Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvad laver jeg her?? privat Naik

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hvad laver jeg her?? privat Naik  Empty
IndlægEmne: hvad laver jeg her?? privat Naik    hvad laver jeg her?? privat Naik  Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:11

Tid: irl
sted: den triste skov
Omgiveser: gæt?
Vejr: mørkt og koldt
Tøj:http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_w7a1VcAua9M/TJV-P_3MRoI/AAAAAAAADCs/CHpdzu8uUPA/s400/alex%2Bpettyfer.jpg&imgrefurl=http://igaratih-themacaroni.blogspot.com/2010/09/young-actor-style.html&usg=__zX-uACD6gs8r408zocoKIzWThoo=&h=371&w=295&sz=39&hl=da&start=17&zoom=1&itbs=1&tbnid=duTj8gg1IW29TM:&tbnh=122&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3Dalex%2Bpettyfer%26hl%3Dda%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1

Sneen dalede ned fra himlen og lag sig ovenpå alt det andet sne som lå på jorden i den triste skov som så ret forladt ud, kun få dyr ku ses et par egern samt et par fugle ellers var alle andre dyr væk, en ung fyr med blondt hår kom gåne gennem skoven dog var han ikke helt normal for han var engel en 100 år gammel engel som dog kun lignede en på de 20 år fordi hans krop ikke ku vokse mere, han vandre gennem sneen imens han så nervøst rundt da her altid ku lige et par vampyrer på lur det bæster prøvede tit på at dræbe ham, han vidste enligt ikke hvorfor han var her men nu var han her og prøvede faktisk på at finde ud af skoven igen, han sukke svagt imens han betragte omgivelserne som han gik forbi, masser af træer nogle var høje andre lave og nogle lå vældet på jorden så man måtte kravle hen over dem, så var her også en masse sne men også buske nogle af dem havde endda bær på dog sku man nok ikke spise dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad laver jeg her?? privat Naik  Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? privat Naik    hvad laver jeg her?? privat Naik  Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:28

Naik gik i den kølige sne. hans dejlige sommer brune hud trådte ned i sneen, da han ingen sko havde på. Han kunne føle at han ikke helt var i sikkerhed i skoven, men lod det ikke overbelaste sig så han gik bare, han havde været indlagt en måned eller to efter et alvorligt bilbrud, så han var en smule skræmt endnu, og han gik og så tilbage syn efter det. Vis han så et træ gik han i chok, for hans elskede Malou døde den aften, og han mærker stadigvæk blodet på sig. Han satte i løb da han var skræmt af alle træerne, men lige meget hvor han løb hen kom der træer, men man skulle have lov at være bange for det, men det var ikke smart at vise frygten i offentligheden, så han sukkede og begyndte at tænke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad laver jeg her?? privat Naik  Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? privat Naik    hvad laver jeg her?? privat Naik  Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 04:39

Joee stoppe op da han hørte en lyd af løbne skridt, han lukke øjne hvorefter han tænkte på sine vinger og kort tid efter skød to lange hvide vinger frem fra hans ryg "avv" mumlede han og bed sig let i læben da det altid gjorde ondt at få vingerne frem, han begyndte at bevæge dem hvorefter han lette fra jorden og fløj højt op for ikke at blive set, han fik hurtigt øje på en fyr som løb nede på jorden, han lignede vidste bare et menneske men han så ret trist ud, Joee fløj en smule ned for at komme tætter på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad laver jeg her?? privat Naik  Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? privat Naik    hvad laver jeg her?? privat Naik  Icon_minitimeOns 08 Dec 2010, 22:12

Naik lod vær at løbe mer og stoppede op, han lod sig smide sit hoved ned i sneen, han tænkte på Malous dejlige krop og hendes fantastiske udseende, men hun havde gjordt ham til den han var nu og han fortryder at han ikke holdte øje med trafikken den gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvad laver jeg her?? privat Naik  Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? privat Naik    hvad laver jeg her?? privat Naik  Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 00:55

Joee så manden stikke hovdet i sneen, han fløj længre ned og lanede så et stykke fra ham dog slog han ikke vingerne ind "hvad er der galt unge mand`?"spurgt han imens han lage hovdet let på skrå og gik en smule tætter på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad laver jeg her?? privat Naik  Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? privat Naik    hvad laver jeg her?? privat Naik  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad laver jeg her?? privat Naik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: