hende. For hun ville klare sig selv. Det var egentlig også det hun havde gjort de sidste par år. Klaret sig selv. Nu var hun blevet ret så god til det, selvom vampyrbids arene på hendes hals måske fortalte en anden historie. Men hun havde helt klart taget ved lære. Nu stolede hun ikke på vampyre mere end nødvendigt og undgik dem helst. "Jeg hverken kan eller vil tage imod det" sagde hun bestemt. "Jeg kan sagtens klare mig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Genforening //Jameelah// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening //Jameelah//   Genforening //Jameelah// - Page 3 Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 02:44

Zack nikkede bare da hun benægtede og trak på skuldrene "Det er okay med mig. Første skridt til at slå andre ihjel er jo også bare at ville være selvstændig og klare sig selv." sagde Zack og trak på skuldrene som om han var ligeglad, før han hurtigt fik sagt "Ej, det var bare for sjov, det er det ikke. Jeg respekterer du vil klare dig selv.. Kun få kan finde ud af det. Nogengange tvivler jeg på om jeg ville kunne klare mig selv uden alle mine milliarder."
Nu havde Zack lidt røbet hvad der var i kufferten, men det var vel ligemeget, hun ville jo ikke have den alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforening //Jameelah// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforening //Jameelah//   Genforening //Jameelah// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforening //Jameelah//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Genforening
» Genforening
» Glædelig genforening? - Roy
» Genforening (Jinx)
» Genforening - Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: